{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
826 visninger | Oprettet:

Torsdags jokes {{forumTopicSubject}}

En dag kommer lille 5-årige Emma glædestrålende hen til sin mor og siger: "Jeg ved da bare godt, hvordan du får børn."

Moren er overrasket og siger: "Åh, er det rigtigt. Fortæl mor om det"

Den lille pige forklarer: "Mor og far tager al deres tøj af, og fars tisser står helt op i luften, og så lægger mor sig på knæ foran far og putter fars tisser ind i mors mund, og så ligesom eksploderer fars tisser og der kommer klister ind i mors mund, og så sluger mor klistret - sådan får mor børn."

Moren ser kærligt på datteren, læner sig frem og siger så: "Åh kære Emma, det er meget sødt, men det er ikke sådan mor får børn. Det er sådan, mor får smykker!"

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hvad er det en kvinde på 50 har imellem brysterne, som en kvinde på 20 ikke har?

Svar: Navlen!

.-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Det var bondemanden der var ude at så, men så skulle han tisse. Da han tissede kom der en bi og stak ham på pjævsen.

Da huskede han på et gammelt trick han havde hørt, man skulle putte pjævs i en skål ymer!

Mens han stod der kom gårdens huspige forbi. Hun kiggede så øjnene stod ud af øjenhulerne

"hvad er der galt har du aldrig set sådan en før?" spurgte bondemanden.

"Jo, men jeg har aldrig set hvordan den bliver ladt"!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

En mor havde tre døtre, som alle var jomfruer og nu stod de alle tre overfor at skulle giftes.

Moderen var lidt bekymret for deres sexliv, og fik dem til at love, at de ville sende et kort hjem fra bryllupsrejsen med et par ord om bryllupsnatten.

Den første pige sendte et kort allerede to dage efter afrejsen til Hawaii, og der stod kun: "Nescafé".

Moderen undrede sig lidt, men gik så ud i køkkenet og fandt dåsen med Nescafé. Derpå stod der: God til den sidste dråbe.

Moderen blev lidt flov, men var glad på sin datters vegne.

En uge efter fik moderen et kort fra sin anden datter i Florida, hvor der stod: "Prince 100".

Moderen gik straks ind og fandt sin mands pakke cigaretter, og der stod: Ekstra tykke, ekstra lange, ekstra nydelse. Moderen rødmede lidt, men var glad på sin datters vegne.

Den tredje datter var taget til Caribien på bryllupsrejse, men efter to uger havde moderen stadig intet hørt fra hende, og hun blev en smule nervøs for sin datter.

Efter tre uger kom der endelig et kort, hvor der med rystet håndskrift stod: "British Airways!"
Moderen løb ind efter hendes dameblad, og med de værste anelser slog hun op på reklamen for "British Airways."

Der stod: Tre gange om dagen, syv dage om ugen, begge veje...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Torsdags jokes
  • #2   17. jan 2008 nice.. det fik humøret op..hehe

• #3   17. jan 2008 Når dit arbejde keder dig, du er på kanten af en depression, og intet overhovedet går som du gerne vil ha' det skal gå på arbejdet.

Gør følgende:

Stop ved et apotek på vej hjem fra arbejde, køb et termometer - et af dem til anus - af mærket Johnson & Johnson [KUN dette mærke].

Åbn æsken og læs instruktionen.

Et eller andet sted finder du denne sætning:

Hvert enkelt Johnson & Johnson termometer er blevet personligt testet på fabrikken.

Luk nu øjnene og sig højt 5 gange:

Jeg er lykkelig over ikke at arbejde ved kvalitetskontrollen for Johnson & Johnson.

Husk, at der altid er arbejde der er værre end dit eget.

• peter  p
    peter p Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 18
    #4   17. jan 2008 Tre gode veninder snakker om sex.

"Det er sjovt", siger den første. "Men Peters testikler er altid helt iskolde, når jeg giver ham et blowjob."

"Det var da mærkeligt, Sådan er det også med min Søren" siger den anden pige.

De vender sig imod den tredje pige:

"Hvad med din kæreste. Er hans løg også kolde, når du sutter den af på ham".

"Aaaad, hvor ulækkert. Jeg kunne aldrig finde på at tage hans diller i munden," sprutter den tredje pige.

"Du er da tosset," griner de to andre. "Et godt blowjob er da den bedste måde at holde fast i din kæreste på."

Den næste morgen mødes de alle tre på en cafe. Blowjob-novicen dukker op med et stort, blåt øje.

"Ja min kæreste stak mig en ordentlig en på låget i går aftes," forklarer hun.

"Hvorfor dog det?" Spørger de andre.

"Jeg forstår det heller ikke," siger pigen. "Det eneste, jeg sagde var, at det var sært, at hans testikler var så varme, når nu Sørens og Peters plejede at være så kolde."

• #5   17. jan 2008 Som yngre hadede jeg at gå til bryllup...........
    Alle tanter og beslægtede ældre kvinder prikkede mig på skulderen og sagde "din tur næste gang"

Nu generer de mig ikke mere....
    Jeg bruger samme trick ved familiens begravelser c",)

• #6   17. jan 2008 den første og den sidste var sku gode!

• #7   17. jan 2008 J K

Ha Ha

Kommentér på:
Torsdags jokes

Annonce