Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Min tørretumbler skal tilsluttes en kontakt. Den skal løftes ned af vaskemaskinen og løftes op igen. 800 kr.
  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Civil politi .Vamdrup Lunderskov Vejen
  • #1   11. feb 2008 dit feje blad må da kunne rykke på baghjul så de ik kan se pladen:D

• #2   11. feb 2008 Civil politi bil på gule plader.. Det er sgu tarveligt...

• #3   11. feb 2008 Rent faktisk brokkede han sig over begge ting han kunne ikke se pladen , for bare skidt.Baghjul var noget pjat, og farten skulle man passe på . Men det var nu på DT'ern
    Og han fulgte mig pænt op til min garage, så den var lidt svær at bortforklare.

• #4   11. feb 2008 Behold du bare dem over på fastlandet.. =8o)

• #5   11. feb 2008 Næste gang kører jeg bare over fyn, så må de selv tage den derfra. Jeg er nu bare glad for at jeg har pappet til sæson start. Eller ihvertfald indtil imorgen smiley

• #6   11. feb 2008 Det har sikkert været en betjent på vej til job og så faldt han over dig.

Tjekkede han dig på radio?

Hilsen
    Palle

• #7   11. feb 2008 Yeah han tjekkede lige pladen på radion.
    Det er første gang jeg er blevet "stoppet" det frøste jeg tænkte da han viste sin slikkepind var at nu snuppede han sgu kortet hvis han havde fulgt min kørsel hele vejen, men han havde heldigvis ikke en dårlig dag smiley

• #8   11. feb 2008 Troede ikke de kørte på gule plader??

Hvilken bil model/mærke kørte han i?

Er kun blevet stoppet af Mondeo civil biler på hvide plader indtil videre...

• #9   11. feb 2008 Jeg aner det faktisk ikke, da jeg ingen interesse har i biler. Det var en stor ny lang station car, i en klam brun metallic agtig farve på gule plader, studsede lidt over at den fulgte efter mig ind til min garage, og han flippede så lige slikkepinden da han holdte. Han havde fast monteret radio i bilen, så det er nok ikke en privat vogn.

• #10   11. feb 2008 Når jeg går ind og kigger på modeller, så kunne det faktisk godt være en nyere Mondeo. Men den var på Gule plader.

• #12   11. feb 2008 "Det er på grund af politi-reformen. De skal jo spare... :-P"

Hehe jaaah smiley

Okay lyder trist, så kan man åbenbart slet ikke vide så sikker i trafikken mere.. smiley

• #13   12. feb 2008 Der er ikke noget sparet for politiet, ved at købe bil på gule plader, de betaler ikke afgift på deres køretøjer i forvejen.

Det er sikkert landbetjenten fra, enten Vamdrup eller Lunderskov, der bruger hans privatbil som tjenestevogn. Den kan sagtens være udstyret med radio og blå blink til taget ligger sikkert også i bilen.

Du kan jo køre forbi dem begge 2 og tjekke, lur mig om ikke den ene af dem er ejer af den bil du omtaler. Her er de officielle adresser på begge 2. Kør et stykke ned på siden og de dukker op.
    (link fjernet)

Fotovogne er jo heller ikke på gule plader, fordi de bruger varerummet til andet end gods.

Hilsen
    Palle

• #14   12. feb 2008 i mariager har landbetjenten en hvid 405 på gule plader.

• #15   12. feb 2008 Jep fik lige at vide at det er en betjent fra Vamdrup, af en kollega idag.

Kommentér på:
Civil politi .Vamdrup Lunderskov Vejen

Annonce