635 visninger
|
Oprettet:
Hvilken udstødning passer til min mc? {{forumTopicSubject}}
Hilfe....
Har et lille problem..skal have ny udstødning...men der er flere forskellige versioner...så spørgsmålet hvilken passer til min?
http://www.motodepot.com/product_list.php?cid=1273
Er nemlig fordi min er lavet i 2007, men en 2006...den har indsprøjtning selvom der ikke står F4I
jul 2005
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 74 Svar: 947
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 145
Selv har jeg tænkt at sætte en Akrapovic på... hvis den da findes til vores model.
Min hjelm fik jeg sendt hjem fra usa, skal nok lægge billeder op af den senere ... det er den fra min profil, og der snakkede jeg med skat angående toll & moms på ikke EU varer
Varends pris + fragt = x
x + tollsatsten, som for hjelme er 2,7%, og for udstødninger er lige under 5% .. vidst 4,7% = xx
xx + 25% moms = xxx
xxx + told begyr = den endelige pris.
Postdk tog 52kr i toldgebyr for min hjelm, men da jeg ringede til dem blev en pris på 75kr oplyst.
De 75,- er for det første varer nr. på fakturaen, hvis der er flere vare nr. på var det vidst 17,- pr vare nr derefter.
UPS tager 120,- i toldgebyr, og da de er dyrere end USPS & postdk i fragt, bliver det hele meget dyrere hvis det sendes med dem.
Hvis der ikke er faktura i forsendelsen, kan de holde pakken tilbage indtil du frem viser en faktura på indholdet.
Det nemmeste er nok at bruge Anders M´s 40%
Hvilken udstødning passer til min mc?