{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb nu eller vent
  • #1   23. okt 2020 Hvis ikke du vil køre vinterkørsel, så ville jeg vente. Ind til foråret har du kun udgifter til forsikring, vægtafgift og evt. opbevaring.
    Samtidig får du en registreringsattest der siger, at din cykel er en årg. 2020. Efter nytår er den en årgang 2021 og det kan godt have lidt at sige når du engang vil sælge den igen.

• #2   23. okt 2020 Har ingen planer om vinter kørsel

Men viste ikke om prisen fald hen over vinteren

• #3   23. okt 2020 Hvis der kommer en ny model af cyklen, så er det muligt prisen falder på den gamle, men nok ikke noget man skal regne med.

• #4   23. okt 2020 Skynd dig at købe, i næste uge kommer den store leder Mette mundble nok med nye forbud smiley

• #5   23. okt 2020 det kan godt tænkes at prisen falder lidt... en af mine kammerarter har lige købt en Suzuki GSX-S 1000 Yoshimura Limited Edition (1 ud af 30) og hans svigermor købte en magentil, dog var hans 20.000 billigere fordi det var en 2019 model istedet for 2020, på trods af at de er ens... så at prisen er lavere i vinterhalvåret er ikke utænkeligt

• #6   24. okt 2020 Om det er en 2020 eller 2021 ? Bare du er glad og gælder dig til foråret , pt kan du måske bedrer finde den farve du vil have en til foråret når du ønsker at købe nyt
    Brugt er det klart en fordel om efteråret og har tit tjent en fin beløb på at købe om efteråret og servesere den og gøre den forårs klar og nysynet til 1 maj. Klar til at køre hjem på for køber

• #7   24. okt 2020 Med det klima vi har i Danmark, er der absolut intet til hinder for, at man ikke kører året rundt! smiley
    Hvis det er en naked bike, du har i kikkerten, er en gang koldt vand og sæbe fint, hvis vejen har været saltet.
    Er det derimod en MC med kåbe, er det IMHO en god idé, at vente med at køre, til det har regnet et par dage smiley

Så: Køb nu. Prisen er i min verden den samme!

• #8   24. okt 2020 Jeg tror ikke man kan sige noget generelt om at priser på nye MC sættes ned om vinteren - eller noget andet tidspunkt af året.
    Det afhænger af nye modeller, overgemte cykler som har stået på lager forskellige steder i EU osv. osv.
    Og hvis det er en bestemt model du er interesseret i, så er sandsynligheden lille.
    Hvis du bare vil have et godt tilbud, så kommer der et på en eller anden cykel af et eller andet mærke på et eller andet tidspunkt - men hvornår er svært at spå om.

• #9   24. okt 2020 jeg ville vente og se til foråret og så brug tid på at finde tilsvarende modeller du kunne tænke dig, det er altid noget satans pis og have købt maskine og så få dage efter finde en anden model man sådan set hellere ville have haft det måske også muligt de når at forbedre på den model til 2021 modellen

Kommentér på:
Køb nu eller vent

Annonce