{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
788 visninger | Oprettet:

Jyder er sq smarte :) {{forumTopicSubject}}

En københavner, en fynbo og en jyde er i byen og går på strip bar.

De ser på en stripper, der danser rundt oppe på bordet.

Københavneren tager en 500-seddel frem, slikkede på den og klasker den på den ene balle af stripperen.

Det skulle ikke holde fynboen tilbage, så han tager en 1.000-seddel, og klaskede den på den anden balle af stripperen.

(Så for Søren... Hvad gør jeg nu, tænker jyden) - Jyden tager så hans Dankort frem, trækker det mellem sprækken og siger: "Du kan bare tage den på kr. 3.000,-, og så tager jeg de to sedler!"

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jyder er sq smarte :)
  • #1   26. jul 2007 he he,, DOOH

• #2   26. jul 2007 Sanne for sytten da...troede du var en pæn pige smiley

• #3   26. jul 2007 Det er jeg da osse Knud smiley

• #4   26. jul 2007 En mand kommer ind på en bar og bestiller seks Nordsø olie.

Bartenderen: "Er der noget der skal fejres?"

"Ja" Svarer manden, "Mit første blowjob"

Bartenderen:"Jamen dog, så giver jeg en ekstra"

Manden:"Det behøves ikke. Hvis de seks første ikke fjerner smagen af sæd og sur pik, så gør den syvende nok heller ikke..."

• #5   26. jul 2007 Når vi nu er usmagelige:

Peter sømand vaklede ud af beverdingen og bumpede lige ind i den stærkt sminkede Lulu.

"Skal du med op??" spørger hun

"Hvad koster det?" - "en hund" siger hun.

Selv om Peter er svimmel, kan han dog kænde en god handel, så han accepterer.

De kommer op, af med kludene og efterhånden kommer de da også rigtig godt i gang. Peter har drukket en del, så det går ikke lioge så stærkt. "Kan du ikke skynde dig lidt?" spørger den proffessionelle dame. "Jo-men det kradser!" "Det klarer jeg for en halvtredser ekstra" Siger hun og forsvinde et øjeblik. Hun kommer igen og Peter stikker hende en halvtredser. De går igang igen, og det hele gentager sig - endnu en halvtredser.

Endelig får Peter snøvlet sig færdig, og nu er han nysgerrig: "Sig mig, hvad lavede du for de halvtredsere?"

"Det ønsker du ikke at vide" svarede hun.

Endelig fik Peter hende overtalt mod betaling af endnu 200 kroner.

Hvad tror I hun lavede??

• #6   26. jul 2007 he he....

• #7   26. jul 2007 Så fortsætter vi da bare.

En gammel mand står på toget og sætter sig i en kupe', hvor der sidder en punker med hanekam og alt, hvad der nu hører sig til en punker

Den gamle mand og punkeren sidder længe og ser på hinanden uden at sige noget.
    Da de har kørt et stykke tid uden at sige noget, siger punkeren til den gamle mand:
    Hvad så, dit gamle fjols, har du aldrig gjort noget vildt?

Den gamle mand sidder et stykke tid og kigger intens på punkeren, inden han svarer:
    Jo, det har jegfaktisk. Dengang jeg var ung, kneppede jeg en høne, og nu sidder jeg og spekulerer på, om du er min søn...

• #8   26. jul 2007 En ung pige boede hjemme, hun ville ikke have sex før ægteskabet.
    Dagen før brylluppet havde han fået bukserne af hende, så begyndte hun at græde og løb ind til mor.
    Mor, der bliver ikke noget bryllup. Den er alt for stor. Det kan jeg ikke klare, græd hun.
    Lad nu lige mig se lidt på sagen, sagde moderen og gik ind til den vordnede svigersøn.
    Et par timer senere kom hun ud og sagde til datteren: Det siger jeg dig min pige, bryllup eller ej, men den pik bliver her i huset.

• #9   26. jul 2007 Hun pillede sår af!!!!

NIK S:

Den var eddermame god LOL

• #10   26. jul 2007 Er der plads til en stueren??

Hansen har tvangstanker.Han er overbevist om, at han er en telefon!

Han går til lægen, der skriver en recept på noget bevidsthedsregulerende, og sige så: "tag en tablet tre gange dagligt, så hjælper det nok!"

Hansen kigger lidt på doktormanden og spørger så: "Hvad nu hvis tabletterne ikke hjælper?"

"Så ringer du bare....."

• #11   26. jul 2007 Havd svare man en kvinde der siger "ga ej gue ge"???

Ja selvfølgelig skal du sluge det...

Kommentér på:
Jyder er sq smarte :)

Annonce