{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.027 visninger | Oprettet:

Sur tråd, åben ikke hvis du er glad {{forumTopicSubject}}

Kraftedme om man ikke sidder og bestiller cross udstyr for snart 6 K søndag, får rigtig god service fra forhandler , og bliver lovet at pakken er hos en tirsdag, så man kan komme ud til sin første cross trænings aften på egen cykel. planlægger med makker at han skal komme og hente en.

Tager flere timer før fri fra arbejde. ca. 3-5 overarbejdstimer der røg der. skynder sig hjem for at finde ud af at ens pakke stadig ligger på Taulov Postcenter og er forsinket !

En ting er af have spildt 500-600 kr i tabt arbejdsfortjeneste .En anden ting er, hvis man kender til det at glæde sig så meget at man ligger og ikke kan falde i søvn i 2 dage fordi man glæder sig sådan, så ved i hvor fuldstændig skuffet og gal i skralden man bliver når det går i vasken pga inkompentente postarbejdere der i forvejen tager det hvide ud af øjene for deres service.

Jeg er tosset ! og den her tråd er dedikeret til mit galskab.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sur tråd, åben ikke hvis du er glad
  • #1   28. aug 2007 Trist - kan du ikke afhente pakken i fredericia / taulov?

  • #3   28. aug 2007 Rasmus (Egtved) J

    Det nytter ikke noget, alt var planlagt således at jeg lige kunne nå ind af døren, ned på posthus , og hvis jeg var heldig skifte arbejdstøj og så afsted, makkeren var allerede på vej imens jeg åbnede postkassen, så der var absolut ikke tid til andet end at hente pakken og så åbne den når vi kom til cross banen.

    skæbnen vil det sådan at makkeren skal til fyn og køre i weekenden, der røg den sidste træningsdag i ugen.
    Næste tirsdag får jeg højst sandsynligt ikke lov til at stikke af flere timer før forventede tid fra arbejde, så det efterlader at jeg først kan komme afsted næste lørdag !

    Pakken var endda fra jylland så jeg kunne have gået turen og stadig være hurtigere end postdk !

    Det er i forvejen en lorte uge fordi jeg arbejder udenbys 12-13 timer på et lorte projekt i Give, eneste højdepunkt var at få prøvet min nye crosser ;(


  • #4   28. aug 2007 Nå ja så kan det også lige konstanteres at kæresten igår ringede og klagede over at vores skraldespans container i bolig blokken ikke var blevet tømt.
    Idag er den tømt.

    Selv skraldemanden er hurtigere end postdk.


  • #5   28. aug 2007 Surt smiley synes også selv jeg har været uheldig med post dk et par gange...

    Men hvorfor har du ikke bare bestilt det noget før? så du var ''sikker'' på at have det et par dage før du skulle buge det?
    ikke at jeg skal spille bagklog, men alligevel ;D


  • #6   28. aug 2007 PIS!!

    Og præcis derfor, får jeg ALTID sendt pakker til min arbejdsplads!!


  • #7   28. aug 2007 Rasmus M. Fordi jeg først fik crosseren i søndags, og det var en byttehandel , så intet var sikker før søndag, så ville være lidt dumt at bestille udstyr før man vidste om man fik brug for det.

    Toppen af poppen af ondskab , var at der lå en seddel om at der var en pakke til mig, yehaa tænkte jeg , skyndte mig derned blot for at finde ud af at det var instruktionsbogen på crosseren som kom med posten.

    Skæbnen kan satme være modbydeligt af og til.


  • #8   28. aug 2007 Lennart, på vores posthus kan du godt hente pakken samme dag som de har smidt sedlen i postkassen. Det har jeg altid gjort, det skal bare være efter 2-3 tiden ca. for der kommer posten tilbage med alle de ikke afleverede pakker.

Kommentér på:
Sur tråd, åben ikke hvis du er glad

Annonce