1.676 visninger
|
Oprettet:
Studiejob Århus/Viby J? {{forumTopicSubject}}
Hej mc-galleri.
Jeg er netop startet på maskinmesteruddannelsen (værkstedsskolen) i Århus, og i den forbindelse flyttet til Viby.
Jeg har hele tiden planet med at finde et studiejob mens jeg gik på værkstedsskole, men kan ikke rigtig finde ud af hvor jeg skal søge, jeg ville gerne have noget arbejde fredag og/eller lørdag nat et par weekender om måneden. Er der nogen der har nogle gode forslag til hvor man kan søge hen?
Mvh og på forhånd tak
Anders.
jul 2005
Følger: 26 Følgere: 40 MC-er: 5 Emner: 157 Svar: 3.591
jan 2005
Følger: 44 Følgere: 40 MC-er: 3 Emner: 136 Svar: 1.174
Går selv på 3. sem på aams... Studiejob er fint nok i starten, men du skal ikke regne med at at du har tid til det senere hen... Naturligvis er der altid sommerferien osv.. men i selve studietiden bliver det svært at holde et job ved siden af...
Vi ses i nødstoppet...
/Jan
okt 2005
Følger: 1 Emner: 51 Svar: 935
mar 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 7 Svar: 368
dec 2003
Følger: 26 Følgere: 26 MC-er: 13 Emner: 139 Svar: 3.701
Men ja, ses på fredag i nødstoppet
apr 2004
Følger: 17 Følgere: 16 Emner: 53 Svar: 437
Nu var det også kun min plan at jobbe mens jeg er på værkstedsskolen, er fuldt ud med på det ikke kan lade sig gøre når jeg kommer over på hovedforløbet!
Michael, lyder godt med det brødlager, det vil jeg lige undersøge!
Jesper: har også overvejet at dele post ud, lønnen er bare ikke den fedeste! men helt klart værd at overveje, det er da et godt reelt arbejde.
mar 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 7 Svar: 368
Det er rigtig lønnen ikke er den bedste, men jeg er alligevel meget glad for at være postbud. Det er et nemt arbejde og så giver det lidt motion, hvilket jeg nok ikke får for meget af til hverdag :-). Yderligere kan du højst sandsynligvis få alle de timer du vil i ferier og lign., hvilket jeg også syntes er et plus.
Jeg læser selv til maskinmester på 4 semester og mener ikke det er et problem at have et studiearbejde ved siden af, så længe det ikke ligger i hverdagene. Men held og lykke med det.
apr 2004
Følger: 17 Følgere: 16 Emner: 53 Svar: 437
Studiejob Århus/Viby J?