{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
726 visninger | Oprettet:

Lidt middags humor..... {{forumTopicSubject}}

Den store dreng gik til præsten med sit problem:
- Jeg fulgte en pige hjem i går. Er det synd?

- Nej sagde præsten.

- Jeg gik med ind. Er det synd?

- Nej sagde præsten.

- Så kyssede jeg hende. Er det synd?

- Nej sagde præsten.

- Så tog jeg på hendes bryster. Er det synd?

- Nej sagde præsten.

- Så kom hendes mor.

- Det var synd sagde præsten.

-----------------------------------------------------------

Den ene dreng til den anden: "Min far kan banke din far."
Den anden: "Det kan min mor da også."

------------------------------------------------------------

En ung mand vil købe en julegave til sin nye kæreste. Da de ikke har kendt hinanden særlig længe, bestemmer han sig for et par handsker, da han føler, at det vil være passende romantisk, men ikke for personligt.
I selskab med kærestens søster går han i Magasin og køber et par hvide handsker. Søsteren købte et par trusser til sig selv. Under indpakningen forveksler ekspedienten pakkerne, så kærestens søster får handskerne og han trusserne. Uden at kontrollere indholdet sender den unge mand gaven til sin kæreste sammen med følgende tekst:

"Jeg valgte disse, da du normalt ikke har nogen på når vi går ud om aftenen. Havde det ikke været for din søster, havde jeg valgt en lidt længere model med knapper, men hun bruger de korte, der er lettere at tage af. Disse er i en sart farve, men damen, som jeg købte dem af, viste mig sine egne, som hun havde brugt de sidste tre uger, og de var kun ubetydeligt beskidte. Jeg fik hende til at prøve dine og de passede hende udemærket.

Jeg ville ønske, at jeg kunne være der for at sætte dem på dig første gang, da der højst sandsynligt kommer til at være andre hænder, der kommer i kontakt med dem, inden vi ses igen. Husk at blæse luft i dem inden du lægger dem væk, da de højst sandsynligt bliver fugtige under brug.

Tænk på hvor ofte jeg vil kysse dem gennem året, jeg håber, at du vil have dem på for mig fredag aften.

P.S. Den sidste nye mode er at bære dem nedrullet med lidt pels synlig."

---------------------------------------------------------------

Etikette for hotlinemedarbejdere

1. Spørg kunden "Er du snart færdig?" Det kan en gang i mellem ske at folk snakker og snakker uden egentligt at komme nogen vegne. Det er din opgave at stoppe dem! De spilder din tid.

2. Hvis kunden der ringer spørger om noget du ikke er sikker på at du kan svare på, er det bedst at lægge på. Folk bryder sig ikke om forkerte svar, og det kan nemt vise sig at være til for meget bøvl at skulle finde frem til det rigtige svar.

3. Oplys aldrig dit rigtige navn. Folk kan til tider finde på at skrive dit navn ned, og begynde at regne med at du til enhver tid kan hjælpe dem med andre irriterende ting. Brug f.eks. hellere en ex-kollegas navn.

4. Hvis kunden er oprevet, kan du minde dem om "Hej! Jeg har altså også problemer." Det trøster dem og lærer samtidig kunden at han/hun ikke er centrum i universet.

5. Stop op, hvis du føler dig stresset på grund af for mange indkommende opkald. Tag en dyb indånding, gå ned på gaden og find den nærmeste bar, drik en tequila, og gå herefter tilbage på arbejdet. Det virker opmuntrende og afslappende på dit humør.

6. Lav lyden af et dybt og opgivende suk, for at signalere til kunden, at du for lang tid siden mistede interessen og nu snart må gå videre til næste opkald.

7. Spis aldrig mens du taler i telefon med en kunde. Sæt dem hellere på hold indtil du har spist færdig. Gå dog først stille og roligt til nærmeste badeværelse, vask hænder, og slentr roligt tilbage til telefonen.

8. Tilbyd IKKE ekstra hjælp sidst i samtalen - du kan risikere at skulle udføre mere arbejde end du egentligt har lyst til.

9. Tak kunden for at have ringet, og ønsk dem en fortsat rigtig god dag.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt middags humor.....
  • #1   7. maj 2008 En gammel rabbiner græd og klagede sin nød, da han pludselig hørte Gud's stemme.

- Hvad græder du dog for min gode mand?

- Jeg skammer mig sådan. Min eneste søn har opgivet jødedommen og er blevet kristen.

- Det var da utroligt. Også din?

- Ja, hvad gør en far dog i sådan en situation?

- Jeg ved ikke med dig, men jeg lavede et nyt testamente.

• #2   7. maj 2008 hehe, God spas

Kommentér på:
Lidt middags humor.....

Annonce