1.759 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Ja jeg var en Kylling i dag Ja jeg var en Kylling i dag

kom Kørende hjem fra træning (i bil) så med et kommer der en bil op på siden .. med to gutter i de peger og råber til mig ... jeg sidder og ligner et spørgsmålstegn da jeg så prøver at lade som ingen ting åben føren sin dør og råber til mig hvad fanden jeg har gang ... ??? øh hvad ?? jeg jeg havde kørt ind foran ham ... når okay jeg råber undskyld ... men det er åbenbart ikke nok .. det ender med de jagter mig og prøver at få mig ind til siden .. så blev jeg sgu lidt hidsig og stoppet bilen og kig ud og spurgte hvad de ville så hopper de begge ud af bilen den ene med et Alu-bat !! hvad faen sker der ?? lad mig komme væk tænkte jeg ... nu er jeg så komme hjem og er sgu lidt rystet .. hvad fanden havde de gang i .. havde jeg gjort noget galt eller var det et røveri det havde gang i ??? eller simpelhen bare varmen ... ?? nå men jeg skulle bare lige have det lettet fra mit hjertet ;o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ja jeg var en Kylling i dag
  • #2   31. maj 2007 Føj hvor uhyggeligt. Ja den eneste forklaring jeg kan give dig er at der findes mennesker i denne verden der bare har brug for en undskyldning, hvilken som helst, også selv om den skal være opdigtet, for at gøre andre fortræd, på det ene eller det andet plan. Det eneste du kan tage dig til takke med, er at du aldrig bliver så lav et menneske at kunne gøre sådan noget. Synes nu nok din overskrift er noget misvisende, hvad skulle du ellers have gjort. Bulet hans bat med din pande?

• #3   31. maj 2007 Hvad kan du lærer af det? ja tag 20 kg udstyr på og hop på dyret i stedet, KTM, 90 kg kød Vs idiot med alubat.

Kom an siger jeg bare...8D

• #4   31. maj 2007 jamen det er Sgu bare så træls .. for jeg er sgu Jordens mest ærlige flinkeste menneske ... hvorfor skal sådan noget lige ske for mig .. kan de der Psykopater ikke tæve hinanden .. det er Fair nok hvis forlk har en dårlig dag ... og råber og skriger og giver en Fingeren .. men ligefrem at hive et våben frem ... det synes jeg sgu er i overkanten ...

• #5   31. maj 2007 jeg havde givet dem gøben..
    lidt jern kan man jo altid forstå

• #6   31. maj 2007 hva sagede de til dig da du soppede???
    sådan nogle FJOLSER!!!

• #7   31. maj 2007 lyder sku mere som om det var dem der var kyllinger.. altså mellem ørene smiley ..

smart træk af dig.. jeg var sku osse kørt min vej .. 1 mand i bil er hurtigere end 2 til fods smiley

• #8   31. maj 2007 trist trist...de havde nok ikke fået tævet deres kærester idag... smiley

• #9   31. maj 2007 psykopater... kan slet ikke ha den slags mennesker som bare skal lade deres hjernedødhed gå ud over os almindelig mennesker.

Er også selv blevet jagtet en gang hvor det til sidst lykkedes min kammerat og jeg at slippe væk i bil.... meget ubehageligt

• #10   31. maj 2007 hva kan du ikke bare anmelde dem?
    altså hvis du nu fik fat i tallene på deres nr. plade, så kan du vel finde ud af hvem de er!?

• #11   31. maj 2007 Der findes bare ALT for mange af den type fjolser her på kloden!

Du klarede situationenen som man bedst kunne, og det gør dig sgu ikke til en kylling! Havde gjort det samme...

• #12   31. maj 2007 Man må håbe at sådan nogle fjolser møder en med der har en flok venner lige rundt om hjørnet eller som kan skille dem ad og glemme at samle dem igen...

• #13   31. maj 2007 Fjolser!!!!!! tjaa det skulle da lige have været mig de havde stoppet idag, (er lige kommet hjem fra skydekonkurence, lokalt) så havde der været 5 pistoler og en riffel i tasken, gad egentlig godt at have set deres fjæs når de kom med alubattet !!!! (go ahead and make my day, BOYs!!!!!!) heheh

• #14   31. maj 2007 Fint at du skred - så kan de tæve hinanden!

• #15   31. maj 2007 nej du er sku langtfra en kujon. kujonerne her vil jeg da mene er dem. for at være sikker på at de kunne klare dig skulle de lige være to og have et alubat med. tvivler på at de ville have haft modet hvis de havde været alene, og uden våben.

• Peter N
    Peter N Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 269
    #16   1. jun 2007 Du handlede på den eneste fornuftige måde, der er jo ikke noget at gøre imod så åbenlys mangel på intelligens! Sjovt som så mange af de "machotyper" er de største kyllinger, de er to mod én og alligevel skal de lige dobbelsikre sig med et bat...fy for satan nogle kujoner!

Kommentér på:
Ja jeg var en Kylling i dag

Annonce