773 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Mc"
Mc
Hej, er der nogle der fordele og ulemper som er gået fra en mt’er til en gsxr ? Er meget i tvivl hvor vidt jeh skal købe en gsxr eller en mt? Tak på forhånd
Hej, er der nogle der fordele og ulemper som er gået fra en mt’er til en gsxr ? Er meget i tvivl hvor vidt jeh skal købe en gsxr eller en mt? Tak på forhånd
Skrevet af: Oliver S - 24. aug 2023
mc
Nogen der mangler den her. Den skulle efter sigende stå i Valby, ved Gårdstedet. Har efter sigende stået der nogle dage uden nummerplade og med opbrudt ratlås.
Nogen der mangler den her. Den skulle efter sigende stå i Valby, ved Gårdstedet. Har efter sigende stået der nogle dage uden nummerplade og med opbrudt ratlås.
Skrevet af: Jacob R - 6. jun 2017
Spar penge på din forsikring
feb 2015
Følger: 25 Følgere: 69 MC-er: 4 Annoncer: 1 Emner: 29 Svar: 256
Skal du af med Blackbirden?
Jeg solgte min i 20, det var en årg.05 kørt 70.000.
Det var godt nok en nordjyde der købte, og de har jo " næse" for at handle.
Jeg fik efter lidt slid og slæb: 58.500
Mvh. Lars V
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 70 MC-er: 2 Emner: 38 Svar: 2.281
feb 2015
Interessen er faldende, andre gøremål, barnebarn osv.
10'eren står som et suttet bolsche, 60.000 på klokken, og slår ikke en skid forkert.
Faktum er: den har ikke været startet, eller kørt, i ca. 3 md, og det er jo faktisk synd.
Jeg havde en Virago 1100, hvor kæresten og jeg tog en lille søndagstur, i ny og næ, men den blev solgt i sidste uge, til den helt rigtige pris..
Så jeg kan 100 procent sætte mig ind i dine overvejelser, jeg trækker lidt i samme retning.
Ha en god sommer, og nyd det ( med eller uden mc)..B)B)
Mvh. Lars V
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 39 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 10.026
Jeg havde sateme beholdt dem. Og nydt den ene tur eller 2 det blev til hvert andet år.
Det er ALDRIG synd at et køretøj ikke bliver brugt. Det er synd hvis det står og går til.
I fratager jer selv muligheden for at køre når i har lyst. Alternativt kunne i bytte med en motorcykel som kan andet end at kører ligeud
nov 2008
Følgere: 62 MC-er: 6 Emner: 64 Svar: 1.109
Måske det bare er tid til at prøve noget nyt for dig ?
feb 2015
Har du solgt dit " japser missil" kan se annoncen ikke længere er aktiv?
Mvh, Lars V
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 144 MC-er: 3 Emner: 102 Svar: 2.004
Solgte min bil der trak spindelvæv..
gav konen et hængertræk til sin, i julegave..
Og har haft en fest på MC’ere lige siden..
global Warming og alt det, hjælper jo desværre på komforten året rundt..
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 70 MC-er: 2 Emner: 38 Svar: 2.281
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 275 MC-er: 5 Emner: 130 Svar: 4.956
Er selv mc løs nu, for første gang i 32 år, seneste MT-09 var en skøn scooter, den fik det bare aldrig til at kildre de rigtige steder.
Så kigger så småt efter noget der kan begejstre, og det bliver noget old timer fra 90’erne, måske endda ældre.
feb 2015
MC LØS!!!!
Uha da da, kan du så se at få gjort noget ved det??
Inden du ved af det, sidder du iført et gammelt dynebetræk, sammenkrøbet i et hjørne, og sorterer Mysli med en pincet mens hår og skæg gror fuldstændig uhæmmet.
Så INDEN du ryger på offentlig forsørgelse, og skal mandsopdækkes af 4 specialuddannede venstreorienterede pædagoger, så tilbage på landevejen med dig..
Er selv " gift" med en ældre dame ( ZX 10 årg. 90) og hun kan stadig begejstre...
Ha en lækker sommer...
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 39 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 10.026
Mc