{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  I anledning af de 12 tegninger...
  • #1   13. feb 2008 he he

  • #3   13. feb 2008 Jeg har i denne anledning lavet et oplag at tshirts med alle tegningerne på.... for a limited time only!!!! =)

  • Jim .
    Jim . Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
    #4   13. feb 2008 En indvandrer køber en knallert 45 hos cykelhandleren og spørger "en der benzin nok på til at jeg kan komme hjem" ?

    "NEJ" svarer cykelhandleren, "du skal nok tanke i Tyskland"


  • #5   13. feb 2008 70 procent af alle mandlige muslimer i Vest europa, har haft sex i brusebadet! De sidste 30 procent har ikke været i fængsel endnu....

  • #6   13. feb 2008 Hahaha i er godt nok ude med riven lige nu hva smiley

  • #7   13. feb 2008 Racistiske vister er nu de sjovste:-)

  • #8   13. feb 2008
    Mikkel

    Synes du historierne er værre end blondine-vitser eller molbohistorier, eller tror du bare at dem det går ud over er mere sarte.

    Der findes med garanti også blondine mc´ister her på galleriet, men jeg tvivler på at jeg bliver slagtet, hvis jeg påstår at en blondine der farver sit hår mørkt, smykker sig med kunstig intelligens.



  • #9   13. feb 2008 Godt argument Steffen!!

  • #10   13. feb 2008 Mikkel - det er kun i forlængelse af vor pressefrihed at vi tillader os at komme med lidt nedskrevne karikatur.
    Med hensyn til min vits, erkender jeg at procenten er en smule overdrevent, men det er beviseligt at indvandrene er overrepræsenteret i vore fængsler.
    .
    Så kom med nogle gode Bimmer vitser --Silence I´l kill you.......
    http://www.youtube.com/watch?v=HxYBceSNUrM


  • #11   13. feb 2008 <b>he he det gas<b>

  • #12   13. feb 2008 En Bimmer er vel bare en Guzzi med hængepatter?

  • #13   13. feb 2008 Der kan der ikke siges noget sjovt om en Bimmer..... Hvad sjov skulle der dog være ved sådan en.....

  • #14   13. feb 2008 Steffen(Århus) M

    HØRT


  • #15   13. feb 2008 Haha Torben

    Ja den video er sq griner... den smiler man oer hver gang ma ser den


  • #18   13. feb 2008 Rune CNR:

    Der er forskel på at være sjov og gå over stregen.

    Man sammenligner ikke BMW med Moto Guzzi!!!!!!!!

    Synes du, eller jeg siger du skal trække din uddtalelse tilbage og modtage 10, nej 100 piskeslag!!!

    Ellers vil du se det Japanske flag brænde!!!


  • #19   13. feb 2008 de er da sjove de vittigheder.
    Nej der er bare nogle der er så forbandede sarte og selvophøjet at de ikke kan se ud over deres egen næse.


  • #20   13. feb 2008 Det er en VITTIGhed... For sjovt... det er det vi danskere er jo skide gode til, så lad os da:-)

    Er helt enig i at blondine vittigheder er det samme som de der bliver skrevet her...




  • #21   13. feb 2008
    Jep, de er sande - og jeg er helt enig i at racisme skal bekæmpes.

    Derfor skal ideologien islam bekæmpes, for den er - sammen med nazisme - det mest racistiske verden har set.


  • #22   13. feb 2008
    Jeg kunne aldrig drømme om at gå efter individder, men selve ideologien skal ikke have for lidt.

    Så kan folk jo selv afgøre om de skal føle sig truffet eller ej,


  • #23   13. feb 2008 Jeg kunne godt tænke mig at høre fra nogle af vores nydanske mc venner og høre hvad de har at sige..

    tror sku de er intelligente nok og rummelige nok til at bare lade det passere og ikke bruge energi på det hvis det er negativt.. Ihvertfald dem der er godt integreret, eller gerne vil blive det...



  • #24   13. feb 2008 Bedre at ikke sige noget for at IKKE blive misforstået. Há en god aften.

  • #25   13. feb 2008 Mikkel:

    Er det ikke misforstået hensyntagen til religion, du er ude i der?

    Jeg mener at folk alt for ofte, er alt for hurtige til at trække racismekortet, når islam bliver gjort grin med eller debateres med kristk tilgang.
    Der er i mine øjne ikke noget af ovenstående der med rette kan eller skal forbindes med racisme.

    Tit bliver der sagt at man må ikke håne/gøre grin/være alt for kritisk overfor islam, for der er 1½ milliard muslimer man støder.
    Ok, men er det så i orden at gøre det med Jehovas Vidner? de er kun nogle få millioner.

    I yderste konskvens, betyder den misforståede hensyntagen og politiske korrekthed at, man ikke må gøre grin eller være kritiske overfor nogen eller noget, da der altid vil være nogen med pikhud på nervebanerne som føler sig stødt.


  • #26   13. feb 2008 Siavash: Så på hjemmefronten er du bare tavs?? Er sikker på at kvinder er ret gode til at misforstå mænd i nogle situationer...

    Man må jo bare udtrykke sig klart og hvis der alligevel skulle være tvivl så må man jo forklare... Sværere er det heller ikke...



  • #27   13. feb 2008 En iraner, en palæstinenser og en tyrker er ude at køre i en politibil.

    Hvem styrer bilen ?

    Det gør politimanden !

    Se det er fa´mer humor...


  • #28   13. feb 2008 Ifølge Islam må man ikke potrættere Mohammad. Og dem der gør det skal lade livet.
    Får de fleste indvandre så ikke rimelig svært ved at være med i en formningstime i skolen, hvor man ska lave et selvportræt? Eller kommer de bare ikke i skole mere efter den dag?


  • #29   13. feb 2008 -En muslimsk kvinde bankede på min dør i går aftes, men jeg åbnede ikke...
    Jeg talte til hende gennem brevsprækken, så kan hun se hvordan det er...

    -Her er en lille løgnhistorie: 2 grønlændere gik forbi et værtshus.... hø hø


  • #30   13. feb 2008 Steffen.. Hvor stor er din indsigt i islam??

    Simon.. Man skal vel slet ikke håne/gøre grin med nogle ting som betyder rigtig meget for dem!!


  • #31   13. feb 2008 To kannibaler er ved at stege en tyrker over et bål. Så siger den ene "du skal ikke dreje ham så hurtigt, han skulle gerne blive sprød"
    Den anden "hvis jeg drejer langsommere så stjæler han sgu vores trækul"


  • #32   13. feb 2008 Kristian: Mener du at følgende vittigheder er haram..

    Der sidder en rabbiner og en katolsk præst i et tog...

    En neger og en kvinde i rullestol sidder på et værtshus..

    En dansker, en irer og en tysker diskuterer...

    Selvfølgelig skal man ikke håne, men du mener forhåbentlig ikke at man skal tage specielt hensyn til muslimerne (kontra jøder, jehovas vidner, de rødhårede osv.)
    Min pointe var at VI, de politisk korrekte hensynsfulde mennesker, skal passe på at vi ikke mistænkeliggør og forbyder alt hvad der eventuelt kan støde folk af den ene eller anden grund. Jeg mener at sådanne tiltag er en uheldig tilgang til tingene.


  • #33   14. feb 2008 "Kristian: Mener du at følgende vittigheder er haram..

    Der sidder en rabbiner og en katolsk præst i et tog...

    En neger og en kvinde i rullestol sidder på et værtshus..

    En dansker, en irer og en tysker diskuterer..."

    Det giver ingen mening..


    Nej jeg mener ikke at der skal tages specielle forbehold for muslimer!
    I danmark er vi protestanter, ikke fordi den gennemsnitlige dansker er troende.. Men fordi sådan har vi gjort siden Harald blåtand.. Så for 97% af danskere betyder deres tro ikke en skid! De har aldrig læst biblen på trods af de har bekendt der tro på et tidspunkt i deres liv..
    Ergo er det rigtig svært at træde en protestant over tærene ved at gøre grin med jesus!!
    Hvis man tager muslimer, katolikker budhister etc. Betyder deres tro rent faktisk noget for dem, og de har sat sig ind i hvad der står i deres bøger om deres tro!

    Så jeg kan ikke se hvorfor man grine og gøre nar af noget der betyder noget for folk..


  • #34   14. feb 2008 Det giver masser af mening.

    Ifølge din udlægning, kræver det blot at man "sætter sig ind i tingene" eller/og føler noget for emnet, førend nogen ikke længere må gøre grin med det.

    Du tager helt fejl. Det er ikke svært at træde en protestant over tærene i Danmark, du gør det bare kun ved 3% af befolkningen (ifølge dg). Men fordi det kun er 3% gør det jo ingenting......Kan du ikke se forkerte i det. Ifølge dig er det jo mængden af de forulempede der er afgørende.


  • #35   14. feb 2008 Så forklar mig meningen..

    Jeg mener hvis man skal gøre nar af nogle som man ved bliver stødt skal man ikke gøre det mens de er tilstede..


  • #36   14. feb 2008 Kristian

    Vi ynder at skælde amerikanere, p-vagter osv ud. Kalder dem alt muligt usandt og foræller løgne omkring dem.
    Hvorfor ser jeg aldrig det samme tudekor, når det går ud over dem?

    Hvorfor er muslimerne specielle? Er Islam på et højerne niveau end andre religioner eller nationalitet? Hudfarve eller erhverv?

    At de ikke kan tåle vi tegner nisser med bombehat er vel deres problem.
    Jeg har det da også skidt med hvordan enkelte andre lande behandler kvinder, stener hinandens osv. Det strider da mod mit menneskesyn og menneskerettighedsbegreb. (min religion om man vil)
    Men jeg truer dem ikke med krig eller rejser til deres land for at rense ud.

    Det handler ikke om hvorvidt de skal lære at acceptere vi tegner deres profet. Det handler om de ikke skal spille nazismekortet og påtvinge os regler og en "bestemt" sand vej.


  • #37   14. feb 2008 Hvis man ikke må gøre grin med muslimerne fordi de føler noget for sagen, så må man vel heller ikke gøre grin med:

    -Kvinden i rullestolen; er sikker på hun føler noget for sagen.
    -Negeren; han føler nok også noget om sin hudfarve.
    -Rabineren; de har altid været forfulgte.
    -Dem der tror på rumvæsner,..
    -Vegetarerne,...

    Hvis argumentet for at man ikke må støde folk, på det de tror på eller er, er det hverken antallet af "de ramte" eller troværdigheden i det pågældende emne der er afgørende.
    Så må du og jeg og alle andre tage for troende at, hvad alle andre måtte føle og tro på, om det så er Allah, en sten eller hvad som helst og dermed kan disse grupper pålægge os deres retningslinier.


    Og hvor kan man i vores globaliserede internetverden undgå at nogle af ofrene for vittighederne er til stede? Vi har i vores lille andedam, en avis med et oplag på 250.000 eksemplarer, stødt folk i afrika...




  • #38   14. feb 2008 Hmm der er nogle som snakker om islamiske motorcykelister herinde - lad os da bare få dem frem på banen, hvis der er nogle? De, om nogle, burde da fordømme de mennesker som i Allahs navn slår folk ihjel og tage afstand til dem - men sjovt nok hører man sgu aldrig muslimer stå sammen og sige "nu er det sgu nok" - mens de er rimelig hurtige til at kalde os racister når det går den anden vej.

    Jeg er atteist og vil skide al religion et langt stykke - den ene tro er sgu latterligere end den anden. De bræger allesammen om hvor gode vi skal være ved hinanden, men ligemeget hvor der er religion indeblandet er der krig og ufred.

    Og så er jeg iøvrigt så pissetræt af alle de pladderhumanister som straks er på banen hvergang nogen siger noget dårligt om muslimerne - Ih og åh, det er så synd for dem.
    Min farfar kæmpede som frihedskæmper for at vi danskere ikke skulle ende som tyske tredierangs indbyggere og for et frit Danmark. Rigitg mange af hans kammerater måtte lade livet for at vi idag kan kalde os frie ...og danskere, men hvis de havde vist at vi 60 år senere blot var ved at overlade dele af Danmark til muslimerne, så havde de sgu nok foretrukket nazisterne.
    Tænk på de frihedskæmpere som stadig lever og som bor på f.eks Nørrebro, hvordan de har måtte se en hel bydel bliver forvandlet til en stor arabisk basar hvor politi, brandvæsen og ambulancefolk ikke kan komme uden at blive overdænget med sten og det der er værre - føj for satan siger jeg bare.
    Til alle jer pladderhumanister som nu vil angribe mig og kalde mig racist, vil jeg blot orientere om at jeg har haft indtil flere mørke kærester af anden oprindelse end dansk, så drop det ...jeg er realist, ikke racist!

    ...og iøvrigt så er Kawasaki den fedeste motorcykel c",)


  • #39   14. feb 2008 Jeg blir da også ked af det hvis jeg kun har ret til orgasme når jeg kan nå det !!! ggggg....

  • #40   14. feb 2008 Mikkel:

    Forstår udemærket dit argument.
    Men ytringsfriheden og "retten" til at gøre grin, må i mine øjne være absolut og ikke ligge under for dårlig timning.

    Hvis man i timingens navn altid skal lave restriktioner på ytringsfriheden, hvornår er hvad så tilladt?
    Når der er raceuroligheder i afrikanernes zone, må man så ikke fortælle vittigheder om sorte mænds peniser i forhold til hvides?

    Jeg mener ikke der bør tages særhensyn, som i dette tilfælde, blot fordi gruppen af forulempede er særligt ømfindtlige, at der er så mange, eller at de er meget højtråbende (og voldelige).
    Den hårdhudede, lille tavse gruppe af forulempede, bør sidestilles med ovenstående.


  • #41   14. feb 2008 kamilla~hulubulu~ A: Nej, jeg er absolut ikke tavs på hjemmefronten. Jeg synes, at kropsprog er en meget vigtig del af en diskussion. ;o))

    Jeg er ikke tilbageholdende, især når der er udsigt til et brugbart resultat. Det behøver selvfølgelig ikke kun være til min fordel. Diskussion uden formål er kun spild at tid, tid er jo knapperessource i disse dage. Synes du ikke det?


  • #42   14. feb 2008 Mikkel "Vee-Strom" J: du skal ikke føle dig alene i denne debat. jeg er 110% enig med dig i ALT det du nævner, og alle dine argumenter. Du er en tålmodig man. Recept for det.

    Efter min mening, er årsagen til tavsheden fra "danskere af anden etnisk herkomst" side er, at man ikke ønsker at hælde benzin på bålet.


  • #43   14. feb 2008 Siavash: Godt at hører:-) Men lidt svært at bruge sit kropssprog når det er på skrift... Men der kan ironi og humor også godt bruges, uden at blive misforstået.
    Jeg tror vi er mange der bruge galge humor eller bare sort humor i svære situationer, det tager ligesom toppen af problemet... det meste af det danske folkefærd tager ikke sig selv så højtideligt, det kan godt være sjovt selvom det er seriøst:-)

    Jo synes bestemt tid er en mangelvare i dag, men så må man jo tage skeen i den anden hånd og gøre noget ved det. Prioritere anderledes... synes dog stadig det er vigtigt at kunne diskutere og dele holdninger, selvom det umiddelbart ikke har noget formål, andet end at udtrykke sig. Man bliver man da om ikke andet lidt klogere på hvad andre mennesker tænker og føler.

    Og hvis man bliver stødt er det ikke andres problemer end ens eget! Jeg kan ikke være ansvarlig for andres følelser.. Med lidt pli og situationsfornemmelse burde det heller ikke være noget problem at udtrykke sig og bruge den fantastiske danske humor;-)



  • #44   14. feb 2008 det med kun at bruge ytrinsfriheden som argument synes jeg er tyndt,,,,

    det handler vel om gode manere, at man ikke pisser folk af bare fordi man kan!

    men på den anden side skal det heller ikke være sådan at folk blir pisset af på så meget at de til sidst diktere vores verden!

    ligesom at snakke sig ud på et minefelt hvor man ikke ved hvad man må sige og ikke sige...

    tror desværre ikke at der er en enkelt forklaring som er den rigtige, men at der er 2 sider af samme sag, lige som altid, og for at enes skal den ene starte med at sænke parraderne, lige som altid;)

    lig mærke til jeg ikke har valgt side så jeg er helt imun:D

    ps; aprilia og suzuki er nok det bedste hvis man kan li fede cykler;)


  • #45   14. feb 2008 Mikkel:
    Jeg tror måske at vi er enige med hinanden, såen hen ad vejen.
    Det med hensyntagen er jo en svær størrelse. Forbyder man alt hvad der eventuelt kan såre, forbyder man også det der bliver sagt med et glimt i øjet. Og det mener jeg er yderst uheldigt.
    Som nu i England hvor man, så vidt jeg husker, overvejede at forbyde satire der omhandler religion.

    Vejen til en uudholdelig selvhøjtidelighed og dermed retten til hvornår og hvor som at føle sig fornærmet, bliver støbt med et forbud om satire.


  • #46   14. feb 2008 Gaaab! smiley

  • #47   14. feb 2008 John G

    Det er så sandt som det er skrevet,,,altså pånær det der med Kawasaki:-)


  • #49   14. feb 2008 John

    det er bare sandt det du skriver. GABBBBBBBBBBbbbbb


Kommentér på:
I anledning af de 12 tegninger...

Annonce