Svejse udstødningsrør Østerbro Kbh Svejse udstødningsrør Østerbro Kbh
Hej alle sammen
For at gøre en lang historie kort: Er der nogen i nærheden af Østerbro der har et lille svejseværk hvor jeg må komme og svejse lidt på et udstødningsrør i løbet af dagen d. 3/5 eller 4/5?
Den lange version - en forhenværende kollega bor på Østerbro og har lige fået nyt job i Glostrup. Tillykke til hende, hurra. Vi har fundet en lille scooter til hende som hun vil bruge til at køre til og fra sit nye job. Jeg har gået den igennem og fikset bremser og lys og motor - og alt spiller pånær at udstødningen er utæt! Og udstødningsboltene på cylinderen er så rustne og runde, at et forsøg på at skifte udstødningen 100% sikkert fører til knækkede udstødningsbolte = en masse surt arbejde til mig som jeg ikke kan overskue at få gjort inden hun skal starte på job på lørdag. Derfor er den oplagte løsning at finde et svejseværk og lappe lortet så x-kollegaen kan komme på job på lørdag uden de store ekstraudgifter.
Godset er rustent men solidt nok til at svejse i med lav ampere. Jeg kan selv svejse, mangler bare adgang til et svejseværk - enten co2 eller de billige med turbotråd uden gas. Pindsvejser tror jeg desværre brænder igennem godset.
mar 2016
Følger: 5 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 6 Svar: 923
jul 2008
Følger: 4 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 44 Svar: 1.033
jan 2013
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 54
jul 2008
jul 2008
Hurra!
jul 2008