{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nogen fra horsens århus skanderborg???
  • #1   26. sep 2007 okay hvem træner der nogen der er vand til at træne eller hvordan ???
    det er bedst at træne med en der kan presse en lidt så man får noget ud af det gider ikke bare træne for at få tiden til at gå eller bare ha et sted at stå og snakke

• #2   26. sep 2007 Jeg begyndte at træne i fitnessworld.dk i går.
    Koster kun 200 kr om mdr. og UDEN binding!

Men jeg er nok ikke helt i din liga, tror jeg. smiley

• #3   26. sep 2007 bare der ikke er doping kontrol det vil jeg ikke støtte er okay med mig at de tester folk der stiller op men den almindelige borger må for min skyld gøre hvad de vil med deres krop uden de skal testes det kommer ikke mig ved og jeg vil ikke betale til et center det støtter doping danmark

har en længere forklaring på det som ikke er til at skrive men de er sku korupte er de

så nogen der kender nogen gode centre såman kan komme igang igen

• #4   26. sep 2007 Har du prøvet nautilus i Skanderborg?
    Ved ikke om de støtter doping DK, men vidste heller ikke at fitnessworld gjorde.

Hvis de begynder på sådan noget kontrol halløj, så er jeg også skredet.

• #5   26. sep 2007 alle steder hvor de er medlem afdoping danmark der er der kontrol et par gange om året de kommerbare ind peger og så skalman pisse i et glas nægter man er man udelukket for alt selv fodbold i den lokale serie seks klub
    er der noger er man osse udelukket
    tar man bare 3 stærke b vetaminer om dagen er det nok til at man bliver boping dømt ved doping danmark
    så jeg nægter at støtte dem
    men skaldalige har hørt efter det sted du nævnte i skanderborg

• #6   26. sep 2007 Jeg gad nu altså godt høre den historie du har Ulrich. Jeg ved sgu ikke om mit center er medlem af ADD, men for min skyld må de gerne få mit tis, og hvis det skal være, så må andre da også gerne låne en urinprøve af mig smiley For min skyld må folk skyde sig med hvad de lyster, bare de rydder deres nåle op efter sig

• #7   26. sep 2007 Det er oppe ved svømmehallen. Og det er gratis at svømme hvis man er med i motionscenteret. Synes det meget godt deroppe, selvom det ikke er så stort.
    Men jeg skiftede, da det er nemmere for mig at træne i Århus, da det er her jeg arbejder!

Ellers er der jo et lille træningscenter på møllegade/skanderborg og det skulle virkelig undre mig hvis de støttede doping dk!

Held og lykke med det!

• #8   26. sep 2007 svøminig er perfekt nårm man træner det gir den perfekte kasse helt enormt hehe

Kommentér på:
nogen fra horsens århus skanderborg???

Annonce