{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
783 visninger | Oprettet:

Når man skal med fly.. ? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen

Ved godt at det er meget off topic, men nu forhør jeg mig lige alligevel..

1. Kæresten og jeg skal til Gran Canaria, og vil høre om der er nogen der har et eller anden man bare skal se eller prøve der nede..?

2. Jeg er på udkig efter sådan en dobbelt jack adapter så jeg kan bruge mine egne hovedtelefoner i flyet.. nogen der ved hvor de fåes..?

Mange tak på forhånd..

J.S


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når man skal med fly.. ?
  • #1   14. jul 2007 1. Var i Playa del Ingles, og der fandt vi et sted hvor vi kunne komme ud med en buggi og se lidt af sydspidsen af øen. Det var en flot tur. Der avr også et andet selskab som lavede samme tur bare på Quad. Der er med sikkerhed en brocure om det på dit hotel.

    2. Fona og lign har dem. Intet problem at få fat på.


  • #3   14. jul 2007 1. Jeg har også været i Playa del Ingles, der var sådan et mega stort market, det syntes jeg da var vær at se..

    1. Igen, kan så ikke lige huske hvor det var men vi kom ud og sejle med en ubåd og så på nogle skibsvrag, det var sku også en fed oplevelse..


  • #4   14. jul 2007 1. playa del ingles skal opleves
    2. overvej at leje en mc eller bil, det tager ca 1 dag at køre op tværs over øen gennem de snoede bjergveje og der er en fantastisk natur at se. og så kan man tage motorvejen tilbage på under en time he he.
    3. der sejler en katamaran der hedder afrikat. fra porto rico, som er en kæmpe oplevelse. hvor man sejler en hel dag og nyder det gode vejr, der er mad ombord og, fri fadøl og vand hele dagen med opvartning fra personalet. virkelig en afslappende oplevelse.


  • #5   14. jul 2007 Lej en bil eller en ATV og kom så væk fra turistfælderne.

    Der er ufattelig smukt mange steder


  • #6   14. jul 2007 Det er et super lækkert sted. Når i først ankommer vil i finde 1000 forskellige seværdigheder.. Jeg kan anbefale en dags sejltur også. Man sejler fra om morgenen ved 9 tiden og er hjemme igen ved 4 tiden..
    På turen bliver der serveret mad og drikke hele dagen. - og der er masser af muligheder for bjergklatring ude i vandet, og snorkling osv. Helt sikkert pengene værd.

    Rigtig god tur smiley
    Kl 09 i morgen er vi os 4 stykker der kører sydpå.. Bliver satme lækkert smiley


  • #7   14. jul 2007 Har også været i Playa del Ingles. En ok by at gå i byen i. Hvis der er noget i bare skal opleve så er det ørkenen i Maspalomas http://static.flickr.com/17/20321428_81b01abaee.jpg Der kan man hurtigt få nogle timer til at gå.

  • #8   15. jul 2007 Nemlig ja Ørkenen, det er sku også en oplevelse..

Kommentér på:
Når man skal med fly.. ?

Annonce