Partner til Bordfodbold Søges. {{forumTopicSubject}}
Ja - Og vi snakker ikke den lunkne del der foregår i et røgfyldt lokale på en pub i bedste "old-style-billard-stil" - Jeg snakker om højtrænnings Bordfodbold.
Jeg søger hertil, en makker, der vil træne, og stille op i adskillige Dobbelt Turneringer i mit følge. Man kan dog lige så godt fra start, være opmærksom på visse ting - der vil blive trænet mindst 2 gange om ugen, gerne 3 eller mere. Vedkommende, skal være forberedt, på at vi senere, vil snakke deltagelse af diverse, lokale, nationale og internationale turneringer, og forhåbentligt opnå en respekt og anerkendelse derefter - Altså, med mulighed for at deltage i både DM og VM. - Nu håber jeg ikke at have skræmt jer helt væk, det faktisk sjovere end i tror, og slet ikke så tidskrævende som mange måske tror - Vi vil jo kun være 2 på holdet, og der er derfor gode muligheder for altid bare at lave indbyrdes aftaler om træning, spillestil osv. - Vi træner i Københavns Officielle Klub, der ligger mindre end 10 minutters gågang fra Nørreport st. (tog/metro) -
Jeg er selv ny i netop den klub, efter en tidligere lukning af en lokal afdeling - men har kun hørt fantastisk om stedet.
- Senere håber jeg selvfølgelig på at få investeret i et godkendt bord på hjemmeaddressen.
- Det jeg søger, er på sin vis gerne en helt nybegynder, du må dog gerne have det basale kendskab til spillet, og måske prøvet det mere end bare 1 gang, og have en smule flair for spillet, men ingen erfaring er påkrævet.
Jeg søger selvfølgelig en Spillepartner, men med tiden, så jeg selvfølgelig gerne, at det kunne udvikle sig på et langt mere personligt plan, for også at få spillet til at glide, så du må gerne være venlig af sind
- Jeg så måske også gerne du kom fra København eller allerhelst Storkøbenhavn eller omegn, du er måske mellem 17 - 22 (er selv 18) - og ellers bare dig selv, måske kan du i forvejen li at spille Bordfodbold.
- Alle er velkommen til at skrive, såvel Drenge som Piger, fyr endelig løs, hvis du måske altid har drømt om at spille professionel Bordfodbold, men aldrig har turdet, eller bare ikke vidst hvor du skulle gøre det
- Skriv en mail til patrickhol[at]privat.dk ([at]=@) - med lidt ord om dig selv, og jeg kontakter dig =)
PS. Til dem der faktisk har læst så langt som hertil, så er dette IKKE en Joke, tror du jeg ville side og bruge tid på så lang og ligegyldig en joke? Nej
[Bordfodbold er Også En Sport!]
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 163 Svar: 5.016
Jeg spillede gennem hele min uddannelse, til stor gene for mine gruppe medlemmer
Har dog ikke rigtig spillet siden, men nåede da sammen med min faste partner at blive mester i skole turneringen
sep 2005
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 2 Emner: 121 Svar: 1.126
maj 2007
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 192
- Har endnu aldrig mødt nogen der ikke har grinet lidt under et spil - det er nemlig kanon sjovt
aug 2007
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 23 Svar: 121
Spiller selv i ny og næ, når man forvilder sig i byen. xD
Partner til Bordfodbold Søges.