{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.146 visninger | Oprettet:

føj {{forumTopicSubject}}

Jeg synes fandme det er for lavt, at lave en tråd tilsyneladende udelukkende med det formål, at udhænge en anden bruger herinde som han er blevet uenig med.

Andre kan nødvendigvis ikke gennemskue uenigheden eller har lyst til, at lege dommere i jeres uenigheder.

Klar det dog selv over PB.

Bonnie.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  føj
  • #1   1. nov 2007 Og hvor er admin iøvrigt i den pågældene tråd? Ønsker admin at brugere herinde udhænger andre brugere man er blevet uenige med.

• #2   1. nov 2007 Hvad jeg mener er, at vedkommende burde klare det over PB, internt eller lade det ligge istedet for, at hænge vedkommende ud eller involvere os andre sagesløse her på mcg.

Hvem der har ret eller uret i deres diskusion er sådan set ligegyldig. Som regel kræver det to til en tango.

• #3   1. nov 2007 Lidt svært hvis man er på personens filterliste ikke sandt.

• #4   1. nov 2007 Og med det indlæg, så skruer alle folk lige ned for referencerne til Vild med dans ... tak.

• #5   1. nov 2007 Peter:
    Næh, mit indlæg er såmænd ment som en bøn til os alle herinde. Når jeg skriver at det fordi jeg mener at det ikke er god stil at hænge en anden bruger ud fordi man (måske) selv har budt op til dans.

Med mindre man bliver chikaneret mener jeg at filter liste for bøsserøve. øhh -mener jeg:o)

• #6   1. nov 2007 HVAD blev der lige sagt om de referencer til Vild med Dans Bonneville ???

• #7   1. nov 2007 du mener

• #8   1. nov 2007 budt op til dans, 2 til tango.... (o; -LOL-

• #9   1. nov 2007 Du mener jeg skal uddybe min kommentar om filterliste?

Ok jeg finder stavepladen frem for dig.

Hvad jeg mener er at hvis man benytter filterlisten fordi man ikke kan tåle andre menneskers mening er det sgu ringe. Bruger man filterlisten fordi man bliver chikaneret er det naturligvis en helt anden sag.

• #10   1. nov 2007 Op med humøret drenge, det jo lille fredag (o;

• #11   1. nov 2007 Nå men mit indlæg var ikke møntet på nogen bestemt person (derfor ingen link) men blot en bøn om at holde os andre ude af en diskusion som vi ikke har en jordisk chance for at hitte rede i.

Ganske enkelt synes jeg det er dårlig stil at oprette tråde med det formål, at udhænge andre brugere herinde man er uenige med.

Klar det dog internt eller lad ligge/ignorere vedkommende. Det sparer om ikke andet, os andre for fnideri og kællinge slader.

• #12   1. nov 2007 Jeg er os en vred dreng.... (o; Men kort og godt så r de der stemmer vel bare for sjov og er der nogen af jer der kender eller ihvertfald har hørt om orden ignorere fjolset??

• #13   1. nov 2007 STAVEPLADE TIL MARTIN...OVER AND OUT...

• #14   1. nov 2007 Muligheden for at ignorere dem man ikke gider svare er jo til stede. Det er nemt og man behøver heller ikke filterliste for dette.

At den er stillet direkte til ham sker jo over et offentligt forrum og andre har iøvrigt også været inde med div. ytringer.

Nå men det var blot en bøn (til os alle) om, holde en rimelig stil og stoppe med, at oprette tråde der er mere elller mindre underlødige tråde tilsyneladende med det formål skabe alliancer imod andre brugere herinde som man er uenige med.

Vi alle har vel mere eller mindre prøvet at blive ophidset i en debat og dermed svare uhensigtsmæssigt. Men ligefrem, at oprette tråde om andre brugere herinde bryder jeg mig ikke om. Det er efter min mening lavt og særdeles dårlig stil.

Men vi må formode at mcg synes det er ok, at oprette tråde angiveligt med det formål, at hænge andre ud og skabe alliancer imod en anden mcg bruger idet admin ikke har stoppet disse.

• #15   1. nov 2007 Martin N:
    ENIG. Hermed også "over and out".

• #16   1. nov 2007 Peter du henviser i en anden tråd til at jeg beklager at en bruger hænger TP ud. Hvor helt nøjagtigt gør jeg det?

• #17   1. nov 2007 Det fordi han ser syner Bonne... (o;

• #18   1. nov 2007 Lennart.. kan kun give dig ret i at man bare skal ignorere, men lige en rettelse Bonne skriver på ingen måde nogen steder i tråden at det direkte er TP du kan jo selv læse dit citat, der står ikke TP nogen steder jo!! (o;

• #19   1. nov 2007 Og for lige at understrege overfor Peter (som tilsyneladende ikke har fattet pointen) at mit indlæg IKKE er møntet på nogen bestemt bruger eller at jeg forsvarer nogen betemt bruger tillader jeg mig, at copy paste noget fra min forrige indlæg.

Cp:
    "Nå men mit indlæg var ikke møntet på nogen bestemt person (derfor ingen link) men blot en bøn om at holde os andre ude af en diskusion som vi ikke har en jordisk chance for at hitte rede i.

Ganske enkelt synes jeg det er dårlig stil at oprette tråde med det formål, at udhænge andre brugere herinde man er uenige med."

Bonnie

• #20   1. nov 2007 Stavepladen igen. OG Denne gang kun for Peter:

Nej det er ikke nogen bestemt bruger og nej jeg forsvarer ikke nogen bestemt bruger.

Jeg beder bare om en rimelig stil og lade være med offentligt, at udhænge andre brugere herinde, som man er uenige med. Som regel findes der flere sider af samme sag.

• #21   1. nov 2007 Hehe. Ok. Peter. Ha en god dag.

Ps.
    Jeg har iøvrigt ikke selv nogle brugere på filterliste selv om jeg igennem tiden i div tråde og pb'er er blevet kaldt racist, DF'er, nazist osv osv. Iøvrigt er jeg ikke nogen af delene. Det skider jeg da på. Som regel er det bare fordi de/vi bliver ophidset i en debat. Filterliste bruger jeg ikke fordi det er for Bøsserøve der ikke kan tåle andres holdninger/meninger (medmindre man bliver chikaneret) men ignorere kan jeg jo alligevel gøre overfor pågældene.

Bonnie.

• #22   1. nov 2007 Bonne... Hørt!!!

• #23   1. nov 2007 Er der nogen der kunne sende et link.....

• #24   1. nov 2007 Hehe -Peter:
    Som sagt vil jeg ikke blande mig i andre brugers diskusioner.

Men hvad med, at i kommer videre -og lader hinanden være herinde. Det ser alligevel ikke ud til at i kan bruge hinanden til særligt meget..

Over and out. (forhåbentligt)

• #25   1. nov 2007 Ja jeg siger bare - sikke en morgenlæsning..... og ellers vil jeg bare ønske alle en god dag...

Lad vinteren blive kort - for når den starter sådan her inden den er igang... så frygter jeg hvad der sker de næste 4-5 måneder....

• #26   1. nov 2007 fuck i keder jer ... damn

• #27   1. nov 2007 Har ikke flere popcorn - øv...

næ.. grundlæggende synes jeg Bonneville har ret, Man kan ikke bare hænge nogen ud her. Vil man beklage sig over adfærd, så kan man referere uden navns nævnlese, og har et paphoved affyret noget, man ikke kan lide, for derefeter at placere andre på sin filterliste, så kan de andre bare gøre det samme med paphovedet!

Det løser ikke uenigheden, men det stopper mudderkastningen, det er vel det væsentligste smiley

• #28   1. nov 2007 ... Tjaaa det bliver vist en lang vinter *GG*

• #29   1. nov 2007 Tråden ER slettet.

• #30   1. nov 2007 ja og øv for det... smiley

• #31   1. nov 2007 Ser nu igen grund til at hænge folk ud på den måde, selv om han måske har fortjent det. Hvis man efterfølgende ikke kan kontakte personen, burde man få en HA'er ind over eller helt vælge at ignorere ham.

• #32   1. nov 2007 Hehe. Peter.

Og du har stadig ikke fattet en bønne af, at mange af os (inkl. HA's) synes det er dårlig stil at oprette tråde, hvor formålet tilsyneladende er, at udhænge eller skabe alliancer imod en anden bruger blot fordi man er uenig.

Det sgu lige før, at jeg efterhånden begynder at forstå den pågældene bruger (TP).

• #33   1. nov 2007 PB? TP? er det bare mig der er bagud i disse forkortelsestider?? :-S

• #34   1. nov 2007 Hold da helt op du tolker da indlægene fuldstændigt langt ude.

Hvilken forståelse? og for hvem? Jeg skrev: lige før (ironisk).

Du mener vel for helvede da ikke at jeg igen skal copy paste mit eget indlæg. Så tungnem kan ingen hvide mennesker sgu da ikke være? (ironi).

Men ok. Hermed en gentagelse og et Copy paste fra mit 12 indlæg her i tråden og denne gang endnu engang igen igen kun for dig:

Cp:
    "Stavepladen igen. OG Denne gang kun for Peter:

Nej det er ikke nogen bestemt bruger og NEJ jeg forsvarer ikke nogen bestemt bruger.

Jeg beder bare om en rimelig stil og lade være med offentligt, at udhænge andre brugere herinde, som man er uenige med. Som regel findes der flere sider af samme sag."

Hvor svært kan det være? Tp er frosset personlig burde der også være en anden bruger som blev frosset (de er vel lige gode om det og har jokket i spinaten på hver deres måde) men admin har talt og besluttet og jeg er kun bruger herinde, hvorfor jeg så vælger at acceptere admins beslutning. Måske du også skulle prøve dette?

Din/jeres personlige raid mod denne bruger (TP) kan i enten holde internt eller blot ignorere ham (hvilket en del andre brugere også har rådet jer til).

Bonnie.

• #35   1. nov 2007 Hov. Sorry.
    Ovenstående er et svar til Peter.

• #36   1. nov 2007 hmmmm hvis nu alle lader det ligge... tror jeg da at uenighederne kan løses lettere... og det her er da kun at smide mere brænde på bålet efter min mening.....

• #37   1. nov 2007 Ihhhaa. 50 indlæg er rundet her i tråden!!

Det vil jeg fejre ved at så af her.

Jeg tror og håber, at de fleste (måske bortset fra Peter) har fattet min pointe om, at jeg synes det er dårlig stil, at oprette underlødige tråde om andre brugere og hænge disse ud, blot fordi man er uenige -og at jeg ikke har taget stilling eller har taget parti for hverken den ene eller den anden part idet deres diskusion er -øhh ja netop er deres diskusionen. Klar det internt eller ignorere vedkommende.

Det skulle efter sigende være ret let.

• #38   1. nov 2007 Nej nej!!! Det er da topunderholdning i en kold tid.... smiley

Om man ønsker at benytte OFF TOPIC er jo så ens egen sag... Man kan faktisk sortere den væk i indstillingerne, så man ikke kan se offtopic emner.....

• #39   1. nov 2007 Gøskel.
    Hehe. Du er for sjov!!

Du skriver: at det har jo inted med mc at gøre.!!! Øh ja og? Det er vel netop derfor, at det hedder Off topic..

• #40   1. nov 2007 lol jegh troede dette var link til scooter gallerie eller baboom

• #41   1. nov 2007 sikke en smøre at læse igennem .
    nå men om alt er så var den tråd nu ikke hverken lavet for at hænge nogen ud eller for at skabe alliancer imod nogen .
    men jeg kan da godt se i bakspejlet at det kunne se sådan ud .
    for det undskylder jeg da gerne .

grunden til tråden var faktisk at få en dialog med tp da han tilsyneladende havde svært ved at beslutte sig med sine lavstemmer og jeg ville gerne høre fra ham om ikke han kunne se og forstå at man ikke angriber en anden bruger i en tråd der på ingen måde handlede om andet end mc .kort sagt om ikke han kunne bestræbe sig på at holde en sober tone . og da han havde sat mig på filterliste så kunne jeg ikke få fat i ham på anden måde . og jeg valgte netop off topic da det jo ikke omhandlede mc .

men til jer der finder det forkert siger jeg da gerne undskyld for at i skulle læse om noget i ikke ville .

mvh chris

• #42   1. nov 2007 Chris du skal da ikke undskylde... Folk må da skrive hvad de vil og jeg syntes da det er en soper måde du har valgt at gøre det... Om folk så ønsker at læse det eller deltage, ja det jo deres egen sag man kan jo vælge at springe over den hvis den ikke passer til ens egen smag.... det gør jeg tit og jævnligt.... Vinteren er over os og folk har allerede fået kuller af at de ikke kan komme ud og rulle... *GG*

• #43   1. nov 2007 Sjit, det er tydeligt at det er ved at være vinter...

Gå dog hen og puds cyklen istedet for at side her og mundhugges som gamle kællinger i en strikke klub !

;o)

• #44   1. nov 2007 Mr. triple *
    nu nåede jeg ikke selv at se hvad der blev skrevet i min tråd ,men jeg kan hurtigt se her at flertallet er imod mit indlæg . dog fordi de opfatter det som værende noget det ikke er men alligevel ! .
    derfor undskylder jeg .

Kommentér på:
føj

Annonce