Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fedt til lædersæder Honda
  • #1   19. jun 2019 Ups smiley ikke noget

• #2   19. jun 2019 Min gamle Cx500 tog fint imod læderfedt, men det var også ægte læder... Hvis det er kunststof/nappa, så skal du nok ikke bruge noget....

• #3   19. jun 2019 Dit sæde er ikke lavet af læder. Og det skal ikke behandles med fedt. Det skal blot vaskes. Og så have skiftet betræk, når det er slidt...

• #4   19. jun 2019 Du kan sikkert få den fedtede belægning af med noget sæbevand. Hvis sædet generelt trænger til en opfriskning må der kunne findes nogle plejemidler, der er egnede til formålet på spray eller lignende. Bare pas på at det ikke er noget der gør sædet glat, så man rutcher for meget frem og tilbage.

• #5   19. jun 2019 Prøv, stil biken i solen en times tid så sædet bliver varmt og skrub så det overskydende fedt stof grundigt af med en gang læderrens på en grov klud et gl. Håndklæde eller tilsvarende..
    Lad tørre helt op og gentag evt. Hvis det stadig klistrer..

lædersæder vil altid klistrer lidt i starten efter en behandling, men det vil aftage efter nogle gange i brug, et par regnbyger og hvad har vi..
    God sommer.. smiley

• #6   20. jun 2019 Du kan lade sædet stå solen en time. Derefter poleres i sadelfedt. Tag sædet ind i skyggen og sval af. Derefter poleres kraftigt efter. Det fedter ikke og holder rigtig længe.

• #7   20. jun 2019 Som nogle skriver sikkert ikke læder !! Det er de færreste mc sæder . Der er ikke mere læder end der er hund i en hundekiks..

• ken H
    ken H Tilmeldt:
    jan 2018

Følger: 13 Emner: 4 Svar: 75
    #8   20. jun 2019 Jeg har tit sprayet mit sæde med silicone spray, om det gavner ved jeg ikke,men det ser godt ud bagefter.

• #9   21. jun 2019 smiley
    for nu ikke at krænke nogen eller risikere at havne på en ‘MeeToo’ hjemmeside, er mit udgangs punkt at Mette VED hvad hun taler om når hun siger sædet er af læder, dem findes der jo trods alt en del af.. smiley smiley

• Mette L
    Mette L Tilmeldt:
    jul 2017

Følger: 13 Emner: 2 Svar: 3
    #10   21. jun 2019 Henrik A - tak for opbakningen haha. Jeg troede, det var læder. Men det er nok kunstlæder, at bedømme ud fra hvordan det reagerer på fedt. Jeg må prøve at vaske det og måske bruge silicone spray - det reagerer nemlig på regn så det bliver en underlig grønlig farve. Det kunne jeg godt tænke mig at blive fri for. smiley

• #11   21. jun 2019 Jeg tænker at silicone spray vil gøre så man glider rundt, prøv på et lille stykke først.

• #12   21. jun 2019 Ha..ha.. det lyder som et lidt mystisk materiale dit sæde er lavet af.. smiley hvis det ligefrem bliver grønligt af en gang regn..??? Hmm..???
    Du prøver bare med hvad du har.. smiley
    Heldigvis er det ikke så svært at skifte betrækket, - gammel træt vinyl er næsten umuligt at få ordenligt smiley
    Ofte kan du få et nyt betræk specielt til din Mc.. smiley vel at mærke i det materiale du foretrækker smiley
    Eller du kan trække en ny blød vinyl ud over det eksisterende skum, spray lim (til skum!) og klampe det fast i bunden, på den måde du kan se det nuværende er monteret.. smiley
    Der findes masser af ok vejledninger på youface eller mytube.. smiley smiley
    Held og lykke med projektet

Kommentér på:
Fedt til lædersæder Honda

Annonce