681 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Brian kørsel og Techno musik!!! Brian kørsel og Techno musik!!!

Så skal man til at ligge sig til at sove, der bliver børstet tænder, får ringet godnat til kærsten, klokken bliver 2315, og sengen begynder så småt at have den helt rigtige temperatur... og så BEGYNDER der en infernal støj udenfor!

Det runger i vægene af dyb lorte techno, og der høres pludseligt motorcykler kørt ved MEGET høje omdrejninger i det fjerne. Hvem helvede begynder på den slags pis på dette tidspunkt af døgnet!

Jeg er så ved at hidse mig op på samtlige naboer i håb om at finde ud af hvem det er, og da jeg kommer uden for, er nabolaget helt øde.. Så slår det mig.. DHB - 7 km væk fra hvor jeg bor.. flot..virkelig flot.. torsdag aften, med eksamen imorgen, og idioter der skal spille techno det mest af natten, og køre rådent i bil, jeg håber sQ en af fjolserne skrider i svinget, så kan det da være at der er ro for natten..

Jeg måtte bare ud med det - Godnat galde fra Michael.. som sikkert er vildt frisk til eksamen imorgen!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylder, rullegardiner og hyldedele skal nedtages og bortskaffes 2.000 kr.
  • Forbedring af digital foto 300 kr.
  • Balkony door handle 2.000 kr.
  • Trægulv buler 2.000 kr.
  • Elektriker tilslutning af varmvandsbeholder 1.200 kr.
  • Montering af TV på væg med beslag 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brian kørsel og Techno musik!!!
  • #2   31. maj 2007 Måske det bare er bedre, hvis du lukker dine øjne istedet for at skrive på mcg.

• #3   31. maj 2007 ørepropper i og stop dit tuderi smiley

• #4   31. maj 2007 Cocktailen hedder sovepille og lukket vindue, og så håber jeg på det bedste smiley

Sov godt smiley

MvH
    Michael

• #5   31. maj 2007 Den bedste eksamen er altid efter en god bytur så afsted med dig og hav det sjovt med de andre smiley

• #7   31. maj 2007 det sku da bedre end at bo på strandvejen. så ved du der er god godnat "musik" de næste par dage.. åhr.. heldige dig... whom whom..

• #8   1. jun 2007 Hvad er da det for en tudekonsert du har gang i her og så kan du jo lige gå ud og skrue din larmepotte af når du kommer hjem fra eksamen for den er dine naboer sikkert også træt af at høre på.

"jeg håber sQ en af fjolserne skrider i svinget"

De gør det dog på lovlig vis, så jeg håber sgu du får 0.3 til din esamen...

• #9   1. jun 2007 Holda op skal der ikke mere til... Vi skal da være der alle sammen.. Så i med propperne inden du har fået en prop selv smiley
    Held og lykke i dag c",)

• #10   1. jun 2007 Held og lykke..
    Sidste gang jeg blev holdt oppe natten før jeg skulle til matematik eksamen fik jeg 11 tal...
    You can do it!! smiley

• #11   1. jun 2007 Jojo.. Jeg fik da sovet et par timer..

Men kender i ikke godt det, at nu skal der bare være ro, og så er der et eller andet der lige irritere jer.

Til den med min larmepotte - jeg køre jo ikke ved 10.000 omdrejninger hele tiden(faktisk aldrig), og ikke inde i byen, som jeg fandt ud af de gjorde, der blev kørt ude omkring den gamle lufthavn, ved det eneste kryds i byen smiley - som jeg frygtede.. Folk plejer nemlig at ligge og køre race mellem billund og vandel, fordi der er en meget lang strækning, men desværre er der ofte cyklister og knallerter på den..

Men eksamenen går i gang lige om snart smiley

Hav en god dag:)

MvH
    Michael

• #12   1. jun 2007 Ku du ikk bar ha taget cyklen og så ned for at køre race mod børnene?? Du kan sagtens tage dem fra 0-100 og så ville de nok havde kørt et andet sted hen og lege.. I stedet for at brokke sig, så udnyt det til at gi dem en lille lærestreg smiley

Kommentér på:
Brian kørsel og Techno musik!!!

Annonce