Jeres største bedrifter ? Jeres største bedrifter ?
Er der et par gode historier der ude, der trænger til at komme lidt frem i dagens lys....
Gerne noget pinligt, sjovt eller noget der gør herre nas!!
- Så der lidt at grine af inden det helt store smil kommer frem til foråret....
Jeg kan jo lægge ud, med en lille hændelse ( der nok flere hvor de kommer fra LOL )
Sommer 2004 var til grill med drengene, vi blev rigtig godt stive, det var en lang aften...
Lige pludselig der omkring ved 3-4 tiden, mente jeg det var på tide med en køretur i kammis bil...
fint siger martin " Jeg køre " ( godt stegt ikke smart )..
På vejen hjem ser jeg der ligger en ældre godt vingeskudt dame-cykel, i vejkanten på en bakketop...
Jeg får Matrin til at stoppe bilen der,
Jeg hopper op på cyklen, køre fuld skrald ned af bakken ud i kornet og vælter om på siden...
Mega sjovt når man er patte-stiv, så skal da lige prøve det en gang til, men Nøgen skal man da være mente jeg...
Så mig helt nøgen op på stjålet damecykel, kamp stiv ud i kornet og SMASK lige på skjoldet, brækket krageben + små knubs.
Det gjorde herre naller at tage tøjet på igen, så måtte i taxa på skadestuen.
Og der hele kvitterede med 14 dage hjemme, i august måned....
mar 2006
Følger: 21 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 185 Svar: 2.489
feb 2006
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 213 Svar: 1.683
Det var under min studietid for 7 år siden.
Jeg sad med en Texas lommeregner med skydelåg.
det var en af de der lommeregnere hvor låget skulle skydes af og sættes på bagsiden.
Nå men...
vi havde matematik - procentregning, hvilket jeg bestemt ikke fandt særlig interessant. og derfor sad og legede med lommeregneren. med lommeregneren i hånden sad jeg og skød skydelåget frem og tilbage med min pande/øjenbryn. det uheldet pludselig skete. KLEEEM og så sad denne Texas-lommeregner model bla bla. fast i øjenbrynet og lortet kunne hverken komme frem eller tilbage. De andre tilstedeværende opdagede seancen ved et højlydt; ,,Av for satan!" efterfulgt af flere grin. det var så galt vi var nødt til at gå ned til pedellen og bede om en skruetrækker og brække den fine (NYE og DYRE) lommeregner fra hinanden. sikke en møgdag!!!!
jun 2006
Følger: 156 Følgere: 152 MC-er: 9 Emner: 237 Svar: 1.869
jun 2006
Følger: 156 Følgere: 152 MC-er: 9 Emner: 237 Svar: 1.869
apr 2006
Følger: 35 Følgere: 46 MC-er: 7 Emner: 247 Svar: 1.769
- og Morten går til hoved regning hos pedellen........
feb 2006
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 213 Svar: 1.683
aug 2005
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 248 Svar: 4.420
dec 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 140
kan fortælle at en dame i min famillie, har bedrevet noget tilsvarende hovedrystende. det hele startede med at hun var inde i bageren efter et franskbrød, mens manden sad og ventede i bilen, og mens hun stod der i køen begyndte det at presse vældig meget i mellemgulvet. hun kunne mærke at der var en miljømæssig katastrofe på vej bagud. hun formår at holde den inde til hun når ud i bilen, og lige så snart hun sætter sig ind ved siden af sin mand, slår hun den største skid. da hun skulle til at fortælle manden at det var lige hvad hun trængte til, opdager hun til sin rædsel, at det ikke er hendes mand der sidder bag rattet, og ydermere er det heller ikke deres bil, men en fremmed som hun har sat sig ind til. hun springer dermed ud af bilen, og i to lange skridt er hun inde i den rigtige bil. hun nærmest panisk giver hendes mand besked om at komme afsted. på vejen hjem opdager hun til sin rædsel at den fremmede mand følger efter dem. og da de når hjem, er der jo ikke rigtigt andet at gøre end at sige pænt undskyld til den stakkels mand hvis bil hun har skæmmet godt og grundigt
dec 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 140
okt 2006
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 167 Svar: 3.621
Mit første faldskærms udspring, selvfølgelig var jeg nervøs og skæbnen ville at det var til et stævne i sønderjylland, så der var en god stak mennesker.
Jeg slipper efter nogen overvejelse endeligt flyet og falder. skærmen slår ud og selvfølgelig er linerne flettet sammen. lort ! bøvler og når i de split sekunder at overveje reserveskærmen flere gange.
Men den fletter sig ud og alt er fint, jeg gør alt hvad jeg kan for at udføre springet som jeg har lært, men instruktøren i øre sneglen råber og skriger og diregere mig til højre og venstre , og jeg fatter virkelig ikke hvad det er jeg gør forkert eller hvad jeg så skal gøre.
Det ender med at jeg lander på selve landings banens asfalt , lige på benene og så på røven.
Først da jeg er landet finder vi ud af at instruktøren der skulle guide mig ned, havde taget fejl af mig og en anden instruktør med 1000 spring på bagen , som havde leget rundt.
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 136 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.203
Men den værste er her. På et tidspunkt havde jeg fået fat i nogle megt lækre men meget løse boksershorts. Så gik jeg ud og tissede, og da jeg så skulle lyne op igen, kørte jeg lynlåsen i forhuden, og det hele satte sig fast!
Det gjorde ondt ad helvede til, og jeg blev mere og mere panikslagen, så det endte med, at jeg med rystende stemme måtte bede om hjælp - det blev min daværende kærestes mor (!) der måtte lirke det hele fri - første gang jeg var på besøg. Så hun fik sgu bukserne af mig før datteren --- Det var pinligt, jeg var vel 18 eller 19...
apr 2006
Følger: 35 Følgere: 46 MC-er: 7 Emner: 247 Svar: 1.769
- Sviger mor
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 136 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.203
LOL - Nix, hende der blev aldrig min svigermor, og hende der blev min svigermor har aldrig rodet med min buksegylp *G*
maj 2004
Følger: 87 Følgere: 89 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 3.718
Jeg selv har så præsteret og skulle til 90 års fødselsdag som 6-7 årig, og kom for sent hos naboen... så jeg skulle have den sidste plads... jeg trækker forfjamsket stolen ud og vil skynde mig og "slå røven i sædet"... til alt held, når de lige og hive op i mig, - da jeg ikke lige havde set at lagkagen var placeret på min stol... dough flødeskum og glasur på hele buksebagen... sikke en dag... haha
mvh Offslow
nov 2005
Følger: 20 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 177 Svar: 1.404
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 4 Svar: 14
jul 2007
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 2 Emner: 114 Svar: 850
mar 2006
Følger: 21 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 185 Svar: 2.489
apr 2004
Følger: 16 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 136 Svar: 1.369
Det viser sig at jeg er hoppet igennem det glasparti der er ved siden af døren fordi at der var trukket fra og lignede en åben dør. Jeg syntes alligevel at det var ret sjovt. Men ikke næste dag da jeg skulle ned og ha taget glas ud af kroppen, og fuck en hovedpine...
jul 2007
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 2 Emner: 114 Svar: 850
Jeres største bedrifter ?