{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
702 visninger | Oprettet:

Argh, julegaveindkøb... {{forumTopicSubject}}

Er der andre end mig, der bare hader det at købe julegaver som pesten? Jeg har først fået ønskesedlerne fra familien i dag, hvilket betyder, at jeg skal ud her lørdag og søndag, hvor det myldrer med folk, og man kommer til at stå i kø i 3/4 af tiden, man tilbringer i butikken smiley

Der er intet hyggeligt ved det overhovedet. Og julestemning kommer jeg i hvert fald ikke i, mens jeg bruger 20 min på at finde en ledig parkeringsplads 2 km fra butikkerne til 16 kr/t. Og ingen ledige opbevaringsrum, så man må gå frem og tilbage ml bil og butik, fordi man ikke må slæbe poser osv med ind i andre butikker *suk*

Det eneste jeg ser frem til, er fredag d. 21. dec kl. 15.30, hvor jeg går på juleferie i 16 dage. Nøj, det bliver godt. Så må det gerne vælte ned med sne, der blokerer for al trafik. Så vil jeg sidde inde i varmen med et krus varmt kakao og nyde min ferie. Se DET er julehygge smiley

Glædelig jul til Jer allesammen,

SantaKlaus

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Argh, julegaveindkøb...
  • #1   15. dec 2007 HØR-HØR!

• #2   15. dec 2007 Ja jeg er også pisse træt af det lort. Man når at få juletraumaer allerede i novenber, for der har butikkerne været igang med det lort en måned. og så alt det fis med at købe noget shit til hinanden som ingen har brug for. De eneste der hygger sig, er de forretningsdrivende, de har kronede dage. Næ, man burde gå i hi 1 december og så først vågne igen 1. marts smiley yeah..

• #3   15. dec 2007 Hold op i stresser!....

Og voksne mænd drikker ikke kakao!

Hilsen en som ikke har fået købt én eneste gave endnu!

• #4   15. dec 2007 Juler er rigtig fed. med hygge god mad, og gode venner, fam, osv osv

Men ALT det gave lort det er jeg sku godt træt af, at skulle bruge al den til på det %"#%" . . man kan lige så godt sidde og bytte penge, så bruge man sku ikke alt den tid på julegave ind køb..

Derfor har jeg sagt at det kun er børnene jeg køber gaver til....
    og så stå den ellers på hygge

: )

kan i alle have en god jul . .

• #5   15. dec 2007 Ps.. Ps

Ingen sne og frost tak.......

Sol og sommer hele året rundt tak . .

• #6   15. dec 2007 Bare nøjes med at købe til dig selv smiley
    jeg er vist kommet til at købe for mange gaver til mig selv, det sidste stykke tid. Så kan desværre ikke købe til andre i år. Så enkelt løser man det problem smiley

• #7   15. dec 2007 Hvis man er ordentlig gift klarer konen alle juleindkøb også dem til hende selv. Min er heldigvis så nærig at det kun er ungerne der får og så hendes familie, jeg skal kun være tilstede for at æde sylte og drikke øl :-))

• #9   15. dec 2007 Endte i Bilka... på en lørdag... tæt på jul... 100% rendyrket juleondskab smiley Men fik da købt alle julegaverne på nær en, så jeg må lige afsted i morgen igen. Og så må det være det.

Marianne: Du har fat i noget af det rigtige smiley Men det behøver nu ikke varmt... bare der er alkohol i. Leveren skal have noget at arbejde med, så den er klar og veltrænet til nytårsaften.

Klausul-klaustrofobiske Klaus

P.S. Nogen der skal holde biker-nytårsaften? Fristende at møde op i læder og hjelm, så man kan knalde bøtten i bardisken til en gang Tequila-bom-bom smiley

Kommentér på:
Argh, julegaveindkøb...

Annonce