{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
698 visninger | Oprettet:

Medie share på Playstation 3 {{forumTopicSubject}}

Har købt en Playstation 3 igår 60 GB, men det der hedder medie share, der er et ikon i film, billed, og video, det er til at se computerens indhold "pc" på playstation 3, så man kan afspille film, man har på comp feks.

Men jeg kan ikke finde ud af det, den brugsanvisning er total til at smide ud, og der står intet om detaljer, ringede til Playstation support, og han vidste godt de intet har skrevet om mange ting, men jeg skal opdatere mit Media player på windows, til vers. 11, og gå i bibliotek, og åbne den der hedder medie deling, men når jeg søger, fra playstation 3, kan den intet finde, computer siger heller intet, om at der er noget som søger, eller noget.

Noget skidt, er der nogle kloge som ved hvad der skal gøres præsic???

Syntes det er en vildt dårlig brugsanvisning, ALLE de ting du kan stille i eks vis indstillinger, aner jeg ikke hvad er, man skal gætte sig frem, og sådan en advanceret maskine, fylder kun 35 små sider med stor skrift, og billeder, og der er intet du kan hente nogle steder, eller en udvidet brugsanvisning på nettet.

Så var der enb der skrev:
http://corp.orb.com/download_orb

hent dette program, har lige spurgt en kammerat,,,,

det skal du køre på computeren og så søge efter en media server fra din playstation...

når du instalelrer programmet s´kal du SIGNE UP, men han siger der ikk er spam osv

Det der ORB, er næsten godt, men min computer blokere port nr 80, og den skal den bruge, jeg har accepteret at windows defender lader det gå igennem, men jeg aner ikke hvem som bruger port 80, skype har jeg slået det fra i.

Hvad gør jeg så nu??

PS, til alle jer nye PS3 ejere, den trådløse controller i har med, har en knap i midten, fandt ud af at den kan genstarte ps3, slukke og starte den igen, osv.
Kan se ORB på PS3, og kan åbne de mapper jeg har på pc, men når jeg trykker, kommer der en Network error, 80711 et eller andet, og så kommer den frem i MEGET dårlig kvalitet, og hakker VILDT, det er nok fordi den SKAL bruge den 80 port til hurtig fremvisning.

Hvad kan jeg gøre.

Thomas

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Medie share på Playstation 3
Kommentér på:
Medie share på Playstation 3

Annonce