15. feb 2008 Følger: 38 Følgere: 32 MC-er: 1 Emner: 237 Svar: 2.952
Pingviner........... ;0) {{forumTopicSubject}}
- Det var politibetjenten, der holdt ude i vejkanten og holdt opsyn med trafikken. Pludselig kommer der en gammel faldefærdig lastbil forbi, hvorfra der kommer nogle ekstremt underlige lyde.
Betjenten holder manden ind til siden, og vil vide hvorfra de underlige lyde stammer fra.
Manden siger uden at blinke: "Nå, det er bare mine 18 pingviner!"
"Dine 18 pingviner, ja hvis du så lige vil komme ud og puste i denne lille ballon", siger betjenten.
"Jamen det er rigtig, det er mine 18 pingviner, gå selvom og se".
Betjenten går modvilligt om og åbner bagklappen, og ganske rigtig, her står 18 pingviner. Den meget forvirrede betjent går derefter om til manden:
- "Du kan ikke bare køre rundt med 18 pingviner, kør ud i zoologiskhave med dem straks !"
Manden tøver lidt, men går så med på forslaget, og kører sin vej.
Næste dag da betjenten holder på sin post, kommer den samme gamle lastbil med den samme underlige lyd, forbi, og betjenten holder den ind til siden igen:
- "Jeg synes stadig der kommer en underlig lyd fra din bil".
"Ja", siger manden, "og det er stadig mine 18 pingviner."
Betjenten går om bagi og kikker og ganske rigtig, her er stadig 18 pingviner, forskellen er bare, at denne gang er de alle iført små lyserøde badehætter. Betjenten, der er sikker på, at nu rabler det for ham, går om til manden og siger forbløffet:
- "Sig mig, sagde jeg ikke du skulle køre ud i zoologiskhave med de pingviner ?"
"Jo", sagde manden, det var vi også, men i dag, har vi besluttede os for at tage i badeland !"
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 4 Emner: 46 Svar: 580
mar 2006
Følger: 21 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 185 Svar: 2.490
apr 2005
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 2 Emner: 76 Svar: 2.079
feb 2008
Følger: 38 Følgere: 32 MC-er: 1 Emner: 237 Svar: 2.952
aug 2007
Følger: 23 Følgere: 21 MC-er: 1 Emner: 48 Svar: 795
jun 2006
Følger: 10 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 18 Svar: 337
Den minder mig om den med anden som går ind i en kiosk og siger "jeg vil gerne se på lidt majs" ekspedienten siger "dem sælger jeg ikk her. dagen efter kommer anden igen "jeg vil gerne se på lidt majs" ekspedienten siger " jeg sælger stadig ikke majs, fat det dog", anden går igen og kommer igen 3 dag, "jeg vil gerne se på lidt majs" espedienten siger "så hold dog kæft med de majs, hvis du kommer herind en gang til og spørger efter majs, så sømmer jeg krafedme dit næb fast til gulvet..
Anden kommer igen 4 dag og spørger "sælger de søm her" ekspedienten kigger undrerne på anden og siger "nej det gør jeg ikke" hvorefter anden siger "så vil jeg gerne se på lidt majs! :o)
feb 2008
Følger: 38 Følgere: 32 MC-er: 1 Emner: 237 Svar: 2.952
Pingviner........... ;0)