{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hmm mon ikke det var svenskere?
  • #1   12. mar 2008 JOHN

Jo Jo da .... eller islændinge tror jeg nærmer det må være, de angriber vist altid i flok. og hurtig frem og hurtig tilbage igen, så det sikkert dem

: \

• #2   12. mar 2008 svenskere ?

• #3   12. mar 2008 UUU Danske

• #4   12. mar 2008 ...det kunne jo selvfølgelig også være nogle af de der nordmænd? Dem har der været ballade med før.

• #5   13. mar 2008 Det er vist det man kalder sort humor x-)

• #6   13. mar 2008 så må min dag også være ødelagt.

• #7   13. mar 2008 Göksel K

Nu skal jeg fortælle dig hvad der er sørgeligt. Du er sørgelig.
    Du synes åbenbart at det er helt okay at 5 gutter går ind på et værtshus og fyrer en revolver af? Det gider du nemlig ikke kommentere.
    Sidste gang var det 2 (endnu engang) fremmede som stak en 19 årig knægt ihjel. Heller ikke dette gad du kommentere.
    Men at kommentere mig fordi jeg er røvtræt af utilpassede fremmede, det gider du godt kommentere.
    Ved du hvad jeg tror - jeg tror du er den største racist selv, bare med omvendt anførselstegn. Det er helt okay for dig at danskere bliver slået ihjel hver dag - Men der er bare ingen som skal tale dårligt om de fremmede vel?
    Jeg gider ikke engang kommentere dig mere, for du er sgu for ynkelig.
    Forresten var det en flot beskeb du skrev til mig forleden, men du må åbenbart selv have vist at du gik over stregen for dagen efter var den slettet og erstattet af en ny og mere lødelig en.

• #8   13. mar 2008 Så så Goksel tag det ikke så tungt. Det er jo om ikke kærligt så et behersket
    drilleri.

Og hvem der er tosser kan jo diskuteres

er tosserne dem som læser EB eller tosserne dem som EB skriver om.

• #9   13. mar 2008 OK John var lige lidt hurtigere der smiley

• #10   13. mar 2008 ha ha

nice x-)

• #11   13. mar 2008 Hvem siger at du skal stå til ansvar for andres handlinger? Har jeg sagt det? Hvem har sagt det? Men når man blander sig i en tråd som netop omhandler voldelige fremmede ville det måske være en god ting hvis du til at starte med tog afstand fra deres handlinger, inden du begynder at svine folk til som bare er rigtig trætte af al deres ballade. Så længe I ikke selv kan finde ud af at stå frem og fortælle at I ta'r afstand, så længe må I vel bare finde jer i at folk skærer jer alle sammen over en kam.

Jeg tvivler iøvrigt på at du kan lære mig noget som helst.

• #12   13. mar 2008 For min skyld kan du svine mig alt det til du vil - der skal mere til at få mit pis i kog.

"Men jeg sviner da ikke hele den danske befolkning til af den grund. Det er der forskellen ligger mellem dig jeg!"

Så du mener at jeg sviner hele den danske befolkning til - næ du, jeg nøjes med at svine de latterlige fremmede som konstant hærger med vold og drab rundt om i Danmark - hvis du så føler dig truffet, tja, så er det sgu dit problem.

• #13   13. mar 2008 Göksel K

Intet mindre end en folkehelt - hold da op - det lyder sgu flot.
    Hvor gammel er du egentlig? Nu er din profil jo ikke den mest oplysende.

• #14   13. mar 2008 Hahaha du er sgu for sjov - men er det ikke ved at være sovetid inde i Vestre Fængsel nu?

• #15   13. mar 2008 Nårh det er der du er?
    Er det sådan en folder du har fået udleveret da du blev indlagt?

• #16   13. mar 2008 Ja vi små fyre har det ikke sjovt - vi bliver drillet af de store drenge hele tiden hulk hulk

• #17   13. mar 2008 du er god til links hva, Göksel K?

• #18   13. mar 2008 Sov godt store fyr smiley

• #19   13. mar 2008 jeg syndes det ikke.. jeg synes det..

• #20   13. mar 2008 Goksel
    Jeg tror at en del af problemet er, at det ikke bliver bedre.

Du må da indrømme at det er kammet over de seneste år.

Og det er ganske rigtigt ikke alle invandrer der giver problemer.

Men hvad hvis vi nu ser på muslimer istedet for. Og vi snakker ikke
    Nasar Kahder muslimer men Abu Laban muslimer

Det er efter min mening her problemet ligger.

Det har intet med hudfarve og natonalitet at gøre det er sgu'
    hvad der forgår mellem ørene på folk.

I Odense er der en rødhåret bleg tømrer der er blevet muslim
    og nu er han lige så pissedum at hører på som mullaerne
    i Theran der hader bøsser og jøder og andet godtfolk der ikke lige
    passer ind i deres kram.

Min bedste kollega er bosnier og muslim og han kan godt æde en
    rød pølse hvis han er sulten.

men efter 911 hvor palistinænsere kørte i kortege forbi min lejlighed mens
    de hujede og sang skete der sku' et eller andet med mig.
    Må desværre indrømme at jeg ikke er perfekt og at jeg ikke nærer varme
    følelser for de idioter der står og råber og skriger hver gang en eller anden
    laver en lille fucking ubetydelig tegning af en mand ingen har set.

• #21   13. mar 2008 Göksel K

Jo, lad os diskutere din mc smiley

• #22   13. mar 2008 jo det ville være rart hvis vi kunne det.. men så må du jo se igennem fingre med at John og vi andre har så sort humor at vi sidder og kalder svenskere for banditter..

• #23   13. mar 2008 ja den er god.. sort humor.. se det var en joke der ville noget!

• #24   13. mar 2008 Göksel K

Det må jo også være svært at finde en cykel som passer, når man er så stor som dig ...hvad med en Boss Hoss? smiley

• #25   13. mar 2008 Ha ha
    jeg har lige fået en lav stemme af en som var uenig med mig x-)

Jeg gav ham en høj igen, der er ingen grund til at være bitter

Det skal lige indskydes at det ikke var Goksel :-))

• #26   13. mar 2008 Göksel K

Ja, jeg var nød til at få opflyttersæt på min, ellers kunne jeg sgu ikke nå pedalerne. Det er sgu ikke sjovt at være lille. smiley

• #27   13. mar 2008 Gokke,
    du skal passe på med de steroider, du får hængepatter og skrumpediller af dem i det lange løb.. og din bulldog skal heller ikke have dem..

• #28   13. mar 2008 Anders U

Jeg gav dig lige en ekstra høj - fed cykel smiley

• #29   13. mar 2008 Er jeg plat? Du siger jeg er lille og jeg prøver bare at fortælle dig hvor mange problemer jeg har med at være så lille. smiley

• #30   13. mar 2008 Puch Maxi for the win..

nå ja, en anden bivirkning er at man bliver dum og agressiv af dem.. men det vidste du nok godt i forvejen.

• #31   13. mar 2008 Göksel K

Er det så ikke surt at der er tremmer for?

• #32   13. mar 2008 Shit nu blev klokken 02:00 igen , tiden går stærkt når man hygge-snakker på
    MCG smiley

Godt man har taget fri imorgen så man kan hente kåbedele fra maleren
    og så hjem og samle cyklen.

Aah det bliver nice. . . . . damen på arbejde og mig alene hjemme med cyklen
    en kop kaffe og en skruetrækker smiley happy happy

• #33   13. mar 2008 Sov godt Göksel K

...og husk at man kun skal stå til ansvar for sine egne handlinger, men det gør ikke noget at man har en mening om andres! smiley

• #34   13. mar 2008 Anders U

Det lyder sgu godt smiley

• #35   13. mar 2008 det passer jo lige med at den bliver færdig til weekenden, hvor det skulle blive godt vejr smiley

• #36   13. mar 2008 Godt gået JOHN G.

Jeg er helt enig med dig og INGEN skal/kan få mig til at holde kæft om de massive problemer/socialbedrageri/kriminalitet muslimerne begår mod os andre og dermed påfører det danske samfund.

Der er mange som har samme holdning som os og vi bliver mange flere endnu.

• #37   13. mar 2008 Jeg tror faktisk ikke det handlen om, at nogen synes det er OK, at <b>visse</b> muslimer laver gale streger. Jeg holder sgu heller ikke af det, jeg holder heller ikke af at de autonome har lavet, hvad de har gjort!

Det der er virkelig problematisk er, at de mange, der godt nok har en ande religiøs bekendelse og lidt andre vaner end leverpostejsdanskeren, men som ellers fungere aldeles udmærket bliver stemplet. Det kan simpelthen ikke gavne nogen.

Jeg mener bestemt ikke, at man skal holde kæft - men jeg mener man skal være meget omhyggelig med, hvordan man formulerer sine beklagelser.

Og - desværre mener jeg at Ekstrabladet ofte er meget omhyggelig med sinbe formuleringer - desværre i destruktiv retning. De taler simpelthen tit direkte til vores indre svinehunde - så skal vi overveje hvor gode hundeførere vi vil være.

• #38   13. mar 2008 Du har fuldstændig ret, Knud
    ....men se lige de andre hundefører i øjeblikket.
    I Ægypten skriver de på forsiden, at Søvndahl nu er imod ALLE muslimer ??????
    Alt bli´r forvasket, vendt og drejet til ukendelig efterhånden.

• #39   13. mar 2008 Mr. Bond:

Det er helt korrekt dette er et universelt problem.

De sidste tyve år eller så har noget i hele verdens kommunikation ændret sig voldsomt.

Tidligere kunne maqnge mennesker - også her ikke få relevant info. I dag kan stort set alle få al info - visse steder dog ikke helt legalt, men de kan få den!

Nu handler det om at forholde sig til info og sortere det relevante og valide ud - den svinehundefører jeg taler om, er den vi alle hver for sig har inde i os selv smiley

• #40   13. mar 2008 Usle liv, landsbytosserne, uden for pædagogiske rækkevidde, storhedsvanvid, tvangstanker, lille mand, scotter dreng.

Knud du som jo altid er moralens vogter herinde plejer da at kommentere andres sprogbrug. Sjovt nok kommenterer du ikke ovenstående udtryk når de er fremkommet af en muslim som tilsyneladende deler dine holdninger. Hvordan kan det være at du nu pludselig "overser" de udtaleleser din ven kommer med??

Selv bruger du ordet Svinehunde om medier og mennesker der har en anden holdning end du -Hvor plat en formulering blot fordi andre har en anden holdning til "kulturberigere" en lige netop du har.

Måske dit eget ordvalg (svinehund) kan skyldes din egen snobberi??

Og i forhold til dit sædvanlige forsvar af en middelalderlig levevis og religion skriver du. At der er mange (muslimer) som fungerer fint. Hvor mange er det?

Og er de integreret hvis bare de ikke er kriminelle -men blot kører deres paralelsamfund eller ikke yder til velfærdsammfundet?

• #41   13. mar 2008 - Sikke en fest I har haft, nu i nat, ÅH JA ÅH JA Åååååååååh, tra.la.la :0D

• #42   13. mar 2008 Bonneville:

Nu kan vi kaste os ud i en hel masse ord!

Det du opfatter som integration, tror jeg, er det mange andre opfatter som assimilation. I det her land har folk altså selv lov til at bestemme, hvad man spiser og hvad man tager på af tøj. Vi har også en ret til selv at bestemme, hvad vi bekender os til af tro. Men vi har en grundlov, der gælder for alle.

Når jeg taler om indre svinehund, så taler jeg også om min egen.

Og nej, jeg mener bestemt heller ikke Göksels vinkler og sprogbrug over for John her ovenfor er korrekte - det er en sag mellem ham og hans svinehund:-)

Jeg kender temmelig mange velfungerende muslimer - kender også nogle dårligt fungerende af slagsen, lige som jeg kender et noget større antal dårligt fungerende etniske danskere!

Langt størsteparten af de muslimer jeg kender lever i det her samfund efter samme regelsæt som alle os andre. De bidrager til og tager fra samfundet på samme måde som alle os andre.

Om Abdullas grønthandel har lidt rod i momsregnskabet, generer mig ikke mere end at tømrer Hansens svende skifter mine vindskeder - uden regning!

Jeg siger slet ikke, at der ikke er dårlige elementer blandt det du kalder "kultiurberigere". Jeg siger bare, at de ikke nødvendigvis skal have lov til at ødelægge tingene for de velfungerende!

Kald mig bare snob - det er jeg ret kold overfor.

Jeg har i øvrigt i mine to tidligere indlæg peget på hverken den ene eller den anden retning eller person - jeg har bare peget på, at vi skal forholde os lidt kritisk til det vi læser og hører smiley

Så er der lige en ting til. Eksempel:

Når man tager stilling til en eller anden sag, er man nødt til at overveje, hvordan man selv står. Hvis man selv befinder sig to skridt til venstre for Mao, så opfatter man umiddelbart alle med et bare lidt mere liberalt syn som ultrakonservative, hvad enter de er det eller ej! Fuldstændig ligeså opfatter man umiddelbart alle andre som ildrøde anarkister eller pladderhumanister, hvis man selv befinder sig to skridt til højre for Djengis Khan.

• #43   13. mar 2008 Når jeg bli´r gammel, så vil jeg være lige så klog som dig, Knud !!

;O)

• #44   13. mar 2008 han var sandelig også online længe efter han "gik i seng" kan jeg love dig smiley

Kommentér på:
Hmm mon ikke det var svenskere?

Annonce