1.441 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

Toppen af dumhed..... Toppen af dumhed.....

Hver torsdag er der møde/træf ved skovsøen i Odense. Og det er her historien starter.. Ca. 200 mc´er og nok omkring 300 mennesker er samlet om vores fælles interesse, da to unge fyre med alternativ pigmentering, kommer kørende i deres meget pumpede, røde dytbil.. Der kører en klynge af mc´er foran ham, som vil parkere langs med vejsiden.. Det generer de førnævnte unge fyre så meget, at de stiger ud af bilen og går meget hastigt og målrettet over mod disse mc´ister.. Så var det også at jeg tænkte: Det er nok ikke lige det rette sted der skal deles håndmadder ud.. Kunne allerede se at der kom flere og flere mc´ister over mod disse fyre.. De var nok ikke i stand til at gå derfra igen, hvis de havde fortsat deres lille optrin..
Det må man da sige er meget dumt...... hmm

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 850 kr.
  • Havemand 1.000 kr.
  • Installation of Curtain Rod 950 kr.
  • Udskiftning af vandhane i køkkenvask 800 kr.
  • VVS udskiftning af vandhane der drypper 1.600 kr.
  • Fugning af fodlister ca 30 kvm. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Toppen af dumhed.....
  • #1   31. maj 2007 hvorfor dælen sker sådan noget når jeg ikke er der..... FOR FANDEN!

fra nu af nægter jeg at arbejde om torsdagen smiley

• #2   31. maj 2007 hmm...måske de fjolser Alex hilste på tidligere??
    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=43138

• #3   31. maj 2007 Hvad skete der så? trak de sig tilbage, eller blev der delt håndmader ud.... og ja aikido tænkte den præcis samme tanke.... De skutte for kvikke!

• #5   31. maj 2007 Alternativ pigmentering,- vil det sige at det ikke var indfødte skandinavere med grisefarvet hud? :o))

• #6   31. maj 2007 Im bad im bad...you know im really bad! smiley

• #7   31. maj 2007 1000 tak for dette indlæg.

Har d.d købt alubat til bilen, og må nøjes med et oversavet billard kø til cyklen, men den kan også gøre det >8)

• #9   31. maj 2007 haha, det ender sq med at vi bliver nødt til at lave holdere til diverse håndvåben på vores bikes

• #10   31. maj 2007 Jeg var selv med til at gå over imod dem.. Jeg forstår ikke hvorfor nogle kan blive så sure på folk der holder træf... Men noget helt andet noget, som også skete smiley
    Der kom 2 "af anden etnisk baggrund" trillende i en stor sort Audi a8/a6 " kan ikke huske" imens de sad og delte en joint på 10cm minimum... Jeg syntes det så komisk ud, og så hører rusmidler og køretøjer ikke sammen!!!

• #11   31. maj 2007 HAHA, tror fandme de ville kigge lidt nede ved søen når jeg kommer næste torsdag med den der monteret på min i forvejen lidt alternative fighter

• #13   31. maj 2007 Hey Søren.. Hvor har du fået den frontkåbe fra..??

• #14   31. maj 2007 WD 40 er bedre end peberspray. Resten går helt af sig selv

• #15   31. maj 2007 Hmm.. Den må da også kunne passe på min Bandit..

• #16   31. maj 2007 Ja, min front er fra thansen, og det er atlså bare lige en løsning til jeg finder ud af hva jeg vil, der er ikke lang lys i den og den er ikke Emærket så den er ik engang lovlig, tror osse jeg komme ud i en længere forklaring hvis jeg bliver stoppet...

• #17   31. maj 2007 Hej Pernille..
    Jeg går udfra at det var os du hentyede til, min makker var ved at bakke hans mc ind på plads i vejsiden stille og roligt. Da de kører helt tæt op til ham bagfra, og knalder hornet i bund. Han blev sku noget forskrækket, og gav dem en finger. Hvorefter de sad og skræppede op, i deres gyselige Pimpmobil af en Honda. Hvor det så endte med at de parkerede og gik over, og pustede deres små kagearme op. Og prøvede på at virke truende, hvilket sku ikke lykkedes. Jeg havde nu mere ondt af dem, de stakler de ved jo ikke bedre. Men ja de var helt 100 røget rundt inden de kunne sige allah. Hva fanden kommer de og blander sig sådan et sted for, se nu at få leveret de Pizzaér i tide istedet for...:-) Men godt at se vi kan stå sammen, vi bukker og takker...
    Fandme noget godt æggekage i har, av min mave.. hehehe
    mvh.
    Ronni G.

• #18   31. maj 2007 Hva laver du i det hele taget osse på fyn Ronni smiley

• #19   31. maj 2007 Skulle da over og se hvad i har gang i derovre jo...

• #20   31. maj 2007 Okay der er noget jeg er gået glip af i dag...
    Jamen det var dejligt at se dig Ronni ja og Charlotte fra Amager... Sku dejligt i kigger forbi, jeg kommer også forbi jer en dag... Tak for en hyggelig aften og uden nogle styrt... c",)

• #21   31. maj 2007 Ej nu holder det fandme - den dag jeg vælger at tage på arbejde kommer der både besøg fra jylland og sjælland. Det var da utroligt! så kan jeg godt få flyttet alle mine torsdags vagter smiley

• #22   31. maj 2007 Ja Søren så kan du lærer det smiley
    Men ved du hvad vi kører da bare ud og besøger dem også... hehe

• #23   1. jun 2007 Yes er lige kommet ind af døren og det var f****** koldt og køre hjem, måske det har noget med 200+ i timen at gøre...hmmm.... smiley

Men kan I ikke sørge for at de er lidt hurtigere til at få fingeren ud af BIIIIIIPPP på Jensens bøf hus næste gang vi ankommer... smiley

• #24   2. jun 2007 Havde en lidt samme oplevelse som Alex... en dag jeg var på vej hjem... 25 meter fra parkerings pladsen var der en af de der føromtalte typer med kagearme og gammel lorte bmw, der lå og bakkede frem og tlbage midt på vejen. Da jeg nærmede mig, kunne jeg se han ikke havde tænkt sig og flytte, sagde jeg stille og roligt til mig selv og kæresten "at han skulle flytte det gamle lort"... ikke noget han hørte men alligevel må han ha' aflæst mit ansigtsudtryk for jeg skal da love for der kom gang i den lille mand. Så han rullede vinduet ned og skabte sig helt vildt. Men da det var ude foran min pararingsplads gad jeg ikke gøre noget, for vi ved jo alle hvor hurtig de for samlet hele deres familie... og så bliver min bil bare smadret. Også den anden dag, da jeg skulle køre ind af en sidevej holdte jeg lidt og vente på diverse cyklister og da der var frit kørte jeg, men lige som jeg havde forhjulet på fodgængerfeldtet kommer der igen en badutspringer løbende, så jeg må bremse hårdt. Og så skaber han sig elvfølgelig helt vildt. Begge gange inden for en uge og det er jo bare for de vil lave balade. Hvorfor er det sådan, når vi nu ikke er for vilde med dem i forvejen at de opfører sig sådan... Det ender med en borgerkrig!!!!

Kommentér på:
Toppen af dumhed.....

Annonce