329 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Citroen c1 USB Citroen c1 USB

hej folkens. ved godt det ikke er noget med motorcykel at gøre men har ikke login til bilgalleri.

Jeg har sådan en Citroen c1 fra 2015 og der kan jeg ikke få den USB indgang til at virke, der er slet ikke liv i den. når jeg kigger instruktionsbogen efter en sikring der skulle passe til den syntes jeg ikke at kunne finde en. Jeg syntes jeg har tømt mine muligheder efterhånden. har prøvet kontakte Citroen værksted men ville lige høre her inden jeg evt skal betale i dyre domme for at få det til at virke.

på forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Citroen c1 USB
  • #1   21. mar 2019 Nu tænker jeg bare højt...

Har den virket før?
    Kan man forestille sig noget med, at den kunne være deaktiveret i en eller anden menu? (som man må formodes at kunne se med en tester tilsluttet).

• #2   21. mar 2019 har næsten lige fået bilen så ved desværre ikke om den har virket før. og når man hører Citroen værkstedet kan de ikke forklare det men vil have bilen ned hvilket giver god mening for dem. men kunne jeg nu fikse det uden deres hjælp kunne jeg bruge pengene på kage hvilket i min verden giver meget mere mening hehe

• #3   21. mar 2019 Så ville jeg - inden man kaster penge efter et værksted - støvsuge Youtube for videoer og løsningsforslag samt se, om ikke du heldig at kende/finde en med en tester, man kunne sætte til bilen (fremfor at lade værkstedet gøre det på timeløn) og så kan man MÅSKE se, om det kunne være slået fra.

Rent mekanisk er der vel nærmest muligheden for en defekt sikring. Samt selve stikket kan være defekt.

• #4   21. mar 2019 Samt hvad prøver du at sætte i indgangen? F.eks. Apple kan være nogle krakiler, hvis man forsøger sig med eksempelvis et uoriginal kabel.

Har du prøvet, at sætte enheden i en anden USB-indgang og konstateret, at det virker dér?

• #5   21. mar 2019 På nogen af dem, er usb stikket defekt, men på mange af dem, skal der en ny radio til

• #6   21. mar 2019 Jeg har prøvet med USB pind. telefon lader til Samsung. men der er slet ingen liv i den. tænker bare når bilen ikke er ældre om det allerede er gået i stykker( hvis det nogensinde har virket)

• #8   22. mar 2019 Kan ikke udtale mig om Citroen, men på nogle af de nye Kia modeller, der skulle USB stikket i midterkonsollen udskiftes, da det holdt op med at virke

• #9   22. mar 2019 Sådan er det med elektronik i franske biler, noget virker i 3 måneder, og andet går i stykker med det samme....

• #10   23. mar 2019 Hvis du næsten lige har købt den, så må det jo være en form for garanti?

• #11   24. mar 2019 bilen er købt privat så desværre ingen garanti.

Kommentér på:
Citroen c1 USB

Annonce