1.051 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Bil spørgsmål - Ford Fiesta 02 ca Bil spørgsmål - Ford Fiesta 02 ca

Hej.

Er der nogle som har en ide om, hvordan man kan åbne en af bagdørene på en Ford Fiesta fra omkring 02.

Hverken det udvendige eller indvendige håndtag gør noget, som om den er hoppet af længere inde - og kan heller ikke få panelet af, der skal døren være åben for at kunne det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bil spørgsmål - Ford Fiesta 02 ca
  • #1   4. aug 2018 Måske den er født som tredørs ???
    smiley

• #2   4. aug 2018 Den er sgu nok hoppet af inden i døren. Du må skille en af dem ad.

• #3   4. aug 2018 Har skilt den indendørs ad, og der sker intet når du rykker ved wiren - og kan ikke tage panelet af.

Kan man skille den udendørs ad?

• #5   4. aug 2018 Kan det tænkes at der er slået børnesikring til og derfor ikke kan åbnes indefra ??
    Så er muligheden kun at kunne låse den op udefra og slå palen fra i dørfalsen til børnesikringen.

• #6   4. aug 2018 #5: Palen i mine bagdøre og bagagerum har drillet mig før. Det er vel ikke utænkeligt, at nogen har pillet ved dem. Hvis vi ikke hører mere, var det nok problemet....men det er nok for meget at håbe på, at der er fejlen.

• #7   4. aug 2018 Der er ikke nøglehul i bagdørene - og hverken udvendig eller indvendig kan den åbnes.

Jo kunne prøve BG men synes at folk er mere hjælpsomme her ind og også at der er mere liv her smiley

• #8   4. aug 2018 #7: Nej, nej....vi eller jeg mener ikke i nøglehullet. Men som 007 skriver: I falsen i døren. Altså....i....åbningen....hvor,,,,tappen...i døren.... griber fat i u-beslaget på karossen....eller omvendt.
    I min bil: Trykker eller hiver du i palen som sidder der, griber låsemekanismen ikke fat før du trykker eller hiver i palen igen....
    (Vil du købe en lille bil forresten?)

• #9   5. aug 2018 Det er ikke min bil, min brors - men må lige tjekke om der sidder sådan en i den anden dør.

Kender I en metode til at få den låst op, hvis det er den som driller?

• #10   5. aug 2018 Da det skete for mig, fumlede jeg bare med den. På et tidspunkt gjorde jeg det rigtige....Men jeg kan ikke forklare hvad. Du skal ikke bruge værktøj, men kan bare slå den til og fra med en finger. Måske tager jeg lige et par billeder senere og lægger op, så kan du se hvad det er jeg mener.

• #11   6. aug 2018 Det må du meget gerne, føler mig lidt lost smiley

• #12   7. aug 2018 Jeg har ikke løsningen, men den pal til børnesikring, som man bliver ved med at sige du skal prøve at slå til og fra, er jo placeret, så man ikke kan komme til den når døren er lukket!

• #13   7. aug 2018 #12: Det er jo ligesom det eneste forslag som er fremkommet, at det evt kan være. Men det er sandt, at da jeg kom til at slå den fra, kunne jeg ikke LUKKE.
    Mikkel: Arne siger noget.....Plus at igår gik det lidt hurtigt lige pludselig. Og da en køber meldte sig på min bil, fik jeg travlt med at rengøre den osv.....at jeg glemte alt om dig, Mikkel....Og nu er bilen altså solgt og væk.... Jeg håber at du finder ud af at fikse problemet alligevel.

• #14   8. aug 2018 Har du løst problemet hr Bjørner?

• #15   11. aug 2018 Nej problemet er ikke løst (heller ikke verdens største problem) - trods alt bare min brors bil smiley
    Men kunne være lækkert nok, hvis jeg fik det løst smiley

MT - Det går nok, jeg glemmer sgu også tit ting smiley

• #16   14. aug 2018 Hvis i har haft dørsiden af og sikret jer at mekaniske dele sidder som de skal og virker når man trækker i håndtag diverse så burde det ikke længere være et problem, en træk stand der faldet ud af en bøsning er nok første tanke, et rimeligt simpelt indeni smiley

• #17   18. aug 2018 Kan ikke få nogle sider af døren smiley

• #18   24. aug 2018 Det er bare et par skruer og lidt klips.

Kommentér på:
Bil spørgsmål - Ford Fiesta 02 ca

Annonce