{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
893 visninger | Oprettet:

Fortnite problemer {{forumTopicSubject}}

Sønnen har problemer med at komme ind, error 14, relateret til LAUNCH og bliver ofte smidt af midt i spillet, hvad kan vi gøre for at han har bedre stabilitet på både den korte og den lange bane?

Det er en Lenovo Thinkpad Core i7 vPro bærbar med rimelig ydelse, den er sat til HØJ YDEEVNE.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fortnite problemer
  • #1   5. jan 2020 Har du prøvet at genstarte dit netværks-grej? smiley

• #2   5. jan 2020 har lige søgt lidt på det og set en video med en gut der mener løsningen er at lukke for antivirus

• #3   5. jan 2020 https://www.youtube.com/watch?v=Yv2_BXcwkW8

det ser hvis også ud til at det kunne være noget med anticheat som skal "repareres"

• #4   5. jan 2020 Vi har vidst kun Windows Defender, må ind og læse op på det når vi kommer hjem fra skraldepladsen.

Jeg har sagt om Fortnite at jeg ikke gider høre om hans problemer der, og han IKKE kan købe noget derinde, nogensinde, men når han går helt i spåner over at det ikke virker, så må man jo for fanden prøve at hjælpe ham selvom jeg hader at rode i PCer og deres software. (jeg er kun til nyttig sofware, typisk arbejdet med CNC drejning og fræsning)

• #5   5. jan 2020 Genstarter osv er prøvet, men det kunne se ud som om linket indeholder noget vi kan bruge.

• #6   5. jan 2020 Har spurgt min lillebror som spiller fortnite, og han siger at der er nogle problemer med serverne. Så din søn er nok ikke den eneste der oplever det?

• #8   5. jan 2020 ved godt det her kan lyde lidt åndsvagt, men havde selv samme problem i et spil og geninstallerede det en million gange, fandt så ud af at når jeg pillede mit headset fra = ingen problemer, mens jeg blev smidt ud på random tidspunkter når det er tilsluttet.

• #9   5. jan 2020 Det går jo ikke uden headset, så kan de jo ikke tale med medspillerne.
    PCen står i stuen, han får ikke love at sidde selv med det, før før vi er sikre på han ved hvordan han skal gebærde sig mht til hvilke oplysninger han må give fra sig osv.
    Tror han er rimelig skrap til det, for han blev nr 3 i en kamp med 55 hold, det sagde han, og har spillet i 6 uger, den seneste tid 8-10 timer om dagen smiley

• #10   5. jan 2020 Mit kendskab til fortnite er lig nul, men at slå antivirus fra lyder som en rigtig dårlig ide, medmindre han spiller på en pc, som ikke bliver brugt til noget som helst andet.
    Det er selvfølgelig øv, hvis der kommer virus på den, men så er det i det mindste ikke familiebillederne, som er krypteret, eller lagt på mindre seriøse sider på nettet.

• #12   5. jan 2020 Hans fætter spiller via PS4 og controller, han kan ikke spille via keyboard som min søn gør, lidt et handicap hvis man kommer ud til nogen gutter og skal spille.

• #13   5. jan 2020 #9 jeg skiftede headset til et usb, det andet var trådløst og har ikke haft problemer siden. hvorfor og hvad fejlen evt kan ha været aner jeg ikke. Ved mange forældre ikke syntes det er godt at de unge gamer. Nu er jeg selv en gammel rotte (Ja jeg er 46 og gamer endnu), men begge vores børn er gamere og hold da op det anbefales, dog lærte de at irl kom først og omkring sikkerhed på nettet, men deres sprog kunskaber er bare i top og de fik begge hammerne gode karakter i tysk og engelsk, sammen med det slap vi for bekymringerne da de blev ældre omkring at de rendte ude i byen og kom i problemer.

• #14   5. jan 2020 Ja en 8-årig som kan gebærde sig på engelsk og regne og læse flydende dansk, han har selvfølgelig nogen fordele, nem indlæring, hurtig til lektier, det giver flere timer foran PCen, men der skal drosles kraftigt ned fra i morgen, da kommer hverdagen igen.
    Han gider heller ikke Disney Sjov mere, sidder foran skærmen så tit han kan smiley
    For at han skal få motion nok, så kører jeg ham ned for enden af vejen når jeg skal et sted hen, så går eller løber han den ene km hjem igen, det giver 2.000 skridt på tælleren, det vil han hellere end at tage med på lossepladsen osv, ungdommen nu til dags smiley

• #15   5. jan 2020 #14 Begge vores gik til ishockey og det tog så også toppen af pcen når de kom hjem, efter et par timer på isen med en airskærm (en slags faldskærm) eller bare alm fysisk træning tager lige toppen af krudtet smiley

• #16   8. jan 2020 Han er kommet ned i gear nu, møder 6.30 hver dag og kommer hjem mellem kl 15.30 og 16.30, så ingen pc fra kl 18ish og mobil slukkes kl 18.30
    Man må jo løbende revurdere og lave nye regler, det er han ikke helt vild med, fordi han ofte tror det skal være en begrænsning for ham smiley

Fortnite virker igen, det skulle bare have 2 dages pause, så kørte det igen.

• #17   9. jan 2020 Godt at høre Allan. Mine to ældste på 11 og 13 er også ret skrappe i Fortnite (og CSGO, og GTA), så hvis du oplever problemer igen er du velkommen til at PM'e mig, så kan jeg spørge eksperterne smiley

ps - hvordan fanden kan det være jeg har en Yamaha PW80 i garagen de ikke gider røre og hellere vil spille? Ungdommen nu til dags

• #18   9. jan 2020 #17 Det er 100% en fejl i opdragelse og en mors indflydelse. Jeg har lidt samme problemer dejlig maskine og 2 der bare går forbi uden liiige at skal tjekke den ud en ekstra gang, MEN mit største nederlag var da jeg overhørte min mindste sige til en kammerat nååår det er bare min fars knallert :S

Kommentér på:
Fortnite problemer

Annonce