436 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

VS700 / VT600 sammenligning og størrelsesforhold VS700 / VT600 sammenligning og størrelsesforhold

Hey folkens, jeg skal til at tage A2 her til næste år, og vil gerne have en mc i bobber stilen. Jeg har tænkt på en VS700/750/800 og en VT600/VLX600. Derfor vil jeg gerne høre hvilken en I mener er bedst. Hvilke fordele og ulemper er der ved dem og er der nogle ting der ofte fejler på dem?
Jeg er 190cm høj hvor omkring 90cm er ben. Jeg ved godt det ikke er de største mc'er, men hvor stor en størrelsesforskel er der på de to? På cycleergo ser det ud til, at VT'eren har meget mere plads, men jeg synes de ser meget ens ud i størrelse ved siden af hinanden på billeder. Er det helt tosset at tro, at man ikke vil sidde så klemt? (jeg har ikke kørekortet endnu, så testkørsel kan jeg ikke, og den nærmeste forhandler er timer væk, derfor spørger jeg herinde i stedet for at prøve at sidde på dem).

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Tømrer skotrende 2.599 kr.
  • Elektriker 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  VS700 / VT600 sammenligning og størrelsesforhold
  • #1   26. dec 2022 Brug nu lidt tid på at komme til at prøvesidde de forskellige cykler. Hvad andre føler er måske slet ikke hvad du selv kommer til at føle.
    Besøg f.eks. https://www.jensensmc.dk/ eller https://mcsyd.dk/
    De har et kæmpe udvalg af cykler. Om de lige har alle de modeller du søger, ved jeg så ikke, men undersøg selv.

• #2   26. dec 2022 #1 Som sagt ligger motorcykelforhandlere timer væk fra hvor jeg bor, og jeg har ingen planer om at køre så langt i noget tid. Selvfølgelig skal jeg prøve dem på et tidspunkt, men indtil da kunne det være dejligt med noget faktuel viden. Det kunne jo være at der var nogen der havde erfaring med disse modeller.

• #3   26. dec 2022 Det er helt ok.
    For mig selv er det kun Bornholm der ligger lidt langt væk. (Fra Sønderjylland) smiley
    Når der er noget der interesserer mig, så kører jeg gerne langt.

• #4   26. dec 2022 Kender en langbenede Gut der havde en VS700
    Det blevet klaret med et frem rykker sæt og et andet styr. Så sad han ganske udemærket. Også på længere ture.

Kommentér på:
VS700 / VT600 sammenligning og størrelsesforhold

Annonce