vittigheder / jokes hvor ?? vittigheder / jokes hvor ??
så en der på sin side havde mega mange vittigheder.. nogen der kan den.. eller bare har en masse andre gode..??
har kun en selv.. c",)
En mand havde kørt for stærkt og var så uheldig at blive
stoppet af politiet.
Mens betjenten var ved at skrive bøden gik manden og
skumlede.
- "Jeg ville gerne stille et spørgsmål, men det er kun af ren nysgerrighed."
- "Hvad drejer det sig om?"
- "Må man godt sige 'svin' til en betjent."
- "Det får du i hvert fald en stor bøde for, så det vil jeg
ikke råde dig til."
- "Hmmm...Må man så godt sige "Hr. betjent" til et svin?"
- "Tja, det siger loven vist ikke noget om."
- "Nå, men så farvel, Hr. betjent."
dec 2005
Følger: 190 Følgere: 182 MC-er: 3 Emner: 203 Svar: 4.589
jan 2005
Følger: 63 Følgere: 62 MC-er: 1 Emner: 34 Svar: 233
jan 2005
En mand er strandet på en øde ø, og er helt alene i 10 år. En dag, da han ser en prik ude i horisonten, siger han til sig selv: "det er ikke noget skib", og da prikken kommer lidt nærmere tænker han: "det er heller ikke nogen båd", og da den kommer endnu nærmere tænker han: "det er heller ingen tømmerflåde", og ud af bølgerne træder den flotteste kvinde han nogen sinde har set kun iført en våddragt.
Hun går hen til ham og spørger: "Hvor lang tid siden er det at du har røget en cigaret?"
"Ti år" siger han.
Hun trækker lynlåsen ned til den vandtætte lomme, som hun har i venstre side og trækker en hel frisk pakke cigaretter frem, han tager en, tænder den og kan slet ikke beskrive hvor godt det er.
Så spørger hun : "hvor lang tid siden er det du har fået en drink?"
Han svarer "ti år"
Hun trækker derefter lynlåsen ned til den vandtætte lomme, som hun har i højre side og trækker en hel flaske whiskey frem og giver den til ham. Han tager en ordentlig slurk og er lige ved at gå bagover, så dejligt er det. Så begynder hun at lyne den lynlås ned der sidder i midten af hendes våddragt og spørger : "hvor lang tid er det siden at du har prøvet noget at det rigtig sjove?"
Manden udbryder "Å min Gud, du vil da ikke fortælle mig, at du har en motorcykel derinde?"
jan 2005
Kunden: Da jeg købte motorcyklen her, sagde du, at alt, hvad der gik i stykker i løbet af et halvt år ville blive erstattet.
Sælgeren: Det er rigtigt.
Kunden: Så vil jeg gerne have en ny tommelfinger, et nyt kraveben og seks fortænder
MC-kørekort
Politiet har fanget en motorcykeltyv:
- "Hvorfor stjal du motorcyklen ?"
- "Jeg skulle skynde mig på arbejde."
- "Men hvorfor tog du ikke bare bussen ?"
- "Fordi mit kørekort kun gælder til motorcykel
Sidevognen
Hansen og Jensen er naboer. En dag køber Hansen en ny motorcykel med sidevogn, og han beslutter sig for at tage Jensen med på en tur for at blære sig. De gasser op og kører 60 km. i timen. Nede fra sidevognen kan Hansen høre Jensen:
"Ha-ha-ha-ha-ha-ha..." og Hansen bestemmer sig for at gasse op, for at vise hvad motorcyklen dur til. Da de når op på at køre 100km. i timen, kan Hansen stadigvæk høre Jensen sige:
"Ha-ha-ha-ha-ha... "
Hansen bliver lidt fornærmet og sætter farten yderligere op. De er nu oppe på de 140km. i timen, men det har stadig ikke fået Jensen til at holde op. Derfor tænker Hansen, at det nu kan være nok, og de kører hjem igen. De når hjem og Hansen er ret ophidset, så han råber:
"HVAD FANDEN ER DER I VEJEN MED DIG?"
Jensen svarer fuldstændig rød i hovedet:
"HA-HA-HA-HANSEN, der er ingen bund i sidevognen!"
vittigheder / jokes hvor ??