Tour de France Tour de France
ved ikk om der har været indlæg om dette før... Men nu er jeg fandme snart ved at være træt af alle de skide frøspisere dernede der har så uhyggeligt travlt med at beskylde michael rasmussen for alksens doping, når sådan en som contador som ligger nr2 LIGE efter rasmussen endda har været direkte involveret i en dopingsag (puerto)... så sidder man her som cykelelsker (cykler selv rigitg meget; også uden motor) og ærger sig over at pressen jorde sådan en lille mand som rasmussen, fordi at han har fået nogle advarsler, men dog aldrig har været involveret i noget der har med doping at gøre, nej han rejser bare meget, for hvem i denne verden kan sige lige præcis hvor man befinder sig 3 måneder frem i tiden? og det er ganske normalt at cykelryttere får advarsler og han har heller ikke fået mere end to, for man må ikke sammenligne disse på tværs af forskellige cykelforbund. Så de folk der siger at han er en skændsel for cykelsporten og skulle udelukkes fra touren, DE SKULLE KØLHALES!!! synes det er for galt at man ikke kan føre et cykelløb uden på forhånd at være dømt skyldig i doping!!! det er nogle dårlige tabere der siger sådan!!! det var min mening... hvad siger i??? vil gerne have noget støtte her!!! GRRR!!!!
okt 2006
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 167 Svar: 3.621
Jeg tror nu de alle er dopet indtil modsat er bevist.
okt 2006
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 23 Svar: 371
Men derudover jeg jeg da for så vidt enig med dig! Synes også der er lige lovlig megen fokus på Rasmussen og den doping, han endnu ikke er fundet skyldig i... (selvom jeg nu ikke vil blive forbavset hvis det viser sig at han er det. For det er de sgu alle mere eller mindre - men det er så min påstand ik'...)
Lidt ironisk at en rytter fra Confedis, der idag ikke starter til tiden i protest mod doping, er testet positiv efter 11 etape...
Flot kørt af Rasmussen idag iøvrigt og spændende til det sidste! Dopet eller ej!
Thomas
mar 2007
Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 14 Svar: 659
Armstrong var jo ude for noget der ligner hvergang han fik den gule trøje på.
vi skulle sende vores dræbersnegle til frankrig.he he he
dec 2004
Følger: 11 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 177 Svar: 1.232
Når man tænker på, hvad der er sket i cykelverdenen det sidste års tid eller halvandet, hvor store navne som Ivan Basso, Jan Ullrich, Floyd Landis, for bare at nævne nogen der er blevet bøffet.. Epofuglen fra Herning med sine indrømmelser,- osv. listen er nærmest uendelig.
Se bare hvad der er sket i touren i går og i dag,-Vinkourov er blevet taget, Moreni er blevet taget,-Cofidis og Astana har trukket hele deres hold ud nu.
Man skal fanme være naiv hvis man tror at Michael Rasmussen er "ren" ,- manden doping-kontrollen ikke har kunnet få fat på de sidste mdn. op til touren!!
aug 2005
Følger: 77 Følgere: 74 MC-er: 3 Emner: 63 Svar: 1.436
Lad manden i fred til han er testet positiv.
Han er testet 14 (fjorten) gange under turen, man har ikke fundet noget suspekt, og alligevel kam man ikke lade ham i fred..
Min foragt for journalister overgås kun af samme for politikere.
Mvh.
Jan L
apr 2006
Følger: 51 Følgere: 85 MC-er: 13 Emner: 463 Svar: 2.207
Men FLOT FLOT FLOT Rasmussen
mar 2007
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
jan slagelse: han får jo ikke at vide 3 måneder på forhånd at han skal stille til kontrol, de kan komme uanmeldt når som helst, og eftersom han er en rytter der rejser mere end det sædvanelige, vil jeg tro det kan give store problemer.
Jan nordsjælland: er da glad at der er nogle der har samme mening som jeg!!!
mar 2007
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
synes ikke man skal sætte alle over 1 kam... du kan umuligt sige med sikkerhed at han er dopet før han er testet positiv!!! så kan du kalde mi naiv eller ej, men sådan er det!!!
Og for det andet, kan man heller ikk dope sig en måned før og være sikker på at man går igennem en kontrol på senere tidspunkt.
De fleste stoffer bliver i kroppen i op til et halvt år! så man kan ikke være dopet den ene dag og ikke være det den anden!!
jul 2005
Følger: 23 Følgere: 21 MC-er: 1 Emner: 75 Svar: 350
...det gør vi nok også, men det koster altså først når man bliver nappet. Sådan burde det også være for ham...
okt 2006
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 23 Svar: 371
apr 2005
Følger: 36 Følgere: 32 MC-er: 2 Emner: 108 Svar: 2.203
DET ER ET FÅRKING CYKELLØB, SÅ SLAP DOG AF!
Så kom jeg af med lidt galde. God ferie til jer alle :o)
dec 2004
Følger: 11 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 177 Svar: 1.232
Må man godt hovere lidt nu?- <b>Hvad sagde jeg!! </b>
Nej- jeg har ikke engang lyst til at hovere, jeg synes det er direkte sørgeligt at topidrætsfolk i den grad ødelægger deres egen sportsgren, og spiller russisk roulette med deres eget helbred.
Og til dem der stadig ikke mener at Rasmussen er dopet,- Rabobank smider ikke nr. 1 i touren ud uden en meget god grund..
aug 2005
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 83 Svar: 249
/risum
mar 2006
Følger: 48 Følgere: 42 MC-er: 5 Emner: 38 Svar: 2.545
- så slipper jeg for at allokere mere social energi til det helt og aldeles ligegyldige blændværk.
Tour de France