{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
375 visninger | Oprettet:

Playstation 2 / 3 {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

tænker på at købe en playstation.

Nu er playstation 3 jo kommet, så nu kan man selvfølgelig købe 2'eren til rimelige penge.

Selvfølgelig er 3'eren bedst. Men hvad er fremtiden for 2'eren? Er den ikke mere eller mindre på vej ud, og man "brænder" vel inde med den inden for et par år gør man ikke?
3'eren kostere selvfølgelig noget mere. og jo også fremtidssikret. Men er 3'eren bagud kompatibel? Altså kan man spille PS2 på en PS3?

Hvad har folk at sige?
Hvad er det bedste køb?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Playstation 2 / 3
  • #1   22. feb 2008 du må ikke hænge mig op på det her, men mener ikk man kan spille ps2 på den sidste nye ps3,
    men hvis du derimod får fat i den første af dem,
    skulle der være 60 gb i stedet for de nu kun 40 og skulle være muligt at spille de gamle spil os... men de bliver bare ikke solgt i butikkerne mere, så det er privat hvis du skal have dem...

• #2   22. feb 2008 Det er korrekt Kristian - den eneste PS3 der er på markedet i DK nu er 40 Gb versionen og den er ikke bagud kompatibel..

60 og 80 Gb versionen er begge bagud kompatible, men de kan ikke købes i DK

• #3   22. feb 2008 Jeg syntes at grafik mæssigt, er spingt fra video til dvd lige så stor som fra dvd til full hd! det er jo vildt gange 2.
    playstaiton 3 kan varmt anbefales

• #4   22. feb 2008 jeg har læse inde på 3érns hjemmeside at der en opdatering til den med 40Gb så man kan spille ps2 spil på den

• #5   22. feb 2008 I Danmark fåes ps3 både med 60 og 40 gb. Om den er bagudkompitabel har ikke noget som helst med modellen at gøre, men om du får downloadet den sidste nye software, hvilket maskinen stort set gør af sig selv hvis du smider et netkabel i den. Desuden har den jo trådløs net og kan afspille i HD format...

Hvis du vælger 3éren skal du helst have et HD-tv, og bruge et hd-kabel(følger ikke med) istedet for det scart halløj der følger med maskinen...

• #6   22. feb 2008 Jeg har læst at det at den ikke er bagud kompatibel ikke er et software, men en hardware ting - og man kan IKKE længere købe 60 Gb versionen i butikkerne.

• #7   22. feb 2008 det der med 60 verisionen ikk kan købes mere ved jeg med sikkerhed, da jeg spurgte dem i game forretningen om det efter jeg havde læst om det,
    men det med softwaren ved jeg ikk, bare hørt det ikk er muligt mere, da det blev fjernet sammen med andre ting i den grund af den var for dyr, og ikk solgte nok,
    så syns heller ikke det giver mening da opdateringerne er gratis.

• Lennarth N
    Lennarth N Tilmeldt:
    jun 2005

Følger: 1 Emner: 19 Svar: 57
    #8   22. feb 2008 Jacob (Randers) hvor har du fundet det med den opdatering har du et link?

• #9   22. feb 2008 ja man kan hente playstaion 2 spil til den, men det er jo kun fordi grafikken er konvateret til en playstaion 3, 40gb modellen er ikke bag ud kompatibel da de har fjernet den chip i maskinen der går at man kan spille ps 2 spil på den.

• #10   22. feb 2008 man kan godt spille PS2 spil med en opdatering..
    og jeg har da for 2mdr siden købt min PS3 i 60GB versionen.. har ikke fortrudt et sekund at jeg har fået min PS3 c",)))

• #11   22. feb 2008 Hvor har du købt en 60 Gb version???

• #12   22. feb 2008 http://www.ps3.dk/

http://www.konsolforum.com/

http://www.gamereactor.dk/

HAr selv 40 GB versionen, og virker fint, har jo ikke købt en PS3 for at spille PS2 spillene, det har jeg den gamle maskine til. Køb 3 eller XBOX 360. Og nu skla der nok komme en masse for og imod for disse to maskiner.... men det kan du blive meget klogere på, hvis du kigger på ovenstående links (eller endnu mere forvirret)

• #13   22. feb 2008 Vil du have noget en konsol med rigtig mange spil så en PS2.
    Rigtig mange spil som er superfede, gfx osv så en xbox360.
    PS3 lacker virklig at udsende flere titler for det har du sku syltet.

• #14   22. feb 2008 jeg kan også kun klart anbefale PS3, det er jo en multimaskine, du kan bruge den som mediecenter, DVD afspiller, Blu Ray afspiller, Internet, chat, spil, og meget meget andet, den kan simpelthen alt hvad man har brug for. og nu hvor Blu Ray Disc har vundet over HD DVD så er det jo oplagt at købe den billigste Blu Ray Disc afspiller på markedet, hvilket er PS3 ;o)

jeg har selv 40 GB versionen, hvilket er alt rigeligt til mig, tro mig, når du først har spillet PS3 spil, så vil du slet ikke overveje at spille PS2 spil....!

40GB versionen er også mere lydsvag i forhold til 60GB versionen, hvilket jeg personligt synes er meget rart.

Kommentér på:
Playstation 2 / 3

Annonce