{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
741 visninger | Oprettet:

Og nu til vejret..... {{forumTopicSubject}}

Hver gang vi om sommeren har varmt vejr, (for mig er det over 22-23 grader), minder jeg migselv om, at lade være med at ønske mig tilbage til efterår og lavere temp. Og hver vinter med slud og sjap, går jeg og ønsker mig sol og 20+ grader.
Nu er det selvfølgelig noget lidt andet, fordi at jeg siden sidste år har haft min lille mc, og så ville det jo være underligt ikke at ønske sig sommer. MEN lige nu, ønsker jeg mig sgu godtnok lidt skyer og 10 grader køligere vejr.
Så denne lille kommentar vil jeg, til vinter, når cyklen ikke har været på asfalt i 5 måneder gå tilbage og kigge på, og tænke noget i retning af: "Hold da fast, hvor er jeg egentlig en blødning...."

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Og nu til vejret.....
  • ken H
    ken H Tilmeldt:
    jan 2018

Følger: 13 Emner: 4 Svar: 75
    #3   8. jun 2018 Nyd det som det er nu og se at tilbagelagt nogle kilometer, på asfalten.Vi ved jo af erfaring her i Danmark, at når først regnen kommer,stopper den ikke igen.

• #5   8. jun 2018 Hehehe.. Nu kommer jeg oprindelig fra Malaga.. Det i kalder sommer, er vinter derned. Dog ikke alle dage, men på en god dag, kan det sagtens blive 25 grader i januar eller februar. Men jeg er enig. Bare en enkelt dag eller 2 med regn ville være fint lige nu. Mit græsplan er ved at blive tør og grim.

• #6   8. jun 2018 Nej nej nej nej........ mere varme og sol,tak. Jeg elsker sommer!!!!! smiley

• #8   9. jun 2018 Der findes kolde øl der matcher vejret ??

• #9   10. jun 2018 Så fik vi renset luften med lidt vand idag. Møzø er du oprindelig fra frankrig....Men synes alligevel, at danskere brokker sig mindre end franskmænd....forstår jeg det rigtigt? Men det har du iøvrigt ret i. Jeg synes dog, at vi generelt er blevet bedre til at nyde når man indimellem har det godt.....indimellem anfald af brok...
    Min græsplæne er gul over det hele...spændene om idags vand er nok til at den får lidt farve igen. Det positive er så, at selv ukrudtet i græsset er tørret helt vissent nu...Og, at med tørke holder DRÆBER-neglene sig i deres gemmer. Og så er jeg jo fri for at gå bevæbnet rundt på min egen matrikel udenfor huset....

Kommentér på:
Og nu til vejret.....

Annonce