501 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Udfordringer m/m Udfordringer m/m

Hej allesammen på MCG
Nu har jeg været igennem samtlige udfordringer ( puha) det var mange og så sidder jeg og tænker på " hvad stemmer de efter" er det - udseende - årgang - stylling -MC lmærke - tuniing - lak - dyre MC,er - billige MC,er og sådan kan jeg blive ved MEN så er der den med ( jeg kender en masse der vil stemme på min MC ) den bliver nok også brugt i vid udstrækning ! ! ! ! ! ! eller hvad ? ? ? ? ? ?
Det kan godt være at jeg nu får svar på tiltale men det er for at høre jeres oprindelige mening om dette emne
Nu har jeg efter min egen overbevisning stemt på alle udfordringer og det er fandeme svært

OG he he så må i jo godt smide en udfordring bare for at de hvad der sker

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kitchen clogged 750 kr.
  • Flyt tørretumbler 450 kr.
  • Reparation af kabelfejl på robotplæneklipper 1.300 kr.
  • Furniture Assembly 2.200 kr.
  • Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • rep. af hul i vandrør 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udfordringer m/m
  • #1   22. jan 2008 Hugo:

Min oprindelige mening har ikke ændret sig. Jeg synes stadig det er en af de features, som gør det sjovt at have profil her. Jeg stemmer personligt udelukkende ud fra det perspektiv - og altså måske ikke så seriøst som andre. Kan godt finde på, at stemme på en MZ, hvis han har haft nosserne til at stille op mod f.eks. en Honda Blackbird eller lignende.

Jakob

• #2   22. jan 2008 Jeg stemmer efter hvad for en jeg helst selv ville eje......! c",)

• #3   22. jan 2008 He he jamen jeg kan kun gi jer begge 2 medhold og Jacob Viffer der er jeg helt med for det syntes jeg er sjovt

Jacob F uha hvis jeg havde den mc jeg gerne ville ha så sad jeg slet ikke her :-0) men man har jo lov til at drømme ikke

• #4   22. jan 2008 Stemmer som regel efter hvilken jeg synes er fedest.
    Det er jo samme kriterie man har når man handler ind.
    Finder en prisklasse. Og finder det man bryder sig mest om. Køber det. (Eller det gjorde jeg ihvertfald).

• #5   22. jan 2008 Lidt forskelligt, kommer lidt an på humøret!

Stemmer for det meste efter hvad jeg helst selv ville eje, men nogen gange får janteloven også lov til at komme frem. Så er det mz'ern frem for Blackbirden smiley

• #6   22. jan 2008 stemmer på den jeg ville eje vis det er dem begge så er det den med de fleste hk der løber med sejeren

• #7   22. jan 2008 Jeg stemmer efter om ejeren selv har lagt sin personlighed i maskinen ved foreksempel en større eller mindre ombygning, forbedring eller lignende.

• #8   22. jan 2008 jeg stemmer efter hvem der har bedst info over sin mc og ordenlige billeder, så er mærkert og model sådan set lige meget..

• #9   22. jan 2008 Jeg stemmer efter hvad jeg selv gerne vil have, og hvordan en bike er vedligeholdt eller restaureret. Hvis en cykel er så godt som ny og skinner som katte skind i måneskind, og modparten er en del ældre og stadig flot, så er valgt den der er ældst. Er pengepungen i orden, kan vi alle stille op med en sprit ny cykel. Jeg kan personligt bedst lide at stemme på det der er passet godt på.

• #10   22. jan 2008 Jeg gør det på den måde at hvis det nu var sådan at jeg kunne vælge en af de to motorcykler, stemmer jeg på den jeg helst ville ha. Og når nogen tigger stemmer, har det også indflydelse på mig, bare modsat altså smiley

• #11   22. jan 2008 Uh.

Det er forskelligt. Normalt går jeg efter den cykel jeg bedst kan lide, men kan jeg se, at der arbejdes med f.eks. profilen, eller at der gløder en rigtig stærk interesse igennem, så kan det i sig selv indkassere min stemme.

After all - det er jo bare en leg

Kommentér på:
Udfordringer m/m

Annonce