Kender i det? {{forumTopicSubject}}
når man er på vej på arbejde om morgenen på sin mc. det er super vejr og man ligger og køre bag ved en bil, alt er dejligt og solen skinner og fuglene synger, så man slår visiret op for lige at få luft..... da kvinde mennesket i bilen foran beslutter sig for at tømme det meste af sin sprinkler beholder ud over sin forrude, hvilket også var okay, hvis det ikke bare lige var for at hun åbenbart har valgt at lege mekaniker så hendes sprinkler dysser peger alt for højt... hvilket resultere i at det ikke er hende der får vasket forruden, men MIG der får det meste af 35 litter sprinkler væske i ansigtet. og pludslig er man sgu ikke i så godt humør længere, men tænker HALOOOO jeg ligger lige og køre her bagved dig, så tænk dig lige om ARGHHHHH !!!!!!
feb 2007
Følger: 1 Emner: 20 Svar: 63
maj 2007
Følger: 10 Følgere: 8 MC-er: 3 Emner: 66 Svar: 476
jul 2005
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 38 Svar: 252
dec 2005
Følger: 58 Følgere: 58 MC-er: 2 Emner: 18 Svar: 1.493
Der er ikke noget at sige til at Danmark er så "beskidt" - alle burde rydde op efter sig selv - og vente med at smide diverse affald ud til man er hjemme eller hvor man nu holder og der er en affaldsspand...
jan 2007
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 99
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 163 Svar: 5.016
Har prøvet det flere gange..
Jeg har instrueret kæresten i IKKE at bruge sprinkleren, hvis der ligger en mc bagved...
_________
Jakob
jan 2007
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 99
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 137 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.267
Jeg har selv valgt, at sidde på en MC!
Så er jeg udendørs og udsat for diverse "natturfænomener" som sprinklervæske, skodder, chokoladepapir, stenslag og hundelort, fluer, gråspurve. Jeg bliver sur over udkastet affald, men det bliver jeg også, når fodgængere ikke kan ramme skraldespanden.
Skulle jeg hidse mig op over hver eneste ting, ville jeg nok hurtigt sprænge en sikring.
Helt ærligt: ser meget hellere at bilisterne holder øje med, hvor de kører, end at de nødvedigvis skal sidde og stirre i et spejl for at beslutte om de nu generer nogen med sprinkleren!
Kender i det?