308 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Upload computer bøvl Upload computer bøvl

Jeg ved ikke hvad der sker for den her smadderkasse af en computer, men den fryser hver gang jeg prøver at uploade herinde, såvel som på youtube.
Min windows movie maker lukker også ned hver gang man prøver at tilføje noget til ens klip, og jeg har geninstalleret den 3 gange nu.

nogen computer hajer der ved hvad der er galt

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.
  • Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Upload computer bøvl
  • #1   7. aug 2007 Hvilken windows version ? Men jeg vil nu mene at det nok er en memory error, altså en fejl i læse/skrive i dine ram moduler. Hvad er det for en slags maskine, altså hardware ?

bc

• #2   7. aug 2007 windows xp sp2. har desværre ikke cd'en mere , da jeg solgte min bærbar.

pc
    pentium 4 3ghz 2 gb ram

• #3   7. aug 2007 hmm.. du skrev tidligere at du har geninstalleret 3 gange. Var det pga. samme fejl og med en skive du har haft så ? Der er jo en mulighed for at prøve at se om det er nogle systemfiler der har kostet dig balladen men det kræver også en cd til sfc.exe (system file checker) da den skal analysere dine dll filer osv. og henter nogle fra cd hvis der er behov for at erstatte dem.

bc

• #4   7. aug 2007 har ikke geninstalleret windows da jeg ikke har cden mere, det var moviemaker der blev.

• #5   7. aug 2007 ahh.. ok. Det kan du slet ikke stole på har løst noget overhovedet. Prøve lige at checke for mig om du har et "i386" bibliotek på din maskine, så kan det tænkes at vi i det mindste kan få checket dit system uden at skulle bruge cd

• #6   7. aug 2007 kunne man ikke forstille sig at der var gået kuk i dit codec system.. og derfor den fucker lidt..

Jeg ville prøve at installere en codec pakke, inden man går igang med at formatere .. osv.
    Ku være den kunne overskrive de filer den fejler i.

Jeg brugere selv ACE Codecs pack
    Den sku du gerne kunne google dig til smiley

• #7   8. aug 2007 Har du konkrete fejlmeldinger? eller fryser i den forstand at pc'en låser?

Hvis den gør kan du se eller høre om HDD'en arbjeder?

Er det kun internetrelateret når den fryser?

• #8   10. aug 2007 Ja min ver. var ikke verificeret pga jeg kom til at give min xp med da jeg solgte min bærbar.

Har nu fået en godkendt version, og igår virkede det fint, nu virker lortet ikke idag, hverken med msn. IE , eller mozilla.
    Jeg kan ikke huske om den virkede før jeg installerede mcafee, eller om det var imens jeg havde installeret mcafee.

Kommentér på:
Upload computer bøvl

Annonce