{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.651 visninger | Oprettet:

Fælleskonto - Hjælp {{forumTopicSubject}}

Jeg har et kæmpe problem som jeg håber i kan gi mig nogle gode råd til...

Jeg har haft en fælleskonto med en person til at betale faste udgifter på et fælles leje-mål...

På et tidspunkt blev jeg gjort opmærksom på at der manglede at blive indbetalt 495kr på en check retur fra tdc, da jeg ved en fejl havde sat dem ind på min egen konte, som var i samme bank som vi havde fået oprettet fælleskontoen... samtidig var personen sur over at jeg for at sikre dækning på fælleskontoen havde overført op til 5300kr i forbindelse med at vi skulle betale strøm, og senere havde trukket dem tilbage efterhånden som der nu kom overskud på kontoen igen... i 5 dage havde jeg også på et tidspunkt lånt 500kr af kontoen for at min private konto ikke gik i overtræk... personen var også sur over ikke at kunne låne 1000kr fra kontoen på et tidspunkt hvor det stod under 500kr på den...

Til sidst blev det til at vi opsagde leje-målet, og efter huslejen var betalt i den næst sidste måned vi havde det, hævede personen 3000kr i banken, svarende til at ha betalt 150kr den måned... den sidste måned betalte jeg derfor kun 150, men men men i den måned betalte personen kun 500... på kontoen stod der "Efter Aftale"...

Mit problem er nu at kontoen på grund af den manglende husleje på 2650kr (3150-500) at kontoet har stået i minus i 6 måneder, og da vi fik kontoen i min bank har min bank dame været efter mig lige siden... Og når jeg kontakter personen får jeg at vide at jeg skal lukke røven og mere i den stil, hvis jeg da overhoved får svar...

I dag har jeg så opdaget at min bankdame har hævet de 1932,66kr, som kontoen var nået ned på, fra min privat konto og lukket fælleskontoen... det har jeg skrevet en mail til hende om for at få besked om hun kan det...

Men hvad gør jeg nu ved min tidligere ven, for jeg ved ikke mine levende råd...

Håber nogen kan hjælpe...

/Rumle

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fælleskonto - Hjælp
Kommentér på:
Fælleskonto - Hjælp

Annonce