638 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Joke !!! Joke !!!

Nogle der har nogle gode jokes ???:

Manden kommer skide fuld hjem en nat. Ligger nøgen ved sin kones side i sengen og siger "ssttænnder lsyet af siig sellv pså bade vææærelseet ?". "Næææh" svare hun træt , hvorefter han mumler "Scchå har jeeeeg sckidt i køleschabet"

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Joke !!!
  • #1   3. aug 2007 en mand kommer løbende ind på en bar og bestiller 6 nordsøolie! Bartenderen: skal der fejres noget?
    Mænden: Ja mit første blowjob.....
    Bartenderen: Jamen dog, så giver jeg en ekstra.
    Manden: Nej ellers tak, hvis de første 6 ikke kan fjerne smagen af sæd, hjælper nr. 7 nok heller ikke

• #2   3. aug 2007 Manden kommer hjem med en 120 HK brændert.. Smadre lampen i gangen, og træder hunden over halen, så hele huset vågner...
    8 timer senere vågner han i sengen, der står en kold cols på bordet, en blomst ligger ved hans hoved.. Han får rejst sig op, går i køkkenet. her er der frisk kaffe og nybagte boller..
    Han spørger hans søn: Er mor ikke sur?
    Sønnen: nej, for da vi fil slæbte dig ind i seng og mor var ved at tage dine bukser af, råbte du : Gå væk din lede kælling - JEG ER GIFT...

Tja............... ;o)

• #3   3. aug 2007 Psykiateren på job på den lukkede, var blevet vild med et billed som en af hans patienter havde malet "hvor er den flot, kan jeg ikke købe den ??" "jo jo da du skal give 40.000 kr for den"... Psykiateren syntes at det var lige dyrt nok. men efter en 14 dg tid sprugte han alligevel til maleriet "nåe fik du solgt dit maleri ??" .... "ja ja" .. "hvad fik du så for det ??".. " 2 hvide mus svarrede han stolt"... "det var da ikke lige det du havde regnet med sagde psykriateren"... "jo jo de kostede 20.000 kr pr stk".. smiley

• #4   3. aug 2007 Har I hørt den om butleren der tilbyder grevinden en whisky.
    Nej tak .. siger hun. Det går lige i benene. Nå siger butleren - hæver de?
    Nej sige grevinden - de spredes

• #5   3. aug 2007 brug tungen så slipper du for ungen...

en mand kommer pisse fuld hjem til konen, hun spørger hvorfor han har læbestift på skjorten....
    han svarer: ja jeg skulle da have noget og tørre pikken af med....

• #6   3. aug 2007 kom med flere... flere

• #7   3. aug 2007 Hvordan brækker man næsen på en blondine uden at røre hende?

Man vifter med pikken under et glasbord

• #8   3. aug 2007 der hva en skoda der kørte rundt ude på landet og kom forbig et æsel så sage skodan hej hest og æslet svaret hej skoda. der på begynte skodan at græde så spurte æslet hvad grader du over nu når jeg kaller dig en hest kan du også godt kalle mig en bil.....

bar rolig jeg har ikke noget imod skoda

• #12   4. aug 2007 Der findes to typer mænd..
    dem der onanerer i badet og dem der synger..
    Ved du hvad de synger ?

..Nå ikke smiley

• #13   4. aug 2007 Så var der manden som trådte ind i baren, og med det samme bemærkede der stod en hest i det ene hjørne. Da han går op og bestiller sin bajer, spørger han undrende til hesten. Bartenderen svarer, at hvis han kan få hesten til at grine kunne han få lov at drikke på husets regning hele aftenen. Manden tænker sig lidt om og tager hesten med udenfor..
    30 sekunder efter kommer hesten fuldstændig færdig af grin tilbage sammen med manden. Bartenderen undrede sig meget men måtte jo holde sig til sit løfte.
    Aftenen efter kommer manden tilbage til baren, hvorpå han med det samme spørger bartenderen om han skal få hesten til at grine. Bartenderen siger at han kan få lov at drikke på husets regning endnu engang, hvis han denne gang kan få hesten til at græde. Manden tager sig slet ingen betænkningstid og trækker med det samme hesten med udenfor igen. der går ikke mange sekunder før hesten kommer galoperende tilbage ind i baren fuldstændig knust og grædefærdig, sammen med manden.
    Bartenderen udbryder: Nu bliver du simpelthen nødt til at sige mig hvad du har fortalt min stakkels hest. Manden svarer; Først påstod jeg, at min pik var større end hestens.., og jeg har netop været ude og smide bukserne..

• #14   4. aug 2007 Fire regnorme blev placeret i hvert sit glas.
    En i sprut
    en i sæd
    en i cigaret skodder og en i jord

Dagen efter var dem i sprut, sæd og skodder døde.

Konklusion:
    Hvis du drikker, dyrker sex eller ryger får du ikke orm!!

• #15   4. aug 2007 Hvad er et fatamogana?
    Det er noget med et stort slot, palmer og kameler. Præcis som når man forelsker sig !
    først forsvinder slottet, så palmerne og til sidst sidder man tilbage med kamelen smiley

• #16   4. aug 2007 Manden til den blinde kvinde:
    Kender du forskellen på at sutte pik og spise asparges?
    "nej"
    "så giver jeg frokost!"

• #17   4. aug 2007 Så har jeg også en lille en:

For dem som ikke ved hvem Bill Gates er : manden der opfandt Windows styresystem og det nye Vista.

------------------------------------------

Bill Gates er død og står nu ved himlens port, hvor Skt.Peter tager imod. "Ja Bill, jeg ved virkelig ikke rigtig, hvor jeg skal placere dig. På den ene side, har du jo gjort meget godt ved at sørge for, at så mange mennesker, har fået en computer. Men på den andenside var der jo også det med den skrækkelige windows 95."

"Jeg tror, jeg gør noget jeg aldrig har gjort før. Jeg lader dig selv afgøre, hvor du helst vil hen. Du får lov til at besøge begge steder for en kort stund, og så skal du vælge. Hvor vil du starte?" - "Well... Jeg prøver helvede" først sagde Bill. Så tog han til helvede. Der var smukt, rene hvide strande med krystalklart vand og dejlige bikiniklædte badenymfer. Solen skinnede og temperaturen var perfekt. "Det var dog et dejligt sted" sagde Bill, "- men lad os tage et smut til Himlen". "Ok" sagde Skt.Peter, " du får et smugkig!"

Himlen var et sted oppe i skyerne med engle, der sang og spillede på harpe. Det var smukt, men ikke lige så spændende som Helvede. Bill tænkte sig om et minuts penge og kom så med sin afgørelse. "Well.. Mr. Peter, Jeg tror jeg foretrækker Helvede" som sagt så gjort. to uger efter besluttede Skt Peter sig for at tjekke hvordan det gik Bill i Helvede.

Han fandt Bill stående op mod en mur i en mørk hule, skrigende højlydt, mens flammerne slikkede hans stakkels krop. " hvordan går det Bill?" spurgte Skt Peter. Bill svarede med en angst og skuffet stemme. "Dette er jo slet ikke det helvede, jeg besøgte sidste gang. Hvor er det dejlige sted med skønne strande og let påklædte piger?"

"Nåh det! " sagde Skt Peter " det var bare en DEMO!!!"

c¨,)

• #18   4. aug 2007 hehehehehehe

• #19   5. aug 2007 2 mænd sidder og snakker over en kop kaffe.
    -"Min svigermor fyldte år igår"
    -"Nå, hvad fyldte hun?"
    -"Hele sofaen"

Kommentér på:
Joke !!!

Annonce