{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ødelagt forrude i bil, pga bakspejl
  • #1   1. aug 2007 det må have haft et svagt punkt eller noget, for det lyder da underligt.. den burde ik flække ved det...

• #2   1. aug 2007 ja og bilener kun 3 år gammel.

• #3   1. aug 2007 Det lyder da vildt!? Hvad er det for en bil, hvis man må spørge?

• #4   1. aug 2007 toyota corolla 1,6

• #5   1. aug 2007 nej det er ikke vildt det er noget der sker... du kan heller ikke sætte et bagspejl på med hva som helst uden risiko for den flækker.... sidst jeg var med til og hive en ruden i en nyere ford transit flækkede den mens limen hærdede... heldigvis ikke noget der sker tit...

• #6   1. aug 2007 glas er lavet til at gå i 100000000 stykker
    skålllll

pop S. jon nu er ford jo ikke noget ved at bruge penge på??????????????? skål for alle dem der ikke har mc og køre kort mere jeg drirkker lige en fad bamse mere hik!!

• #7   1. aug 2007 hehe jo jo har sku lige Købt et anden Ford....
    steffen... sidder du nu og drikker igen... skulle jo have været med!!

• #8   1. aug 2007 jeg drikker ikk jeg er bare kok hik ny fad til mig tak...

• #9   1. aug 2007 Hmm. Er du STOR og GRØN og kalder dine venner dig for HULK?? *GG*

• #10   1. aug 2007 Hehe!
    Jeg har lavet samme trick i min tidliger bil.
    Fandt üd af at min bakspejl ikke skal trækkes at og presses på. Men afmonteres ganske simpel ved at dreje armen, der går ind på forruden, en kvart omgang.
    Ja den lærersætning, kostede mig 1500 kr. :o)

(Ugen efter jeg fik ny rude i, fik den et stenslag fra en lastbil. Øv hvor blev jeg negativ)

• #11   1. aug 2007 Christian> Nu kan jeg se du er fra Taastrup, så jeg kommer nok ikke til at handle med dig.
    Men det kan være du kan svare på mit spørgsmål alligevel.
    Jeg har et solvarmepanel med et smadret glas. Glasset er ca. 1x2 meter og 3-4 mm tyk.
    Jeg ved at disse glas er lidt specielle, da de skal lade så manget af solens stråler ind på panelet. Jeg ved ikke hvad det er der menes. Men hvad står sådan et glas i?

• #12   1. aug 2007 Sådan en stor glasflade kanhave spændinger, enten fra afkølingen ved fremstilling eller fra montering. Det sker jævnligt, at berøres den forkert, så revner den.

Det forekommer oftest i vaskehaller.

• #13   1. aug 2007 Og samtidig med div spændinger,er det lim som spejlet sidder fast med ekstremt stærkt....

• #14   1. aug 2007 En forrude er extrem sart fra indersiden. Der skal ikke meget til at få den til at flække. Et slag efter f.eks. en flue kan sagtens gøre det.

Det er bare at bide i det sure æble og få et nyt sat i.

• #15   1. aug 2007 jeg har nu været mekaniker i omkring 15 år, jeg har skiftet mange ruder, rigtig mange ruder. Har ikke oplevet at en rude bare er flækket pga af spændinger særlig mange gange. 99.9% af alle de ruder som jeg har skiftet som har haft en revne, er revnen startet ved et stenslag, og stenslag bør man få rep meget hurtig da det svækker ruden.
    Jeg har ALDRIG oplevet at en rude som jeg har monteret er flækket pga af spændinger. Efter at en bil har fået monteret en rude, så skal den står og hærde i 4-8 timer (alt efter hvilken lim man bruger, man kan godt bruge noget som kun skal hærde omkring 1 time, med dem som jeg har prøvet/testet var ikke særlige stærke)
    Hvis bilen får lov til at køre før rudelimen er hærdet nok, så kan det da godt være at den kan revne pga af spændninger. Det ved jeg ikke da jeg aldrig har givet nogle kunder lov til at tage deres bil før limen er hærdet...

Kommentér på:
ødelagt forrude i bil, pga bakspejl

Annonce