683 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Kaj 9210 M
Kaj 9210 M
Følger: 1 Emner: 20 Svar: 63

Tæt på. Tæt på.

Pga værudsigten kørte jeg i bil på arbejde idag.
På vej hjem fra Aars er jeg ca 3 km udenfor aars på vej til Aalborg, jeg ser i sidste øjeblik at en modkørende kører i min bane, jeg registererer at det er en ung mand der ikke er en dag over 20. jeg når at rive i rattet og er på cykelstien for at undgå en frontal påkørsel.
Lucky mee.
Pointen er: at det er unge menesker der laver de farlige cituationer på vejene og IKKE fart der dræber alene. DET ER UERFARRENHED der er der den største dræber

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tæt på.
  • #1   8. maj 2007 syntes sq ikke dem med 50 års erfaring kører bedre smiley hæhæ.... pas nu på med ikke at lade det gå ud over ALLE de unge.. vi er nogen der ved hvad vi laver på vejen

• Kaj 9210 M
    Kaj 9210 M Tilmeldt:
    feb 2007

#2   8. maj 2007 Martin. Det kan der være noget om, men der er vel en overvægt.
    Jeg var verdensmster da jeg var 20. Jeg Mindes smiley

• #3   8. maj 2007 Kaj, skærer du ikke lige for alle de unge over en kam der??

Det er unge mennesker der laver de farlige situationer..

synes sku helt ærligt ikke du kan sige det, rigtig nok at der findes unge mennesker der er skyld i uheld... men har du set statestikkerne? det er ca. 2% af de unge der er rigtig fæle i trafikken, resten er faktisk ok

Mvh/Henrik

• Kaj 9210 M
    Kaj 9210 M Tilmeldt:
    feb 2007

#4   8. maj 2007 Hmmmmmm. Jeg skal måske revurdere, men det ændrer ikke ved hvad jeg oplevede. Masser af adrenalin.

• #5   8. maj 2007 kaj,

ingen tvivl om at der er adrenalin i kroppen efter sådan en oplevelse, det er sku ikke fedt.

• #6   8. maj 2007 de får jo ikke den erfaring, som du snakker om hvis de ikke kommer ud på vejen jo...

• Kaj 9210 M
    Kaj 9210 M Tilmeldt:
    feb 2007

#7   8. maj 2007 Ja. Jeg sletter måske dette indlæg. Det er nok ikke så fedt at diskutere viddere?.

• Kaj 9210 M
    Kaj 9210 M Tilmeldt:
    feb 2007

#8   8. maj 2007 Holse. Det skal sgu ikke vær deres erfarring der afgør om jeg er heldig at overleve eller ej

• #9   8. maj 2007 kaj har ret, jeg hader de fucking små unger der ik fatter en skid og tror de er konger og det er HELE banden... (og ja jeg er selv 21 og ja det var sarkastisk, hehehe)

• #10   8. maj 2007 Kaj 9210 M måske var du blandt de 2 % da du var ung ^^ og tror derfor at alle unge er sådan.... hæhæ.. det gazzzz... men ja vi kan godt blive enige om at der er nogle få som gør det surt for alle de andre... ligesom at der er mange der siger "motorcykelister er nogle bøller" bare fordi der er nogen ser skal køre 200+ inde i en by, lave hasarderede overhalinger, osv (i kender jo selv resten)

• #11   8. maj 2007 Jeg holder med Moto og Martin. mange unge kører godt men de har ingen erfaring!!! Det er erfaring og erfaring der gør en til en bedre kører og det får man altså kun med alderen!!! jeg har også været 20 år og dengang skænkede jeg ikke sidevejene en tanke når det gik over stok og sten ud af landevejen men et par påkørsler gør en en del klogere og en del erfariinger rigere.

• #12   8. maj 2007 Jeg vil så lige indskyde, at jeg ofte ser midaldrende mænd i deres store audier med videre, lave hasarderede overhalinger hvor de kun akkurat når ind, inden de påkører modkørende. IKKE kun unge mennesker! Oplever det dagligt i forbindelse med transport til job (kører sprinter ladbil - måske har vi mødtes om morgenen da jeg kører fra Aars til Svenstrup). Og jo, selvom jeg kun er 20 KAN jeg godt køre ansvarligt. Ikke at jeg altid gør det på min mc, men det er så noget andet..

Kommentér på:
Tæt på.

Annonce