{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.874 visninger | Oprettet:

Blitzet i Italien.. bøde eller ej.? {{forumTopicSubject}}

Service meddelse..! smiley
Det er jævnligt kommet op herinde om man skulle betale sine fartbøder i udlandet....

Bliv ikke blitzet i Italien! smiley

De nappede os på lejet MC i.. hold fast 2017.! smiley

Og i går fik jeg en anbefalet stævning om at møde i lyngby ret, - eller hoste op med 400 Øvro inden 10 dage..
Ikke mere pis med mig.. jeg har ydmygt bukket nakken og lemmet muldvarpeskindet i en djævlens fart.. smiley smiley

Og al respekt for deres vedholdenhed! smiley

Dermed kan jeg konstatere at de både i Tyskland, US, Spanien og i Italien kan finde ud af at blitze med færdselsretningen istedet for imod.! Samt finde ud af at sende en bøde.. smiley
(Dvs.. I US blev den tagget mit pas nr. så jeg ikke kunne forlade landet uden at betale)

NU har klaphatten testet det - så slipper du..!

smiley

Ps.. Dertil har udlejningsfirmaet selv hævet 75 Ævro, for at oplyse Pisa politi min identitet..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blitzet i Italien.. bøde eller ej.?
  • #1   18. jun 2020 Så er du lidt bedre stillet i UK...der blitzer de også i kørselsretningen, men de kan IKKE bare sende den til registreret ejer da de SKAL være sikre på identiteten på fører

• #2   19. jun 2020 Apropos retning... Stærekasserne filmer vist stadig kun mod færdselsretningen.
    Nogen der VED, om der er planer om at lave det om?
    Folk har i øvrigt bildt mig ind, at nogle af politiets fotovogne blitzer i begge retninger.
    Nogen der VED, om det er rigtigt?

• #3   19. jun 2020 søg på forum og du skal finde alle dine svar.....dette emne har været oppe 10.000 gange efterhånden

• #4   19. jun 2020 Ok prøver

• #5   19. jun 2020 Lars H. Når du kigger på forsiden, hvor der er FORUM ude i en kolonne til højre kan du skifte mellem "seneste emner" og "seneste svar". Et af de seneste svar er i tråden "min ven blev blitzet".

• #6   19. jun 2020 Bare som tillæg til din servicemeddelelse, hvor stor var overskridelsen og bøden, første gang den blev fremsendt ?
    Har aldrig endnu aldrig modtaget bøder, optjent syd for grænsen, selvom jeg sikkert burde.

• #7   19. jun 2020 I Østrig blitzer de bagenden af biler og motorcykler. Typisk ved byerne.

• #8   19. jun 2020 #6
    168km/h i en 130 zone blev i 17 takseret til 99 Ævro, så der er blevet gange godt op med dato’en siden.. smiley

Ellers en forrygende hyggelig dag på min drømme MC of all times...!
    - jeg ikke gad eje selv.!!. smiley
    2010 Multistrada 1200 S (dvs. full öhlin og brembo udstyret! smiley smiley )
    Afleveret i pæn stand med dampende varme dæk.. jiiisus.. smiley

Hun fik det store rul i høet den aften... smiley

profilbillede
  • #9   19. jun 2020 Det skal lige siges.. så i ikke tror jeg er øh.. ‘fartgal’.. zindzyg.. eller noget.. host smiley

Vi fulgte blot med trafikken... i indersporet.!
    Bevæger man sig ud i ydersporet, skal det foregå med mindst 200, ellers har du en vred Aventador i røven med blinkende lygter og hva har vi.. (a la i Tyskland agtigt smiley )

• #10   19. jun 2020 Det var da ellers billigt nok til at begynde med.
    Pas på med sådan en tidlig multistrada, den kostede en kammerat ca 200.000 at eje i 4 år, fartbøder ikke medregnet smiley

• #11   19. jun 2020 Jeg har via mit arbejde en del venner og bekendte i norditalien. Det er noget med at ubetalte fartbøder tillægges ekstra gebyr efter en hvis tid. Derfor er politiet meget langsommelige med at udsende bødeforlægget, oftest kommer det så sent at man reelt ikke har mulighed for at undgå tillægget.

• #12   20. jun 2020 Men hvis de er langsomme er det jo ikke ens egen skyld da man ikke kan betale en bøde man ikke har fået...så et tillæg er jo helt forkert

• #13   21. jun 2020 #10 oss’ derfor jeg ikke vil eje.. smiley
    Vil ikke fungere til mit helårs pendler behov.. smiley

• #14   21. jun 2020 #12
    Det samme her, - modtaget på 12. Dagen efter den 10 Dages frist.. forsøgte at klage men
    Stævningen var lagt ind på noget der hedder minretsag.dk i tide..
    (jeg aner jo ikke eksistensen af at danske retssale har en side hvor man kan se status, hvis man skulle have aktive sager ??)

Kommentér på:
Blitzet i Italien.. bøde eller ej.?

Annonce