1.034 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Batteriværktøj - hvilket mærke/serie Batteriværktøj - hvilket mærke/serie

Hej, jeg overvejer at påbegynde indkøb af batteriværktøjer og har set på Bosh blå serie, Metabo, Ryobi og DeWalt.

Har i nogle erfaringer/plusser/minusser til ovennævnte mærker eller evt kan anbefale et af de andre mærker som findes derude?

Har i første omgang kig på skrue, bore samt slagmaskine men der kommer jo helt sikkert andre ting til hen ad vejen. Skal også bruge en lampe og så var der også en mini kompressor ting som så handy ud.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Batteriværktøj - hvilket mærke/serie
  • #1   27. jun 2020 Hvor meget skal det bruges? Er det som små hobbymaskiner eller skal der bygges? Jeg har selv været rigtig glad for en gammel blå Bosch men er ved at skifte til Milwaukee. Makita bliver også rost mange steder og der er rigtigt meget værktøj til deres batterier (også havemaskiner). DeWalt er vidst ved at være entry-level af de dyre mærker og virker ikke til at kunne følge helt med mere.

• #2   27. jun 2020 Hmmmmmmmm.............
    Hvis det er til de små hobby projekter så vælg noget der ikke er for dyrt.. Batteri værktøj forældes hurtigt og batterier holder langt fra evigt..

Skal du i gang med et større bygge projekt så er det noget helt andet.

Milwaukee har den fordel at de ikke skifter batteri str.

En boremaskine med slag er intet bevendt. en borehammer er tilgengæld guld værd.. Køb denne med ledning. så tit skal du garanteret ikke bruge den at det bliver et problem.. Evt en brugt HILTI .

Lygter.... Der findes SÅ mange lygter der er bedre end dem man får hos værktøjsproducenterne.. Dem jeg er mest glad for er genopladelige fra Primax.

• #3   27. jun 2020 blå Bosch er toppen

• #4   27. jun 2020 En mini kompressor lyder, og ser, fristende ud, men der skal ikke bruges ret meget luft før man er bedre tjent med én der har en tank på 24 eller 50 liter, som ikke behøver koste ret meget. Hvis man for alvor har brug for trykluftsudstyr, er det selvfølgelig noget helt andet, man skal have fat i.

• #5   27. jun 2020 Jeg har div makita maskiner og de holder fint til de hjemme og værksteds projekter jeg har kørende.

Og for at sammenligne så har min kammerat brugt 1 år på at renovere hele huset, HELE huset.
    Men den samme rioby skrue maskine, den med slag og 13mm borepratron.
    Såååh... De kan nu altså også godt holde lidt.

• #6   27. jun 2020 Tak for input.

Og jeg fik ikke nævnt at det er til småopgaver og det med batteri er dels fordi det primært er småopgaver dels er min garage uden strøm (leje garage).

Når det så er sagt, vil jeg gerne betale for en fornuftig kvalitet selvom det kan virke lidt som overkill.

• #7   28. jun 2020 Makita hele vejen igennem. Det er valgt ud fra udvalget af maskiner og et godt udvalg af havemaskiner også.

Men der er ligeså mange svar som der er mærker. Og ingen af de mærker du nævner, er dårlige.

• #8   28. jun 2020 Maikta 18 volt med BL motor, holder +5 år til dagligt brug på arbejde.
    Hvis ikke der skal bores store huller til kabel og rør, klarer sds maskinen på batteri sagtens dagens opgaver. Makita har også en decideret led arbejdslampe der er rigtig god. Ligesom Ryobi kan du også få Makita havemaskiner på samme batteri.
    Til prisen er det bedst IMO. Milwaukee er også rigtig godt, men som regel dyrere.

Kommentér på:
Batteriværktøj - hvilket mærke/serie

Annonce