Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opgravning af rødder 6.000 kr.
  • Vægbeslag TV 500 kr.
  • Bore huller i beton væg til billeder 400 kr.
  • ømreropgave: Lægge én gulvbrædde, skære bjælke jævn m. væg, fjerne gips/stål fra loft + lukke hul, montere 60 cm opkant 3.200 kr.
  • Møbelsamling klædeskab 1.000 kr.
  • Fix mit komfur/kogeplader 1.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  CO2 svejser
  • #1   31. okt 2020 Værdiløs, som i værdiløs!!!

• #2   31. okt 2020 Til små ting,men ikke til relevante ting.

• #3   31. okt 2020 Er slet ikke enig med Tom.... Den er langt mere værdiløs end værdiløs......uanvendelig til alt...

• #4   31. okt 2020 #3 Og dog, man kan jo altid snyde nogen der intet forstand har på svejsning, så det har vel en værdi for dem der laver lortet smiley

• #5   1. nov 2020 Prøv at kigge på denne video https://www.youtube.com/watch?v=1hoW5g4LPHk
    De er ganske fine, denne er fra Lidl.
    Tom prøv at forklare hvad der er forkert medsvejse testen ca fra 8.30 minutter og frem?

Den er fin til hobby brug og kan sagtens svejse i tykke matrialer.

• #6   1. nov 2020 Spændene med den LIDL maskine. Skal som sagt kun bruges til småting max 2 mm plade. Ville gerne have en lækker fin pro TIG svejser mmmmmmen der er mit behov ikke smiley

• #7   1. nov 2020 Uanset behovet så har du fortjent værktøj der virker.
    Hvorfor kigger du på pulver mig når du gerne vil have en tig svejser smiley
    Køb en fin brugt maskine. Der er MASSER til salg.

• #8   1. nov 2020 Så ender det nok med en brugt TIG model.
    Tak for input

• #9   1. nov 2020 Er det ikke også sådan, at skal man svejse i tyndere materialer, som trådstarter har behov for, så er elektrodesvejsere og svejsere med flux i tråden ikke egnede?

• #10   1. nov 2020 #5 Jeg gider ikke engang se den video, hvis den slags var bare nogenlunde, blev de nok brugt meget af smede og lignende, om ikke andet til at have i bilen! Sjovt nok er der ingen der ved bare en lille smule om at svejse der kan bruge dem til noget! Håber at de er forklaring nok smiley

• #11   1. nov 2020 Ja du ville måske bare få et forklarings problem smiley
    Har du da erfaring med dem, eller er det din holdning som holder dem ude i strakt arm?
    Det er klart en hobbymodel, som man ikke kan bruge professionelt.

Jeg kender en dygtig klein smed, som har et svejse apparat med flux tråd, som han bruger hjemme til små opgaver, så det du skriver passer ikke helt.

• #12   1. nov 2020 #11
    Dygtig er et vidt begreb....

Jeg kender ikke en smed som ville være sig selv bekendt at have sådan noget bras stående.. uanset hvor hobby agtig opgaven er så skal værktøjet være rimeligt... det svare lidt til at skulle grave et hul med en møg greb.. for det er jo fint nok når man kun skal grave et hul ind i mellem... og hullet er ikke vigtig....NEJ vel...

Man kan få masser af fornuftige maskiner til hobby brug. Men de her “for billig til at være sandt” løsninger skal man holde sig fra.

• #13   1. nov 2020 #11 Som Brian så forklarede dig, helt uden problemer, så har jeg mødt mange, rigtigt mange, "dygtige" smede, både klejne og de større, som aldrig ville kunne få nogen form for svejsecertifikat! Og de mest simple af den slags, er ellers noget en smed burde kunne tage på en dårlig dag, med en arm bundet på ryggen og bind for øjnene!

• Ole B
    Ole B Tilmeldt:
    jun 2016

Følger: 2 Svar: 61
    #14   15. nov 2020 For nogle år siden, var min almindelige CO2 svejser i stykker og da jeg skulle til syn med min bil, måtte derfor af nød svejse paneler i min bil med en billig svejser med hul-tråd - bilinspektøren var meget imponeret af mine svejsninger og roste mig for dem - så selvfølgelig kan man lave udmærket svejsearbejde med hul-tråd - det kommer nok mere an på svejseren smiley

Kommentér på:
CO2 svejser

Annonce