1.463 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Air-bag veste til MC Air-bag veste til MC

Har hos BMW i Bonn set en nyudviklet Airbag-vest, eller rettere en reklame herfor. Det lyder dæl'me som tysk grundighed når den er bedst.
Er der nogen derude der har erfaringer, info eller meninger om sagen?
BMW-design plejer jo at virke, men jeg ville sgu omvendt helst ikke ufrivillig og på et splitsekundt blive til en Michelin-mand på Helsingør-motorvejen m 180+ ved kollision med en gråspurv...
Skidego ide, men virker det? Og er det praktisk anvendelig og til at betale??
Kom frisk med alt hvad I ved, for ideen er Fed.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Air-bag veste til MC
  • #1   5. sep 2018 Kører de ikke med air bag når de kører prof race superbike og motogp. Synes nogen af dem kører og de hjælper jo. Man kan ikke sætte pris på sit liv

• #2   5. sep 2018 Hvis du vil have en airbag vest så er der INGEN vej uden om HELITE.. Ubetinget det bedste på markedet.

Ta en snak med Dennis, Han ved hvad der skal til for at du bliver mest sikker.

www.dpracing.dk/

• #3   5. sep 2018 #1
    Airbag er et krav i motogp,moto2 og moto3. De systemer de bruger er monterede i deres dragt, Disse modeller er begyndt at snige sig ind hos de mindre professionelle. Men det er kun til banebrug, Og er P**** dyrt smiley

• #4   5. sep 2018 Enig med Brian - en vest er vejen frem som gadekører hvis man vil have airbag. Fabrikat osv. har jeg ingen erfaring med, men ved at Helite som Dennis forhandler er populært blandt trackday-kørerne. Dragterne som man ser i GP koster kassen og skal sendes ind for genfyldning efter udløsning - så den læsning holder endda kun hvis man har råd til 2!

• #5   5. sep 2018 Genfyldning efter udløsning.... vi lader den lige stå et øjeblik... smiley

• #6   6. sep 2018 Cristian jeg er næsten enig

Alpinestars laver dem med dragte forberedt til airbag inden i og de starter fra 10k dog koster selve airbagen så det samme og har 2 skud inden begge dele vist skal ind og syes om...

Har set en alpinestars airbag blive udløst de ser sku ud til at beskytte rimeligt godt, dog skete dette da han var ved at tage dragten på...

• #7   6. sep 2018 #6

Jeg har en dragt med tech-air fra Alpinestars. Den har som du nævner 2 skud, men selve airbag delen er en vest som er lynet i dragten. Så det er kun vesten der skal sendes til service. Der er efterhånden en del der kan klarer denne service (psi og schwabenleder bla) så man behøver ikke benytte alpinestars egen laaaaaaangsommelige service smiley

Har man 2 veste så er man godt kørende smiley

• #8   6. sep 2018 #7 men så har man så også kropsudstyr for over 30000kr
    Ved godt man ikke kan sætte en pris på ensliv men hvis man ikke har råd til at leve er der jo heller ikke meget ved det smiley

• #9   6. sep 2018 #8
    Ja det djævelske sikkerhed koster smiley
    Håber det reder mig fra et brækket kraveben og 6 ugers sygdom en dag..... smiley

• #10   6. sep 2018 Www.airvest.dk -

• #11   7. sep 2018 #.... :Tak for info, links, nye vinkler samt priser.
    Som sædvanlig: Fedt at være rig og sikker. Os fattige må sgu bare liste rundt eller føle livets alvor. I det mindste har vi da automatisk opfyldning efter udløsning... som Kennet Z så skarpt har set.... ??

Kommentér på:
Air-bag veste til MC

Annonce