2.083 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 31 Svar

Rabat hos citroen ? Rabat hos citroen ?

Ja...kæresten og jeg fike en lille dreng her for 4 uger siden...så nu skal vi have en praktisk bil.

Vi har kigget meget på en berlingo, ja den ligner et los i røven, ja den er ikke hurtig, men den er praktisk..

Nogle der kender et sted hvor de er til at handle på en ny berlingo ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.
  • Køb og installering af Aquastop på vaskemaskine 1.289 kr.
  • Skift af slange til trillebørhjul 205 kr.
  • Afinstallation af gaskomfur samt gasinstallation i lejlighed 3.500 kr.
  • Kitchen clogged 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rabat hos citroen ?
  • #1   13. jan 2008 Frederikssund!

• #2   13. jan 2008 Mine forældre har lige købt en deroppe for 1 måned siden med flåderabat :0)

• #3   13. jan 2008 fransk bil???

• #4   13. jan 2008 dan A--->

Og problemet ved det er?

• #5   13. jan 2008 Husk at have priserne på disse køretøjer i baghovedet..

• #6   13. jan 2008 anders - der kan hurtig komme udgifter på franske biler. i forhold til de biler jeg laver til daglig. når man kigger på årgang km osv. og samligner så kan jeg hurtig se at at de ikke er nær så holdbare og der hurtig kan forekomme ekstra udgifter. men citroen er en fin nok bil slet ikke det. og de køre også godt. men det er jo smag og behag

• #7   13. jan 2008 hov glemte at sige hvilket mærke jeg laver.. smiley toyota

• #8   13. jan 2008 Jamen vi er enige da... Er selv inkarneret bmw mand men man får bare rigtigt meget for pengene med de franske modeller.. meen meget er det er jo også religion mht. de forskellige bilmærker ;o)

• #9   13. jan 2008 anders - det kan du ha helt ret i. at man for meget udstyr for sine penge. men ja som sagt alle har jo sin smag. smiley

men man skal jo også selv se på hva man vil ha for nyere biler idag er jo rimlige dyre desvære smiley

• #10   13. jan 2008 Lige præcis dan.. Ps du ligger ikke inde med en 2jz-gte jeg kan købe vel? ;o)

• #11   13. jan 2008 Har i overvejet afskrivning på Berlingoen?

At handle billigst er ikke altid det mest økonomiske på 3-5 års sigt.

• #12   13. jan 2008 anders - desværre gør jeg ikke smiley

men ved der er en der impotere japanske motorere men kan ikke huske hvor han ligger eller hva den hedder men kan godt vende tilbage til dig på det punkt hvis det er du er interreseret

• #13   13. jan 2008 C 1--->

Den holder prisen rigtigt godt nu... :o) Tjek selv bilbasen...

• #14   13. jan 2008 c 1 - netop det jeg ville ind på.. det kan nemlig hurtig blive dyrt hvis man er uheldig

• #15   13. jan 2008 Der har været mange problemmer med berlingo/partner kender flere der har haft dem men ikke ret længe.
    Jeg ville ikke spare penge på en fransk bil.

p.s Skal også have unge til juni og skulle også ud og have ny bil valgte dog ford mondeo stc da der er meget blads

MVH Simon J

• #16   13. jan 2008 jeg har haft både peugeot 307 og citroen picasso har ikk haft problemer med nogen af dem nu har jeg så lige købt en ny avensis . den køre bare super meget bedre end de franske biler så du skal da helt klart vælge en toyota.
    morbror

• #17   13. jan 2008 vil også sige hvis du skulle købe en toyota med plads i.

Toyota yaris verso.

ikke så pæn men utrolig praktisk..

men det er jo så et brugtvogns køb da de ikke kan købes ´nye mere

• #18   13. jan 2008 Kender flere i min omgangskreds der har haft Berlingo og har en kammerat der også fornyligt blev far og derfor købte sig en Berlingo..... MIn svirgerfar har også haft et par stykker som firmabiler i sit firma.
    Har ikke hørt at nogle af dem skulle have haft problemer med deres overhovedet??? smiley

• #19   13. jan 2008 Der er heller ikke så meget at komme efter Christian !
    Men det er jo det med religionerne... En avensis koster 350.000 og en berlingo med alt udstyr, den største TDI motor og glastag koster 238.000... Hmm...

• #20   13. jan 2008 Har selv arbejdet på et peugeot værksted i ca 3 år. Og syntes nu ikke at partnerne er biler med mange fejl. Og som et lille plus er de orginale dele møg billige.Lad bare være med at købe en med en 1,4 benzin motor. De lækker næsten altid med olie fra toppakningen. Vælg istedet for en 1,6 eller en diesel

• #21   13. jan 2008 Vi har haft flere franske biler alle sammen citroen . Jeg mener ikke det er helt fair den kritik de altid får. Jeg er selv mekaniker (udlært på tyske biler). De biler vi har haft har der ikke været problemer med. Som ekstra bil har vi lige nu en gammel citroen ax med over 200000 på klokken og den kører bare ikke en eneste gang på 100000 km har den strejket

• #22   13. jan 2008 Anders: det er ikk kun religion jeg har haft 2 stk pug og har haft store problemer med begge og har en kæreste der arbejder ved citroen og de har MANGE problemer og mærkelige problemer var ved at overveje en c5 stc da vi kunne få en billigt men min kæreste nægtede(jeg var da heller ikke glad for det) det er klart at nogen er tilfredse men så kan man også sige at kia er meget bedre for pengene da jeg kender flere tilfredse kia ejere end pug/citro ejere. sytes det virkere meget som et lotteri med franske biler desværre

• #23   13. jan 2008 Aner ikk en skid om Berlingoer - men vil da bare lige sige Tillykke med Guldklumpen, Nichlas:-):-):-)

• #24   13. jan 2008 Hyundai Sonata 2.0 cdri, flot, velkørende, hurtig, godt med plads smiley

• #25   13. jan 2008 Det med at franske biler ikke er gode holder ikke en meter mere.. Bare køb en Citroen, du blir ikke skuffet, det er en skidegod bil..
    Foreks. Toyota er efterhånden noget opreklameret ,- og al for dyre i forhold til hvad du får for pengene..

• #26   13. jan 2008 Dan A. Uha... Toyota kan også blive en dyr fornøjelse..... især Avensis med deres bremseskiver... duer ikke..
    Måske er det værkstedet??

• #27   13. jan 2008 Har nu min 3. Citroen en zantia 1,9 turbo diesel som har kørt 280000 km uden større problemer, er selv mekaniker og min næste bil bliver også en Citroen, men jeg har måske bare været heldig?
    Mvh Jørgen

• #29   13. jan 2008 det er en Diesel vi har kigget på....

Johnny ( Rødovre ) tak for det smiley

Jep der er mange andre biler at vælge imellem....meeeen hvis man vil have en ny bil og pengene ikke står til f.eks. en touran (ca. pris er vel 400 K).....så er en berlingo fint til os smiley

• #30   13. jan 2008 Intet at komme efter på en citroen berlingo. De har nu ikke så mange flere fejl end andre europæiske mærker.
    Til prisen får du ikke noget der kan slå den plads.

• #31   13. jan 2008 Prøv Citroën i Birkerød. Mine forældre har selv handlet bil med dem to gange og har været glade for servicen begge gange (kan jo være de har været heldige). Så prøv evt. dem.

• #32   13. jan 2008 Det der plejer at være med franske biler er deres elektronik, ved dog ikke om der er noget hold i det. Men de laver nogle sindssygt gode dieselmotorer.
    Held og lykke med det smiley

Kommentér på:
Rabat hos citroen ?

Annonce