Amoralsk side {{forumTopicSubject}}
Sad lige og kiggede nogle indlæg igennem, og faldt over denne side som gjorde mig godt gal i skralden.
http://www.112-aarhus.dk/news.php
Hvad satan er det da for en pinlig trang til at vise folk andres ulykke. Hvorfor har man behov for at både vise og se billeder af andres fald? Synes godt nok, at man får en grim smag i munden når man ser at nogle menneske nyder at dyrke andres uheld på denne måde.
Siden begrunder sin eksistens med følgende: " Samtid ønsker vi også at vise hvor galt det kan gå, når man er upåpasselig eller bare uheldig. Det er dermed at håbe at personer der ser siden, tænker sig om en ekstra gang og overvejer sikkerheden i deres dagligdag i fremtiden. "
( Det er ikke mig som har lavet stavefejlene. )
Synes mest af alt det lyder som en fattig undskyldning for at undgå at følge, hvad man inderst inde godt ved er forkert og forfalder til de mest afskyelige sider af den menneskelige psyke.
Sorry lige lidt galde jeg skulle ud med.
Mvh. Søren
jan 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 83 Svar: 510
maj 2006
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 17 Svar: 290
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 182
Du har ganske ret: Det er usmageligt..... få sendt en SMS, så kan du måske nå at komme og glo lidt på ofrene, inden de bliver sendt afsted til hospitalet.... og hvis rigtig mange dukker op, kan det forlænge deres lidelser lidt, fordi redningsmandskabet ikke kan nå frem!!
BVRDDDDDD!!!!
Se & Hør - go home; deres ofre er da (indtil videre) kun de kendte, så..... det skader vel ligesom ikke at skulle glo på andres fine kjoler eller læse om deres andre ekskapader....
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 137 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.267
--det giver da en modbydelig smag i munden!!!!
apr 2007
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 87
"18-6-2007 11:36 Skanderborgvej, Viby J Str. forurening-Benzinudslip"
Amoralsk side