3.016 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 42 Svar

* Anabolske Steroider og Fitness * Anabolske Steroider og Fitness

- Så tv 2 i morges med- Ditlev Nielsen 36 år-han havde fået en blodprop i hjernen efter 12 års flittig brug af Steroider. Nu er han så blevet førtids pensionist med skånejob på et bibliotek.Der er gået 3-4 år siden og ved flittig træning er han "nogenlunde" tilbage i livet. Hans baggrund for misbruget var-drillerier-fra andre der synes han var lige "lille" nok-trods hans træning. - Der er lavet en film med ham der kan lånes på biblio : Et nyt liv. - Jeg ved der bliver slået hårdt ned på brugere i dag- i fitness centre-vi har også haft nogle i Brande,hvor jeg er instruktør. Men hvor udbredt er det i Danmark i dag ? Kunne godt tænke mig at,der er nogle der har lyst til at fortælle om Deres erfaringer-om ikke andet-så en kammerats erfaring... :0) Mvh Helle

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Empty a pond, remove the fishes and stones around it. 4.500 kr.
  • Brusearmatur 1.000 kr.
  • Montering af stikkontakter til hvidevarer 1.650 kr.
  • Udskiftning af 6 fliser i et toilet. Budget 1500,- 1.500 kr.
  • Rengøring, klipning, oprydning mv af lille gårdhave 1.780 kr.
  • Lagt fliser 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  * Anabolske Steroider og Fitness
  • Patrick H
    Patrick H Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 192
    #1   11. jun 2007 Operation X - Lavede en kæmpe 2 afsnits raportage om det - meget uddybende, det ville måske være en idé at finde det? smiley

• #3   11. jun 2007 det er da et voksende problem, for år tilbage var det kun at finde i den proff verden og i de større byer, men i dag kan du få hormoner/steroider hvor som helst !!!

Prøv at tage en lørdag aften på crasy daisy i Herning, hvis du har det mindste indsigt i ægte og pumpede muskler så vil du blive rystet over at se hvor mange pumpede 17-18 årige drenge der løber rundt !!!!

• #4   11. jun 2007 Ja! man skal ikke spøge med Hanneboel-ske Steroider smiley

Har trænet en del tidligere, og har heldigvis aldrig stød på nogen der har brugt eller tilbudt noget smiley

Mvh. Rune

• #5   11. jun 2007 Det er meget forskelligt fra center til center hvor udbredt det er. I nogle centre acceptere de det i vid udstrækning. De er ikke medlem af antidoping danmark, og der foretages derfor ingen kontroller i centret. Hvis folk bliver snuppet med en positiv prøve i et andet center, og bliver smidt ud, søger de tit hen til et center hvor det accepteres. Det vil sige at de tit samles i samme center. Sådan et ligger der også i Odense. Ellers synes jeg de er gode til at spotte tegnene i centrene, og taste dem man mistænker.

• #6   11. jun 2007 ... Hej Peter.. Det var godt nok et rigtig flot tilbud-med kontakt til Ditlev-tror ski lige at jeg prøver at høre bestyrelsen i Brande Fitness om.det,kunne være en ide` med et lille foredrag her.... Hov-Triko sidder ski da i den bestyrelse-spørger lige ham til aften-han går jo ik sygemeldt og ka sidde her som en hvis anden og trone den ! He he.. RUNE CNR : Ski.. sjovt-har aldrig hørt den benævelse før for steroider :0)) KIM VIDEBÆK : Tror skutte jeg har alderen til Daisy mere-vil skutte være til GRIN he he .. Helle

• #7   11. jun 2007 Jeg var nede i omtalte center og få en prøvetime - der stod gutter og trænede biceps med 70 kgs håndvægte. De havde overarme som mine lår.

• #8   11. jun 2007 Jeg er blevet tilbudt det et par gange i det lokale fitnesscenter, har dog takket nej begge gange.
    Men det var faktisk lidt sjovt, første gang virkede det som om at han blev fornærmet da jeg takkede nejtak til hans lort.

• #9   11. jun 2007 Tror det er meget mere udbredt end man overhovedet kan forestille sig. Som Sune nævner varierer det dog meget og jeg vil vove den påstand, at 25% af medlemmerne i mit tidligere center havde brugt en eller anden form for ulovligt tilskud, herunder også slankepiller.

I AUS virker det dog meget anderledes

• #10   11. jun 2007 Træner selv en del, og det er ufatteligt, hvor mange der tager det snavs.. Der hvor jeg er, tror jeg faktisk det er os, der ikke tager noget, der er undertal.. smiley

• #11   11. jun 2007 Har trænet meget forskelligt deriblandt styrketræning, karate og amerikansk fodbold. Underligt nok er jeg aldrig selv blevet tilbudt det, men har nu godt været klar over, at der blev brugt en del (dog ikke rigtig på karate-holdet). Det er nok min godmodige karisma som afskrækker enhver oide-handler... hehe

• #12   11. jun 2007 Jeg er aldrig blevet tilbudt i et fitness center.
    Men ja, der er rigtig mange der tager det..

• #13   11. jun 2007 Hej Helle

Det skidt er vidt udbredt og hvis man tror der findes centre hvor det ikke er så er man blåøjet (undskyld). Fitness centre er gennemsyret af det skidt og man kan jo sagtens se tegnenen på de unge mennesker: store runde biceps med tvæliggende blodårer, meget krydsende blodårer i underarmene, en "dyb" ryg som ikke kan trænes naturligt og en meget rødlig (blodfyldt) tyrenakke. Ydermere får de uren hud og ekstrem aggressive (hvorfor mon vi har alle de slagsmål i byen i weekenden. Ja min mening er kontant men hormonerne flyder overalt!!!

Mvh
    Poul

• #14   11. jun 2007 Det er desværre <b>meget</b> udbredt. Jeg bor ned til strandparken, og kan især i disse dage se skræmmende mange - ikke bare veltrænede men "overpumpede" individer.

Man kan jo gøre rigtig meget med træning, men at udvikle overarme som lår, tager så meget tid, at det normalt kun er indsatte, der har tiden. Og så mange tidligere straffede har vi ikke.

• Jesper R
    Jesper R Tilmeldt:
    okt 2004

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 97
    #15   11. jun 2007 jeg gik på teknisk skole med en der sagde at hvis han skulle komme at slås med en ville han helst det var en på steroider, frem for en der var rigtig trænet. for dem på steroider kan man altid løbe fra fordi de hurtig bliver forpustet og ikke kan følge med : P

• #16   11. jun 2007 Jeg har ikke noget imod doping....
    Med undtagelse af prisen.. LoL

=8o)

• #17   11. jun 2007 Det er meget udbrædt blandt mine venner omkring 8 ud af 10 er på vognen.

• #18   11. jun 2007 .. Anders F : Vil du ikke godt sige at Du,driller ,please ! - Jeg er TOTAL chokket over disse informationer - I er flinke til at give her.... Pyh nu får jeg ski KVALME- tror sku jeg siger mit små dårlig lønnede arbejde som Fitness Instruktør op ! - Eller forsøger at få nogle foredrag i værk.... og ja hvad sku det så hjælpe-jamen er der bare en der "godt gider" lade være med det useriøse roden i det lille -KEMI SÆT.... Så gør de mig RIGTIG RIGTIG glad.... :0) Helle

• #19   11. jun 2007 jeg har tidligere arbejdet ovenpå et motionscenter og det var ganske tydeligt at indehaveren og hans medhjælpere solgte helt åbentlyst div slags krudt til at putte i kroppen
    der kom så heller ikke mange seriøse folk der for at træne der

• #20   11. jun 2007 (link fjernet)

Syyyg hp ! De drenge og piger derinde er sgu da lamme i hovedet !

• #21   11. jun 2007 Må da være semi flovt at se sig nødsaget til at skulle pumpe sig fuld af alverdens stoffer for at kunne være med...

Men som andre siger, det er voldsomt udbredt. Langt de fleste unge med arme som telefonmaster er da klart på noget ulovligt, de kan ganske enkelt IKKE træne sig op til den størrelse naturligt.

At de så samtidig er dummere end en pose gold muldjord, det tror jeg da både dem, vi og deres familie er klar over.

• #22   11. jun 2007 Jeg har læst en del inde på bodyhouse, og det har egentlig givet mig en bedre indsigt i, hvorfor nogle vælger at tage ASS. Jeg vil ikke ligefrem sige, at jeg kan forstå det, men jeg kan måske godt se, hvorfor nogle vælger det. Det er sgu lidt svært... Så vidt jeg har kunne læse mig til, er det noget værre stads. Men nogle unge fyre mener altså at man skal være stor, og det mål sætter de sig så, koste hvad det koste vil. Men der er en kategori derinde, som du kan læse Triko... Den er for folk, der er stoppet eller vil stoppe med at tage sterioder. Der er masser af erfaringslæsning derinde.

Jeg er aldrig blevet tilbudt noget i mit center, men nu er piger vist heller ikke de største afsættere af den slags smiley Ville så heller ikke røre det med en ildtang, men det er så en anden side af sagen... Mener vist også at min astma medicin er på dopinglisten, så hvem ved... Måske bliver jeg mere buff hvis jeg inhalerer lidt rigeligt af det *lol*

• #23   11. jun 2007 Jacob N: I Randers?

• #24   11. jun 2007 Jeg arbejder sammen med en del som har taget det, eller som tager det, så det er sgu let at få fingre i. Personligt fatter jeg ikke man gider pustes kunstigt op, og samtidig udsætte sit eget helbred for fare, idiotisk.

• #25   11. jun 2007 Jacob N: Hehe, okay.. Træner nemlig selv samme sted - bare i Randers! smiley

• #26   11. jun 2007 Det er ikke så længe siden at ejeren af Fitness DK i Aalborg og en kammerat blev busted med et ordentligt læs krudt i hjemmet. Mener jeg at jeg læste i Nordjyske...

• #27   11. jun 2007 Da jeg skulle starte i mit center og have lavet en trænings plan, sad instruktøren og sagde hvilke ting man med fordel kunne tage, og faktisk at han kunne skaffe alt det gode osv... Det var fandme sygt... Jeg kunne sq ikke finde på at gamble med min fremtid på den måde.. nogle af dem der giver den gass i teenage årene, tror jo bare at det går godt fordi de ikke lige med det samme har bivirkninger, men når de så bliver 30-40 år så begynder organerne at give op...

• #28   11. jun 2007 Det er utroligt forskelligt hvor mange der tager fra center til center, kender personligt selv 6 ersoner der tager/har taget, 5 af dem har ikke haft bivirkninger endnu, men den sidste af dem, bliver meget aggressiv ved det mindste, han har efter at begyndte at tage krudt 2 voldsdomme bag sig, den sidste på 6 mdr.
    Har aldrig set brugt nogen former for krudt....eneste er god træning og sund kost, så bliver man også mere tilfreds med det i sidste ende

• #29   11. jun 2007 SVea & Dave
    Astma medicin er på doping listen, da når man har inhaleret, så kan man optage mere ilt i blodet...

Fyre generelt synes ikke de skal være store som sådan, grunden til mange tager er det er den nemme vej for at gaine kg hurtigt, f.eks har jeg trænet ca. 1½ år sammenlagt og taget 12-15 kg på i muskler, havde jeg taget krudt kunne jeg taget de 12-15 kg på i løbet af et par måneder...dog ville en stor del også være vand...men stadig giver et billede af hvorfor nogle vælger det

• #30   11. jun 2007 .... Tusind tak for alle de kommentare i denne tråd-det var fedt at opleve så mange skrive omkring det emne-åbenbart et emne der godt ku bruge meget mere opmærksomhed. Jeg har et hold om mandagen kl. fem hvor der trænes med stænger og skiver-dog mest Kvinder :0( der kommer.. Men jeg fortalte om denne tråd her-og en af dem der arbejder på apoteket sagde at de solgte så mange fortrydelses piller-og de har så fundet ud af at,de bruges som en mildere form for doping. Ydermere fortalte en anden instruktør at i onsdags var der doping kontrol her i Brande Fitness-ved ik pt. hvordan det så er gået :0( Men Hvor er det bare rigtig rigtig synd for Dem der ikke kan dy sig... :=( Hilsen Helle

• #31   11. jun 2007 Triko (Brande) S:
    Dem der er medlem af anti-doping danmark, der kommer der folk og tager prøver af nogle af folkene...altså de bliver bedt om at pisse i en kop, vil de ikke det, antager man at de har taget krudt

• #32   11. jun 2007 Triko -'
    Har trænet i mange år, er blevet både spurgt om jeg tog det, er blevet tilbudt det og er blevet spurgt om hvorvidt jeg solgte det. Så tror det er meget udbredt. Desværre det er lidt noget pis at tage, og de kan få det pænt dårlige

Men Triko lige hvis du selv vil lave en undersøgelse. Snakkede med en overlæge på en fertilitets klinik, og han sagde, at når han så en stor stor fyr, med testikler på under 2x3x4 cm. Da vidste han godt hvordan det gik med sædkvaliteten samt, han vidste også godt hvorfor gutten var så stor. Tag nogen med hjem, og lav en lille måler når de sover. Hvis jeg får tallene kan jeg lige lave en lille artikkel med dem, og sende dem til "the Lancet" eller "New England Journal of Medicine" du bliver selvfølgelig med krediteret. Hvad siger du? smiley
    Mvh. Søren som skal tilbage til bøgerne og derfor har masser af overspringshandlinger.

• #33   11. jun 2007 ....... Hej Søren B- DET VAR FAME GODT NOK ET RIGTIG GODT TILBUD-SOM DU KOM MED DER ! ! MEN TROR IK DET GÅR- FOR JEG HEDDER ALTSÅ - HELLE.. Jeg må vist snart få min egen profil he he :0))

• #34   12. jun 2007 Jeg er ikke sikker på, at jeg forstår det med dopingkontrol. Kan de så bare komme ind i de centre der er medlemmer og forlange urin fra de trænene??

• #35   12. jun 2007 SVea & Dave
    Hvis centeret er medlem af anit-doping danmark kan de, jeg har bla skrevet under på at de må teste mig

• #36   12. jun 2007 Efter hvad jeg kan læse i denne tråd er brugen af anabolske steroider meget udbredt,- faktisk er det "unormalt" i disse kredse hvis man <b>ikke</b> har taget noget, eller er blevet tilbudt noget..

Så lad os nu få nogle indlæg fra alle dem som har taget noget,- hvad mener i om denne tråd?

• #37   12. jun 2007 De må også gerne få alt det af min urin de lyster...

Hvem laver egentlig disse steroider?? Er det i virkeligheden medicin til sygdomme, der bliver brugt af raske mennesker. Det er en helt fremmed verden for mig, måske fordi jeg er en pige. Jeg har aldrig taget noget og vil heller ikke. Kender heller ikke nogen der har.

• #38   12. jun 2007 Interessant tråd, men den er desværre også meget fyldt med fordomme. Det med at man uden videre kan spotte en der har taget steroider eller andre former for vækstfremmende stoffer den holder simpelthen ikke. Man får hverken mere runde muskler, mere fremstående blodårer eller noget i den stil. Man kan have en kraftig mistanke, men man vil ikke med sikkerhed kunne sige hvem der har taget noget og ikke. Hvis folk har meget markedere muskler og dermed fremstående blodårer er det fordi de er langt nede i fedtprocent. Og det behøver man skam bestemt ikke at have taget nogen form for ulovlige stoffer for. Man kan sagtens af naturens vej opbygge meget store muskler, meget større end de fleste tror. Mange tror at den eneste vej til store muskler er ved at tage ulovlige medikamenter, men det er skam langt fra sandt. Der findes også folk der bruger en masse tid på at sætte sig ind i den rigtige kost, træning og restitution og derigennem får det optimale ud af deres træning. Men det tager tid at opbygge muskler, ad naturlig vej. Nu så jeg tidligere der blev skrevet at man kunne opbygge 12kg muslker på halvandet år, men det er så langt fra sandt. Det vil sågar være svært med væksthormoner. Man skal næppe regne med at kunne gaine meget mere end 3-4 kg muskler om året. Det kan for nogle være højt sat og andre klan måske lidt mere, især det første år man træner. Når folk så tager 10-12 kg på om året er det fordi en stor del af det også er fedt, og nogle ulovlige medikamenter kan ganske rigtig binde lidt mere vand i kroppen.

Som andre ganske rigtigt er inde på er det snart mere ved at være undtagelsel at folk ikke har taget et eller andet. Brugen af ulovlige medikamenter er ekstremt udbredt, men der er stadig en stor del der gør en ære i at træne og spise rigtigt og den vej igennem opbygge muskler men de har alligevel stor sansynlighed for bare at blive sat i bås som steroidepumpede.

Og hvis det har nogen relevans så ja jeg har trænet bodybuilding/styrketræning i omkring 8 år efterhånden og har aldrig nogensinde brugt nogen former for ulovlige præperater.

• #39   12. jun 2007 ... Jesper R- Du er inde på noget rigtig godt ! Vi skal nemlig være agtpågivende hver især-så vi netop ikke bare beslutter os for at tro ( vil sige: IKKE reel viden) at vi kan SPOTTE misbruger på lang afstand. - For selv om denne tråd har givet mig en anden side af Fitness verden-så VÆLGER jeg stadig at tro på at,specielt de yngre mennesker der har opnået en hvis størrelse-også for manges vedkommende-har opnået det ved en HÆDERLIG indsats. Måske nogle vil tænke at jeg bare ikke vil se sandheden i øjnene,omkring brugen af Steroider,men der Vælger jeg altså at lade tvivlen komme Dem til gode. For alt andet fra MIN side-ville være gætværk. Som Michael ( Vestjylland)* Efterspørger-så kunne det være rigtig spændende at,høre fra Dem der har brugt det.. (kan godt forstå at hvis der er nogle af Jer der pt. bruger det-at I så ikke har "lyst" til at stå frem). Tak for linket til BODYHOUSE. Hilsen Helle

• #40   12. jun 2007 SPAM ON :

Hellere Anabolske Steroider end Parabole Hæmorider... smiley

SPAM OFF

• Emil S
    Emil S Tilmeldt:
    aug 2013

Følger: 1 Svar: 3
    #41   13. aug 2013 Anabolske Steroider (Probolan 50) - http://track.probolan50.dk/product/Probolan-50/?uid=2484&sid=522&pid=116&bid=advandec Jeg modtog min bestilling til tiden og pillerne virker rigtig godt.

• #42   13. aug 2013 Udstemme er givet til overstående.
    Ditlev er forresten en klaphat

• #43   13. aug 2013 når selv betjentene på en politistation bliver knaldet for handel og besiddelse så siger det nok lidt om hvor udbredt det er.
    Nu har jeg ikke trænet i mange år men da jeg gjorde var de fleste enten på et eller andet, havde været på et eller andet eller planlagde at begynde, jeg var en af de få der ikke gad det pjat da jeg egentlig ikke trænede for a blive decideret stor men fordi det gav velvære og en form for disciplin i min hverdag, og som Jesper skriver så skal man være mega dedikeret for at opnå en muskelforøgelse på 10-15 kilo, det tog mig 3 1/2 år at gå fra 62.5 til 80/81 kilo og det var med træning ca 5/6 dage om ugen 1 1/2 time hver dag og løbetræning 6-10km hver morgen mandag til fredag, i de 3 1/2 år kan jeg tælle på en hånd hvor mange gange jeg drak alkohol og mad var noget der blev proppet i skuffen ca. 6 gange om dagen

Kommentér på:
* Anabolske Steroider og Fitness

Annonce