{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ekstra wc i etplans hus?
  • #1   17. aug 2019 Hvad koster det at få sat et plankeværk op?

Det er det jo ingen der kan svare på før de ved hvor langt og hvor højt det skal være smiley

Jeg er ikke kloakmester eller noget men jeg tror de skal bruge noget mere infomation for at give et realistisk bud

• #3   17. aug 2019 Klart det billigste Magoo smiley

Wc'et skal være lige ved siden af - snakker måske en forlængelse af 3-3,5 meter.
    Det et klassisk 1planshus fra 69

• #4   17. aug 2019 Kloakrør fra 69 er jo nok i støbegods. Så få en VVS man ud, og få ham til at give et tilbud på at lave kloakarbejdet. Resten er så kun lidt beton, fliser og en ny skidetønde. Du kan dog også vælge at køre med kun et afløb, og så smide sådan en tønde her ind i hytten...hi hi.

profilbillede
  • #5   17. aug 2019 og når han alligevel graver, så få ny kloak allover - det koster ikke det store
    har du ikke adskildt regnvand så få det. smiley

• #6   17. aug 2019 Det kan laves til næsten ingen penge (1000,-)
    Men kloak er nok den ubetingede billigste post i dit budget.

• #7   17. aug 2019 Nu er det en kloakmester og ikke en vvs du skal have ud, og det afhænger om det bare kan sluttes på det eksisterende, og jeg er ret sikker på. Det ikke er støbejern der ligger.

• #8   18. aug 2019 Det er overhovedet ikke for at være flabet, men prøv at tænk.. hvis du havde skrevet samme tekst i en mail til en entreprenør, så kunne du få et uforpligtende tilbud i stedet for alverdens gætværk herinde fra smiley

Kommentér på:
Ekstra wc i etplans hus?

Annonce