303 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

hjælp søges skive hjælp søges skive

beklager dette meget off topic.
da min paypal blev misbrugt fredag, har jeg fået spærret mit kort osv.
og for dog heldvis min penge igen.

men står nu i denne situation at jeg ikke har noget kort at handle/ købe mad for. og har ikke noget familie her over i jylland eller nogle der vil hjælpe her over, og banken heller ikke.
så ville høre om der var nogle fra skive området der ville hjælpe mig, med at få hævet de penge jeg har tilbage.
min eneste mulighed er at vi mødes og jeg kan få lov til at lave en overførelse til din konto og du hæver dem i kontanter.
da hverken mit kort eller mobilepay virker.

du kan selvfølgelig få lov at se de mails osv fra paypal så du kan se det ikke er noget snyd.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kitchen clogged 750 kr.
  • Flyt tørretumbler 450 kr.
  • Reparation af kabelfejl på robotplæneklipper 1.300 kr.
  • Furniture Assembly 2.200 kr.
  • Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • rep. af hul i vandrør 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp søges skive
  • #1   4. jun 2018 Hvorfor går du ikke ind i dit pengeinstitut, og snakker med dem? Der kan du vel også få en stak kontanter smiley

• #2   4. jun 2018 Nordea i Skive er pengeløs har skam prøvet

• #3   4. jun 2018 Så kan de stadig udstede en bankchek, du kan jo så lige finde ud af hvem der vil veksle den for dig, men mon ikke et af de steder der kender dig vil?

• #4   4. jun 2018 De sagde man ikke bruger checks mere, var der inde og snakke med dem idag, de siger den eneste mulighed er at lave den overførelse eller finde en Nordea i Aarhus eller Aalborg der ikke er penge løs, men det er lidt svært når man ingen kontanter har til toget. ??

• #5   4. jun 2018 Hold kæft det er dårlig service fra Nordeas side...

• #6   4. jun 2018 Jep, og især at man skal vente 3 uger på et nyt kort

• #7   4. jun 2018 Ok, troede faktisk at det kun var private checks der var udgået. Men hvis ikke de kan flytte lidt penge fra deres selvbetjeningsautomat til din lomme, så er det vel bare et spørgsmål om at finde en anden bank, der vil give dig penge i hånden? Medmindre du ligefrem er helt vild med din nuværende, ville jeg skifte omgående! Og husk på at en bank er ikke din hjertenskær, det er en forretning smiley

• #8   4. jun 2018 Det kan de ikke for de er penge løse. De fleste steder.
    Skal os ned at snakke med en anden bank imorgen for det pis her er simpelthen for meget

• #9   4. jun 2018 Er der ikke et sted (dagligvareforretning) hvor du kommer ofte, og de kender dig? Så kunne du forklare dem om din situation, og overføre et beløb du så kunne få varer for?
    Og selv om de er "pengeløse" har de vel en kontantautomat, og du tror da ikke at den fylder sig selv med penge på magisk vis? smiley Det hedder slet og ret dovne medarbejdere, der ikke gider gøre noget, medmindre du har en ordentlig røvfuld penge stående på kontoen!

• #10   4. jun 2018 Ja hvis jeg nu havde nogle penge der skulle hvide vaskes var det ikke noget problem for dem;)

• #11   4. jun 2018 Nordea skriver på Facebook, at man kan hæve penge, når blot man medbringer sit pas eller anden gyldig billedlegitimation.

Ellers: Gå i en hvilken som helst bank med "pengekasse" og overfør til dem.
    Du kunne samtidigt flytte alle dine penge/engagement over til dem og lade eventuel gæld blive tilbage i Nordea smiley

• Allan M
    Allan M Tilmeldt:
    feb 2016

Følger: 1 Følgere: 2 Svar: 106
    #12   4. jun 2018 #11 Hvorfor skal gælden blive stående i Nordea.????
    Det er da det de tjener penge på.
    Så bare flyt det hele til en bank med service - de findes stadig...… smiley

Kommentér på:
hjælp søges skive

Annonce