719 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Inaktive brugere. (Fra beyond...) Inaktive brugere. (Fra beyond...)

Når jeg kigger i galleriet på sådan en regnvejrsdag, falder jeg over profiler som ikke har været online i årevis. (Siden f.eks 2009 og 2011.)
Når en bruger afgår ved døden, bliver vedkommendes profil så bare hængende her som en slags spøgelses-profil, hvis ingen pårørende eller lign sørger for at få fjernet skidtet?
Der kan vel være alle mulige grunde til, at personer ikke checker ind en gang imellem. Ikke interesserer sig for mc længere, men ikke sletter deres profil. Nogle skyldes garanteret håbet om at køre igen engang. Som vel er mere sørgeligt end døden i sig selv smiley

Google checker indimellem op på, om jeg trækker vejret. Men de tager sig jo kun af Google relaterede kontoer.
Jeg har ikke den store lyst til at hjemsøge Motorcykelgalleriet efter min død....Tænk, hvis det kræves, at ens "business" her i livet (og på www) skal være afsluttet, før man kan komme videre til det næste astrale plan, eller hvad der nu sker efter vi tar billetten. Det ville da være yderst uhensigtsmæssigt at være spøgelsesbruger her, og så ikke engang kunne køre på mc længere....i al evighed.....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • sætte hylder op bad og køkken 3.000 kr.
  • Tilskæring af ca 14 have fliser 400 kr.
  • Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Inaktive brugere. (Fra beyond...)
  • #1   30. aug 2018 Gode problemstillinger, men de døde profiler generer jo ikke rigtig nogen smiley

• #2   30. aug 2018 Nej....jo, det er ikke decideret generende, at de stadigt "er her." Og så alligevel lidt....men det er egentlig ikke det, at jeg faldt over de par stykker som er i galleriet med deres cykler selvom de ikke har været online i 8-9-10 år. Men mere i forhold til migselv....At jeg ikke har lyst til at være her, når jeg skulle være et andet sted. Øhh...Sådan en gråvejrs-regnvejrsdag her, gør sådan noget ved mig sommetider.

• #3   30. aug 2018 Tjaeh, jeg har faktisk talt med en bruger i dag der ikke har været aktiv herinde siden juli. Jeg sendte en PB med et spørgsmål og mit tlf nr og han ringede tilbage efter 10minutter.

Så selvom man ikke sidder foran skærmen kan man sagtens være i live... ude i den virkelige verden smiley

• #4   30. aug 2018 #2 sådan er vi forskellige, den dag jeg ikke er her mere, så kan alt det her rende mig noget så vældigt, det samme med hvad de gør ved min krop, jeg er sgu ligeglad smiley

• #6   30. aug 2018 #5 jamen så god tur til det hensides.. Nu altså du har planlagt det, så kan du jo altid oprette en ny hvis du ikke dør, og føler du har noget at sige smiley

• #8   30. aug 2018 Mcg var meget anderledes for 8-10 år siden, hvor det mest var hjælp, venlighed, og kammeratskab der fyldte...
    Syntes idag at de fleste gode tråde bliver smadret med alt muligt andet end netop de 3 ord...
    Derfor gider jeg sjældent at blande mig, men er da herinde og kigge jævnligt. Tror der er rigtig mange der har det på samme måde...
    Det næste er os der kører race, og som tit er ret engagerede i både kørsel/teknik/grej/osv... Her er simpelthen ikke noget i markedet der lokker, og forum er fyldt med inkompetente svar...
    Måske er jeg bare blevet ældre, men her var sjovere at være engang:-)

• #9   30. aug 2018 Sidder faktisk og bliver en lille smule misundelig. Gad godt og ha oplevet MC galleri for 10 år siden.

• #11   30. aug 2018 Galleriet ER blevet mere tamt efter Fjæsbog grupper som f.eks. Motorcykel Marked med +65.000 brugere har taget over.

At Motorcykel Marked så er det værste RODEBUNKE, som kun kan bruges hvis man sælger f.eks. sin MC meget billigt, er så en helt anden ting. At lede efter noget man skal bruge er håbløst fordi alt sorteres med fritekst.

Eneste fordel ved Motorcykel Marked er, at man - for at sige det som det er - kan stjæle fra nogen som ikke ved hvad der er op og ned på nettet.

Eksempel på sidstnævnte er de utallige indlæg med "Hvad er min MC værd".

• #12   30. aug 2018 Per: Siden Juli....2018? Han kommer altså ikke under kategorien 9, 10 eller 11 år.... smiley
    Lassepot: Det er fint nok, alt det med hvor meget fjolser som mig ødelægger motorcykelgalleriet med min gigantiske inkompetence. Men en bruger behøver ikke skrive noget herinde, blot være logget ind, for at vedkommende registreres som værende online. Og de brugere der fik mig til at undre mig, har ikke været logget ind i mange år.....

• #13   30. aug 2018 Jer, som fulgte min tråd fra starten af året, vil vide at min oplevelse herinde ER hjælp og gode råd og endda i et enkelt tilfælde også en bekendt, som måske en dag bliver til en kammerat i det virkelige liv.
    Jeg kan godt genkende kritikken som jeg (tit) læser, at brugere føler sig fremmedgjorte pga en hård tone og det, som folk kalder forurening af tråde. Altså med alt muligt pubæ som f.eks sort humor. Sarkasme og ironi. Små personlige historier, bandeord og sommetider skærmydsler brugere imellem. Men for mig som ret ny, bidrager disse ting sgu, undskyld mig, til at det er interessant at være herinde og ikke alle på alle mulige andre platforme.

• #14   30. aug 2018 MT
    kan det være fordi der ikke en net dækning 1 m under jordens overflade.

• #15   30. aug 2018 Ja, sågudda. Lidt utroligt at ingen har tænkt på det endnu. Men det er da derfor. Bare omvendt.... smiley

• #16   30. aug 2018 Jeg HAAAAAAAAAADER facebook. Det lort har satme ødelagt meget!

• #17   2. sep 2018 @8.... tre små ord? Er vi ude i "jeg elsker dig" eller??? smiley

• #18   2. sep 2018 #17: HA-HA....jeg skulle lige se din kommentar et par gange, før jeg hoppede til #8 og fandt ønsket om at høre de 3 små ord. Den var god, Per smiley

• #19   2. sep 2018 "16 Little Johnny har vel prøvet facefuck siden du ved det ikke rigtig var noget for dig

Kommentér på:
Inaktive brugere. (Fra beyond...)

Annonce