491 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Robust smartphone. Robust smartphone.

Hej Mc gall.

Jeg ved godt dette ikke er relateret til motorcykler (derfor er det et off topic emne!)

Men ja, nu har jeg smadret min telefon for tredje gang, nu er det nok med det iphone pis. smiley
Selvom jeg har et læder cover der dækker helt og alligevel går lortet i stykker.
skærmen har fucked up flere gange og nu vil den ikke en gang starte.

Nogen der kender en god smartphone der er robust i elektronikken og til en rimelig pris smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Robust smartphone.
  • #1   2. jun 2018 Robust, Jeps, billig, nok ikke rigtigt smiley
    http://www.haandvaerker-mobilen.dk/

• #2   2. jun 2018 hmm den der samsung xcover 3 ser interessant ud, og den er faktisk ikke særlig dyr smiley

• brian  n
    brian n Tilmeldt:
    feb 2012

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 20
    #3   2. jun 2018 jeg er lige gået fra xcover 3 til xcover4 og kan bedre lide 4 som 3 mere plads for det løber 3 hurtig tør for har haft 4 i 3 måneder nu ingen problemer har tabt den et par gange den klare også vand og damp fint selv olie man kan slå til så man bruge den med handsker

• #4   2. jun 2018 Huawei, det virker bare og ikke så sart... Har tabt min et par gange ????

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    maj 2016

Følger: 3 Svar: 6
    #5   2. jun 2018 Hej Magnus.

Jeg blev også hurtigt træt at iPhone, især da jeg arbejdede i Australien hvor den sidste bukkede under.
    Jeg valgte at springe ud i verdens hårdeste mobil.
    Conquest s8 Pro (i sort)

Jeg har haft den i 3 år nu og der har været Intet med den.
    Jeg har såvel hevet lidt mønt ind på diverse væddemål da jeg har kørt den over med forskellige køretøjer. Den funker og skal prøves.
    Jeg skal ikke kunne sige om der findes en mandags model, men de har lavet en s9 pro som jeg kigger lidt på smiley
    Undskyld for den lange roman.

• #6   2. jun 2018 Casper er den Kawasaki H2 på dit billede din? smiley

Den ser hård ud den telefon, men den er en smule dyr og der er ikke nogle danske forhandlere.

• #7   2. jun 2018 Bruger samsung xcover, kunne ALDRIG finde på at putte den i et cover. er håndværker. har den altid i lommen, taber den ofte, klemmer den tit, den er ofte så indhyllet i beton/slibe støv at den får en tur med trykluft ...er ofte våd... De holder til det !!! skiftede fra 3 til 4 fordi batteriet ikke længere var så godt . Synes 4eren er for stor, kunne bedre lide 3erens størrelse. Men teknisk er 4eren absolut bedst.
    Har tidligere haft CAT de tålte også at få prygl. men var ikke nær så meget smart som de var phone smiley og meget mere klodsede end samsung.

• #8   2. jun 2018 Xcover 4. Pga batteri...

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    maj 2016

#9   2. jun 2018 Det er ikke min nej, desværre.. Savlede over den dengang jeg var i Australien.
    Men så er jeg da heldigvis ejer af en lækker sv1000 n som jeg skal have meldt ind ??:)

Jeg købte den igennem en svensk hjemmeside til 2900,- m. fragt dengang..

• #10   2. jun 2018 Jeg har min Oneplus 5 i en Otterboks det kan jeg anbefale

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    maj 2016

#11   2. jun 2018 https://bigrugged.com/conquest-s9-pro-rugged-smartphone.html

3.300,- ikke værst da du får en meeeeget levedygtig telefon for pengene ??
    Spring ud i det smiley

• Martin J
    Martin J Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 28
    #12   2. jun 2018 Cat s40, den ultimative håndværker mobil

• #13   3. jun 2018 Godt og billigt kan som regel ikke bruges i forbindelse med smartphones og da nærmest udelukket hvis robust også er et krav, jeg ville også smide lidt extra for en Samsung x cover, køb på amazon. co. uk og så kan du registrere de 24mdrs garanti direkte ved Samsung når du modtager den

• #14   3. jun 2018 Ja, selvom det nok er lidt for sent nu.

Jeg har en iphone 5s med dette cover https://www.ebay.co.uk/itm/Waterproof-Shockproof-Aluminum-Gorilla-Glass-Metal-Case-Cover-For-iPhone-5-SE-6s-/112197325917

(købte mit fra kina-land til omkring de 65dkk (inkl fragt))

Den kan sgu tåle noget - dog er den ikke vandtæt - men til andre med iphones, så kan jeg klart anbefale dem dette, hvis de har tendens til at være udsat for lidt af hvert smiley

• #15   3. jun 2018 Otterbox defender til min galaxy s7.

Så kan den tåle at blive tabt fra 4. Sal.
    Men er du gal det fylder også i lommen det cover. Så bruger det ikke

Bruger i stedet et spigen cover som jeg også har set drop tested på beton fra 12 meter.

Persobligt har jeg tabt min s7 mindst 20 gange. En gang med 70kmt på asfalt.
    Coveret fik lidt rids og dens ståfod knækkede af. Men telefon helt intakt.
    Og bruger coveret endnu.

Har reddet mig utallige gange.

Min forrige s4 var min første smaetphone.

Første dag tabte jeg den fra siddende med en på låret, ned på fliser. Knækkede rammen men ellers ikke skadet.
    Der besluttede jeg at bruge cover.....

Nu er galaxy telefonerne rimelig robuste og sku holde til tab fra ørehøjde på beton. Bare de ikke lander forkert...

Men jeg står tit med telefonen ud af vinduet på 3. Sal, og lever generelt et rimelig action præget liv.
    Så et drop tested, tried and tested cover er et must.

Dog skal telefonen være kompakt og anvendelig stadig, derfor droppede jeg otterbox defender.
    Som der stod i en kommentar et sted, så ligner det også lidt at telefonen har en "special peoples helmet" på med det ottervox defender hehe.

Robuste telefoner kunne ikke svare sig da jeg skulle have ny tlf sidst.

Man betaler for meget for beskyttelsen, og mister for meget funktionalitet.

Noget andet er at de robuste mobiler oftest er mindre robuste end en std tlf i et godt cover.

Og så ridser skærmen så let som ingenting på den samsung active tlf der var.
    I løbet af et halvt år var den helt mat ku jeg se i reviews.

Kan kun anbefale at kigge efter en god fon og så et godt cover til.

Jeg brugte et par timer på at spole igennem sådan nogen her videoer hvor en håndfuld telefoner bliver ofret for at teste covers fra 15 meter.
    Også god inspiration.
    Man får set nogen forskellige covers. Som man ellers ikke finder i en dansk elektronik butik.

Internet priser er også lavere....
    https://youtu.be/stXP0SNrMio

Kommentér på:
Robust smartphone.

Annonce